5 «А»сыныбының сынып жетекшісі Батимова Гүлжайнаның I жарты жылдыққа арналған тәрбие жоспары
5 «А»сыныбының сынып жетекшісі Батимова Гүлжайнаның I жарты жылдыққа арналған тәрбие жоспары
Тәрбие жұмысының негізгі 12 бағыты
1.Азаматтық-патриоттық, құқықтық және полимәдениеттік тәрбие;
2.Рухани – адамгершілік тәрбиесі;
3.Отбасы тәрбиесі;
4.Өзін – өзі тану мен өзін-өзі дамыту қажеттілігін қалыптастыру;
- Әлеуметтік мәнді және жеке тұлғалық қасиеттерін қалыптастыру;
- Коммуникативті мәдениетті қалыптастыру;
- Экологиялық тәрбие;
- Эстетикалық тәрбие;
- Дене тәрбиесі мен салауатты өмір салтын қалыптастыру;
10.Еңбек және экономикалық тәрбие;
- Кәсіби шығармашылық тәрбие;
12.Интеллектуальді мәдениетті қалыптастыру
Ата – анамен жүргізілетін жұмыстар
р\с | Мазмұны | Формасы | Мерзімі | Жауапты |
1 | 1.Ата – аналар комитетін сайлау 2.Алдағы атқарылатын жұмыстар туралы ұсыныс, пікірлер 3.Оқушы формасы,оқулықтапрдың ұсталуы жайлы
| Ата — аналар жиналысы | Сынып жетекшісі | |
2 | 1.І тоқсан оқу қорытындысы
2. Ата – аналарға кеңес
| Ата — аналар жиналысы | Сынып жетекшісі | |
3 | Ашық есік күндері
| |||
4 | 1.ІІ Тоқсан оқу қорытындысы 2. « Демалысты тиімді өткізейік?»
| Ата — аналар жиналысы Пікір алмасу | Сынып жетекшісі
| |
5 | Ата- аналарды мектепішілік іс – шараларға тарту
| |||
6 | 1. ІІІ тоқсан оқу қорытындысы
2. «Отбасы мен мектептің бала тәрбиесіндегі орны»
| Ата — аналар Жиналысы Әңгімелесу | Сынып жетекшісі | |
7 | 1. Жылдық қорытынды
2. « Қауіпсіздік ережесін біліп жүрейік»
| Ата — аналар Жиналысы Кеңес |
Сынып оқушыларымен жүргізілетін жұмыстар
р\с | Мазмұны | Формасы | Мерзімі | Жауапты |
1
| 1.Сынып белсенділерін сайлау 2Мектеп формасы, оқулықтардың ұсталуы жайлы 3. .«Қазақстан-2050» Стратегиясы: бір халық – бір ел – бір тағдыр»
| Сынып жиналысы
Тәрбие сағаты | Сынып жетекшісі | |
2 | Оқушының сабаққа қатысуын бақылау
| Сынып жетекшісі | ||
3 | Оқушы күнделігімен жұмыс
| Сынып жетекшісі | ||
4 | Тазалық күні
| Сынып жетекшісі | ||
5 | 1. І тоқсан оқу қорытындысы 2.Демалыс кезінде жүргізілетін іс –шаралармен танывстыру
| Сынып жиналысы
| Сынып жетекшісі | |
6 | 1. ІІ тоқсан оқу қорытындысы
2.Суицид дегеніміз не?
