Қайратым – қайсарым
Сабақты дайындаған: №30 жалпы білім беретін мектептің бастауыш сынып мұғалімі: Нугманова Ұлсұлу Досмуханбетова. Орал қаласы.
Сабактын такырыбы: Қайратым – қайсарым
Максаты: 1. Қазақтың каһарман қайсар үлы Кайрат Рыскулбековтын өмірі, еліміздін тәуелсіздігі туралы әнгіменін идеялык мұратын мәтінге сүйене отырып ашу.
- Окушылардын ой-өрісін дамыту, өздіктерінен жумыс істеуін, өз ойларын жеткізе білу, пәнге кызығушылықтарын, оку мен жазу аркылы сыни тұрғыдан ойлауын, есте сактауын дамыту.
3.Балаларды ел жандылыққа, ел намысын қорғайтын, ата-ананын суйеніші бола білетін азамат тәрбиелеу.
Корнекілігі: Интерактивти такта, слайдтар.
Түрі: аралас сабак.
Пән аралык байланыс: казак тілі.
Әдісі: Топтастыру, суреттер сөйлейді, семантикалык карта
Сабактын барысы: Ұйымдастыру бөлімі
- Үй тапсырмасы.
Топка бөлу.
1 топ | 2 топ | 3 топ |
Өленді мәнерлеп оку | Өленді өз сөздерімен баяндау | Өленнің кұрылымын талдау |
3.Үй тапсырмасын багалау.
- 2. Қызығушылыкты ояту.
| Желтоқсан |
Суреттер бойынша балалар сөйлемдер жазады, окиды.
Осы аркылы такырыпты окушылар озі табады.
Жақау Дәуренбеков
1946 жыл
Кызылорда облысыАрал ауданы Сарбастау ауылы |
«Бир назик сауле»«Менин елим – Казакстан» «Соз киеси» |
Жазушы, журналист. |
- Мағынаны тану.
1)
1 топ | 2 топ | 3 топ |
Сурак-жауап.1. Әнгіме кім туралы? 2.Келер ұрпак Қайраттын есімін, ерлігін калай дәріптейді | Мәтінді оқу | Батырлықтуралы мақал-мәтел жазу. |
2) 1. Хат 2. Сурак 3. Қайсар Қайрат
Рафт
Кейіпкер
Кайрат
- Толғаныс.
1)
Не білемін | Не білдім | Не үйрендім |
5.
2)
6.
3) Семантикалык карта
Макал | Өлен | Жұмбак | Жанылтпаш | Батырлык | Білім | Тазалык | |
Батыр – елдің сәулетіБал курак – көлдің сәулеті. | |||||||
Аппак бала аппак па?Сатпак бала аппак па? | |||||||
Бетін адам ашады,Білім нұрын шашады. | |||||||
Он алтыншы желтоксан -Тауелсіздік алган күн. Ерекше боп мәнгілік Ел жадында калган күн |
- Бағалау.
- Үйге тапсырма:
Мәтінді оқу, түсіну.
- «Желтоксан боздактары» туралы деректер, суреттер жинау.
- Эссе жазу.
- Батырлык, ерлік туралы макал-мателдер жинап жазу.
Нәтиже:
— Өткен тақырып пен жаңа тақырыпты
сабақтастырып дайындауға дағдыланады;
— Оқушы өз бетімен іздене отырып, еңбекқорлыққа
тәрбиеленеді;
— шығармашылық қабілеті артады;
— жауапкершілікті сезіне отырып, өзіне сенімі артады.