Сабақтың тақырыбы Қайталау. Есептер шығару

Сыныбы    2 «а»Математика
1Сабақтың   тақырыбыҚайталау.  Есептер  шығару
2Жалпы  мақсаты1.     Екі амалмен  және  бір  амалмен  шығарылатын есептер  бойынша  алған  білімдерін пысықтау.

2.     Ойлау , есте сақтау , танымдық қабілеттерін  дамыту.

3.     Ынтымақтастыққа,  тапқырлыққа  тәрбиелеу.

3Күтілетін  нәтижеЕкі амалмен  және  бір амалмен  шығарылатын  есептерді шығаруға  дағдыланады. Өз беттерінше  есеп  шығаруға  талпынады. Қосу мен  азайтуды өмірде  керекті  жағдайларға  қолдана  білуге  ұмтылады.
4Сабақ түріПысықтау  сабақ
5ӘдісіСұрақ-жауап, түсіндіру, сыни  тұрғыдан ойлау.
КөрнекілігіҚима қағаздар, суреттер.
6Орындалатын  жаттығуларПсихологиялық ахуал;

Математикалық диктант;

Есептер шығару;

Қызықты жаттығулар;

Қорытынды;

Рефлексия;

Бағалау.

7Сабақ  кезеңдеріМативациялық  бағдарлау  кезеңі;

Орындаушылық кезеңі;

Рефлексиялық- бағалау кезеңі.

 

 

Сабақ кезеңдеріМұғалімнің  іс- әрекетіОқушының            іс- әрекетіРесурстар
Ұйымдастыру    кезеңіПсихологиялық ахуал

Күн жарығын алақанға саламын,

Жүрегіме  басып  ұстай  қаламын.

Білімнің тұңғиығын бойлайтұғын              Оқысаң  жалықтыра  қоймайтұғын

“Ғылымдар патшасы”  боп дараланып                                                                   Математика қызығына тоймайтұғын, -деп математика сабағын  бастайық !

Ынтымақтастық, атмосфера қалыптастыру
Топқа  бөлу1- топ.    “Зерде”                                                 Ой  арманын  кешеміз,                         Ақылды  боп өсеміз.                                Есепке тұнған  әлемнің,

Жұмбақ  сырын  шешеміз.

2-топ.     “Зеректер”                                      Мақсатымыз білім  алу,                     Міндетіміз  еңбектену.

3-топ.       “Қырандар”                                  Математика  сабағын,                       Жақсылап ұғып аламыз.                      Сәулесі  боп  сананың,                         Мәнінен  ой  табамыз.

Жаңа  сабаққа дайындық. Ой қозғау. Математикалық  диктант.

Мыналардан  тұратын  сандарды  жаз

1 онд. 5бірл

2онд. 3 бірл

5 онд. 2 бірл                                                          7 онд. 8 бірл

8 онд. 1 бірл

6 онд. 0 бірл

Оқушылар ауызша айтылған сандарды жазады.
Есептер  шығару1-топ.                                                    Саяжайдан 30кг  қияр және 20кг  қызанақ  жиналды. Саяжайдан  барлығы  неше  кг  көкеніс жиналды ?

Ш: 30+20= 50

Ж: 50 кг  көкеніс.

2-топ.                                                              Саяжайдан  50 кг  қызанақ  және  қияр  жиналды. Қияр  30 кг. Неше  кг  қызанақ  жиналды ?                                                           Ш: 50-30=20                                                       Ж: 20 кг қызанақ.

3-топ

Саяжайдан  50кг  қызанақ және қияр жиналды. Қызанақ 20кг. Неше кг қияр  жиналды?                                                         Ш: 50-20= 30                                                     Ж: 30 кг қияр.

 

Әр топ  өздеріне  берілген тапсырманы бірлесіп  орындап, жауабын  тақтаға  жазады.

 

Оқулық

№3    Есеп шартын,сұрағын, шешуін, жауабын құрады, дәлелдейді, сыни тұрғыда ойлайды.Оқушылар №3 есепті орындайды. Оқулық
Теңдеуді шешу№4

8+х= 60;         х-8=52;         60-х=8;

 Оқулық
Сергіту сәті
Мысалдар шғару№6

50-4꞊46             35-5꞊30             71-8꞊63

40+(4+7)꞊51     50-(6+9)꞊35       25-(12-5)꞊18

61+9꞊70            35+9꞊44            65+6꞊71

Әр топ өздеріне берілген мысалды өздері орындайды. 

Оқулық

Қызықты жаттығулар1. Балапанға  көмектес.

1 т. (6     6)         =2

2 т. (11    5)         = 6

3т.  (9     6 )         = 3

2. Сандарды қалай тез қосуға болады ?

3. Кел ойнайық !

РефлексияОқушылар бүгінгі сабақтан алған әсері туралы өз ойларын жазады.Кері байланыс өз ойларын жазу. Стикер
БағалауСабаққа жақсы  қатынасқан оқушыларды мадақтау,жұлдызшалар тарату.
Үйге тапсырма №2. 136- бет.