3.Қауіпсіздік ережесін біліп жүрейік
| Сынып жиналысы
тренинг
|
Сынып жетекшісі | |
7 | 1. ІІІ тоқсан оқу қорытындысы 2. Тоқсан бойы жүргізілген жұмыстарға талдау жасау
| Сынып жиналысы
| Сынып жетекшісі | |
8 | 1. Сыныптан сыныпқа көші емтихандары жайлы 2.Менің қоғамдағы орным
| Сынып жиналысы
| Сынып жетекшісі | |
9 | 1. Жылдық қорытынды 2. Демалыс іс – шарасымен таныстыру 3. Ағымдағы мәселелер
| Сынып жиналысы
| Сынып жетекшісі |
Азаматтық-патриоттық, құқықтық және полимәдениеттік тәрбие
1 | 2 | 3 | 4 |
1
2
3
4
5
| 1- қыркүйек. Білім күні салатанатты сап түзеу (салтанатты жиын )
«Қазақстан-2050» Стратегиясы: бір халық – бір ел – бір тағдыр» (т.сағ)
«Ана тілім-ажарым,асыл мұрам» (т.сағ)
«Қариясы бар үйдің, қазынасы бар» (т.сағ)
«Құқық – әділет пен парасат жолы» «Елімнің еркіндігі — Тәуелсіздік» (т.сағ)
|
01.09.
01.09. | Сынып жетекшісі
Сынып жетекшісі
Сынып жетекшісі
Сынып жетекшісі
Сынып жетекшісі |
1- міндет: Қазақстан Республикасының мемлекеттік рәміздерін бағалап, Ата Заңды құрметтеуге баулу. Отанға тілге деген құрмет пен сүйіспеншілікті нығайту.
Нәтижесінде оқушылардың өз Отанына, туған жеріне деген сүйіспеншілігі оянады.
Рухани – адамгершілік тәрбиесі
1 | 2 | 3
| 4 |
1
2
3
4
| Оқушылар бойында рухани — адамгершілік құндылықтар мен білім жүйесін дамытып қалыптастыру;
Адал өмір сүру — абзал қасиет. (т.сағ)
Рухани жұтаңдық қайдан пайда болады? (дөңгелек үстел)
«Кітап – ең сабырлы ұстазым» (баяндама) | үнемі | Сынып жетекшісі
Сынып жетекшісі
Сынып оқушылары
. |
2-міндет : Адами іс-әрекет жасау тәжірибесін қалыптастыру, сыртқы келбет пен күнделікті тұрмыс-тіршілік дағдыларын қалыптастыру.
Нәтижесінде оқушылар адамгершілікке , рухани тазалықтарын сақтауға, әр істе сабырлы болуға үйренеді.
Отбасы тәрбиесі
1 | 2 | 3 | 4 |
1
2
3
4
| «Өнеге отбасынан». ( т.сағ.)
“Баланың бас ұстазы-ата-ана” (баяндама)
«Отбасы – тәрбие бастауы» (баяндама)
«Ана, сенің жүрегіңдей жүрек жоқ» ( т.сағ.)
| Сынып жетекшісі
Сынып жетекшісі |
3-міндет: Өз туыстарының кемшіліктеріне шыдамдылық көрсетуін қалыптастыру, өзін отбасының тең құқылы бір мүшесі ретінде сезінуіне, ересек адам ретінде отбасында пікір айта алуына дағдыландыру.
Нәтижесінде жанұядағы ата- ана мен бала арасындағы қарым- қатынасы нығая түседі.
Өзін – өзі тану мен өзін-өзі қалыптастыру
1 | 2 | 3 | 4 |
1
2
3
4
5 | «Адалдық пен әділдік» ( т.сағ.)
Аталар мұрасы – халық қазынасы (баяндама)
«Наркомания – ғасыр дерті» Мамандармен әңгіме және лекция (нарколог дәрігері т.б.)
«Жұлдызым менің жоғары» Айналамдағылар менің қандай қасиетімді бағалайды?
Ашу- дұшпан, ақыл-дос ( т.сағ.)
| Сынып жетекшісі
Сынып жетекшісі
Сынып оқушылары
Сынып жетекшісі |
4-міндет: Оқушылардың өз күшіне сенімділігін, өзінің қабілеттері мен шығармашылық мүмкіндіктеріне сенімдерін қалыптастыру, жауапкершілікке дербестікке тәрбиелеу және құбылыстарымен жағымды қарым-қатынас жасау дағдыларына ие болуын, өмірлік дағдыларды меңгеруін дамыту.
Нәтижесінде шығармашылық жұмыс барысында өзіндік «Менін» көрсете алуына септігін тигізу және басқаның пікірін құрметтей білу дағдысын дамытады.
Әлеуметтік мәнді жеке қасиеттерін қалыптастыру
1 | 2 | 3 | 4 |
1
2
3
4
5 | «Сыйласаң сыйлы боласың» (дөңгелек үстел)
«Желбіреген көк байрағы елімнің» ( т.сағ.)
«Өз құқығыңды білесің бе?» ( пікірлесу)
Аталы сөзге арсыз таласады (шығарма)
«Қылмыс қайдан шығады?» (баяндама)
| Сынып жетекшісі
Сынып жетекшісі
Сынып Оқушылары
Сынып Оқушылары
|
5- міндет: Әлеуметтік басқарушылық іс-әрекеттерден қабілеттерін дамыту, топ басшысы ролі негізінде өзінің саяси ұстанымын және өзгелердің ұстанымын анықтай білуін дамыту.
Нәтижесінде әлеуметтік өзгерістерді ұғыну , соған орай белсенді өмір ұстанымда болуға ыңғайланады. Маңызды кәсіби қасиеттерді меңгеруге деген ұмтылысы қалыптасады.
Коммуникативті мәдениетті қалыптастыру
1 | 2 | 3 | 4 |
1
2
3
4 |
«Тіл – достықтың алтын көпірі» (баяндама)
«Қарым – қатынас мәдениеті дегеніміз не?» ( т.сағ.)
Адами қарым-қатынас жасау ізгіліктері (баяндама)
Пікірлесе білу – баға жетпес байлық ( пікірлесу)
| Сын. жетекшісі
Сынып жетекшісі
Сынып оқушылары |
6-міндет: Шығармашылық жұмыстарда оқушы өз ойын білдіріп, қабылданған шешім нәтижесін бағалай білу дағдысын қалыптастыру және өз қадірін сақтай білуге және өзгенің қадір-қасиетін бағалай білу қасиетін қалыптастыру.
Нәтижесінде: шығармашылық қызметте өзінің дербестігін көрсетуде әртүрлі топ өкілдерімен қарым- қатынас жасау мәдениеті қалыптасады.
Экологиялық тәрбие
1
| 2 | 3 | 4 |
1
2
3
4
| Қазақстан – ортақ үйіміз ( пікірлесу)
«Табиғаттың тарылтпайық тынысын…» ( т.сағ.)
«Табиғат – асыл қазына» (баяндама)
«Құстар әлеміне саяхат» (альбом жасау)
|
|
Сын. жетекшісі
Сынып жетекшісі
Сынып оқушылары |
7-міндет: Табиғат тағдыры үшін тұлғаның жауапкершілік сезімін қалыптастыру, жанашырлық сезімін қалыптастыра отырып, табиғат үйлесімін қорғауға көзқарасты дамыту.
Нәтижесінде табиғаттың адам өміріндегі маңызын түсінеді, табиғаттың тылсым сырына үңіле бастайды.
Эстетикалық тәрбие
1 | 2 | 3 | 4 |
1
2
3
4
5
| Мектепке таза,ұқыпты формамен келуін бақылау
«Қонақжай халықпыз» ( т.сағ.)
«Жақсы сөз жанға қуат»
Дұрыс киіне білеміз бе? ( пікірлесу)
«Сау денеде салауатты рух» (баяндама) | үнемі | Сын. жетекшісі
Сынып жетекшісі
Сынып Оқушылары
|
8-міндет:Эстетикалық құндылықтарды өн бойына игеруге қызығушылығын арттыру, қандай да бір көркем шығарма саласында өзінің бейімділігі мен қабілетін байқап көруге ұмтылысын қалыптастыру.
Нәтижесінде оқушы бойында танымы кеңейіп, рухани құндылықтары әсемдік арқылы ,көркем мәдениет арқылы қалыптасады.
Дене тәрбиесі мен салауатты өмір салтын және денсаулық қорғаушы орта қалыптастыру
1 | 2 | 3 | 4 |
1
2
3
4 | Сана сезім тазалығы рухани саулықтың кепілі екенін оқушыларға түсіндіріп отыру «Есірткі – адамның қасы, аурудың басы» (баяндама)
«Туберкулез – жұқпалы ауру» ( т.сағ.)
Дені сау ұрпақ – жарқын болашақ. (т.сағ.)
| үнемі
|
Сын. жетекшісі
Сынып жетекшісі
Сынып жетекшісі |
9-міндет:Теріс әсерлерге қарсы тұра алу қабілетін қалыптастыру, дене еңбегі, психикалық, әлеуметтік және рухани саулық туралы түсінік қалыптастыру.
Нәтижесінде оқушылар адам денсаулығының қымбаттығын түсінеді, денсаулықты сақтаудың өмірлік дағдысы мен жауапкершілік тәртібіне дағдыланады
Еңбек және экономикалық тәрбие
1 | 2 | 3 | 4 |
1
2
3
4
|
Оқушыларды еңбекке деген ынталы көзқарас қалыптас- тыру,мамандыққа баулу
Экономика біздің өмірімізде (т.сағ.)
«Үнемділік – ырыс, ысырапшылық – шығыс» ( т.сағ.)
«Еңбекке үйренемін десең,ерінбе»
( пікірлесу)
|
|
сын.жетек
Сынып жетекшісі
Сынып жетекшісі
Сынып оқушылары |
10-міндет: Нарықтық экономиканың негізгі заңдары жайлы білімдерін қалыптастыру, жасөспірімдердің өзіне-өзі қазмет көрсету шеберлігін және дағдыларын игере отырып, көздеген мақсатқа жетудегі шыдамдылықты қалыптастыру.
Нәтижесінде белгілі бір еңбекте іс-әрекет саласына енуге ұмтылысы қалыптасады.
Кәсіби шығармашылық тәрбие
1 | 2 | 3 | 4 |
1
2
3
4
| Оқушыларға кәсіптік бағдар беріп отыру.
Менің ардақ тұтар кәсібім ( пікірлесу)
«Мәңгі лаулап жану үшін ғаламда, Үлкен арман керек екен адамға » (баяндама) Өзіңді — өзің сыйласаң,жат жанынан түңілер ( т.сағ.) |
үнемі | Сын. жет.
Сынып Оқушылары
Сынып жетекшісі |
11-міндет:Кәсіби шығармашылық танымын кеңейту, мамандықты дұрыс таңдауда бағыт-бағдар беру және адам белгілі бір еңбек іс-әрекет саласына еніп, бір ізге түсуіне көмек беру.
Нәтижесінде маңызды кәсіби қасиеттерді меңгеруге деген ұмтылысы қалыптасады.
Интеллектуальді мәдениетті қалыптастыру
1 | 2 | 3 | 4 |
1
2
3
4
| Оқушыларды білім алуға,сауаттылыққа баулып отыру
«Жастар – Қазақстан-ның болашағы» ( пікірлесу)
«Бала шақтан болашаққа…» ( т.сағ.)
Талаппен бастап, талғаммен аяқтау (баяндама) | үнемі
|
Сын. жет.
Сынып оқушылары
Сын. жет.
|
12 міндет: Білімнің түрлі салаларына бейімділігін анықтау және сол бойынша ой жетілдіруіне ықпал ету, өзіндік білім алу дағдысын қалыптастыру.
Нәтижесінде танымдық белсенділіктерін арттырады, білім алуға деген ынта мен ықыластары дамиды, ой- өрісін кеңейтеді, ақыл-ой қабілеті мен білімге құмарлығы артады.
Үлгірімі төмен оқушылармен жұмыс
1 | 2
| 3 | 4 |
1
2
3
4 | Сыныптағы үлгірімі төмен оқушыларды өосымша сабаққа шақыру
Пән мұғалімдерімен байланыста болу
Ата – анамен байланыста болу
Оқушыларды білім алуға, сауаттылыққа баулып отыру | Сын. жет.
Сын. жет.
Сын. жет.
Сын. жет.
|
Дарынды балалармен жұмыс жоспары
1 | 2 | 4 | 5 |
1
2
3
4
5
6
7
| Сыныптағы әрбір дарынды балаларды анықтау
Дарынды балаларды бейініне қарай шығармашылық ізденіс жұмысына тарту Оқушылардың ойын жүйелі жеткізуге үйретіп отыру
Дарынды балаларды бейініне ұарай пәндік олимпиадаға қатыстыру
Өз қабілеттеріне қарай үйірмелерге қатысуға ықпал жасау
Түрлі байқаулар, спорттық жарыстарға, фестивальдарға қатысуға ықпал жасау
Оқушы нәтижесін баспасөз беттеріне жарыққа шығару | Қыркүйек
Қазан
Үнемі
Жыл бойы
Қыркүйек
Жыл бойы
үнемі | Сынып жетекші |
Қыз балалармен жұмыс
1 | 2 | 3 | 4 |
1
2
3
4
5
6
| Қыз балалар арасында жиналыс өткізіп тұру
Қыз балаларды жинақы жүруге,байсалдылыққа, әдептілікке тәрбиелеу
Гигиеналық тәрбие
Дұрыс киіне білу де әдемілік (баяндама) Қыз бала әдебі
« Аяулы әже, ардақты ана, ару қыз» ( пікірлесу) | сын.жетек.
сын.жетек
тазалық секторы сын.жетек.
сын.жетек
сын.жетек.
|
Ер балалармен жұмыс
1 | 2 | 3 | 4 |
1
2
3
4
| «Жігіттер, ойын арзан, күлкі қымбат!»
«Есірткіге қарсы күрес» мақсатында дәрігер-лермен кездесу ұйым-дастыру
Сегіз қырлы, бір сырлы ( баяндама )
Жеті атаң жарық жұлдызың ( пікір алысу ) | Сын. жет.
Сын. жет.
|
Сынып жиналыстары
1 | 2 | 3 | 4 |
1
2
3
4
| І – тоқсанның қорытындысын талқылау
Оқушылардың тазалығы, сабаққа қатысу барысынқарау,күнделік жүргізу,толтыру мәселесін қарау
ІІ – тоқсанның қорытындысын талқылау Нашар оқитын оқушылармен жұмыс жүргізу
Оқушылардың білім мен тәртібін қарау,сабақтан көп қалып жүрген оқушылармен сөйлесу,ата – анасына хабарлау, сынып белсенділерінің жұмысын тексеру
| Үнемі
қазан
желтоқсан
үнемі
| Сынып жетекшісі
Сынып жетекшісі
Сынып жетекшісі
Сынып жетекшісі
|
Тәрбие сағаттарының тақырыптары
1 | 2 | 3 | 4 |
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
| «Қазақстан-2050» Стратегиясы: бір халық – бір ел – бір тағдыр»
«Ана тілім-ажарым,асыл мұрам»
«Қариясы бар үйдің, қазынасы бар»
«Құқық – әділет пен парасат жолы»
«Елімнің еркіндігі — Тәуелсіздік»
Адал өмір сүру — абзал қасиет.
Рухани жұтаңдық қайдан пайда болады? (дөңгелек үстел)
«Ана, сенің жүрегіңдей жүрек жоқ»
«Адалдық пен әділдік»
«Наркомания – ғасыр дерті» Мамандармен әңгіме және лекция (нарколог дәрігері т.б.)
«Қарым – қатынас мәдениеті дегеніміз не?» ( т.сағ.)
«Бала шақтан болашаққа…»
«Туберкулез – жұқпалы ауру»
Дені сау ұрпақ – жарқын болашақ.
Өзіңді — өзің сыйласаң,жат жанынан түңілер
«Табиғаттың тарылтпайық тынысын…»
Жаңа жыл мерекесі | Сын. жет.
Сын. жет.
Сын. жет.
Сын. жет.
Сын. жет.
Сын. жет.
Сын. жет.
Сын. жет.
Сын. жет.
Сын. жет.
Сын. жет.
Сын. жет.
Сын. жет.
Сын. жет.
Сын. жет.
Сын. жет.
Сын. жет.
|