Қайратым – қайсарым

Сабақты дайындаған: №30 жалпы білім беретін мектептің бастауыш сынып мұғалімі: Нугманова Ұлсұлу  Досмуханбетова. Орал қаласы.

Сабактын такырыбы: Қайратым – қайсарым

Максаты: 1. Қазақтың каһарман қайсар үлы Кайрат Рыскулбековтын өмірі, еліміздін тәуелсіздігі туралы әнгіменін идеялык мұратын мәтінге сүйене отырып ашу.

  1. Окушылардын ой-өрісін дамыту, өздіктерінен жумыс істеуін, өз ойларын жеткізе білу, пәнге кызығушылықтарын, оку мен жазу аркылы сыни тұрғыдан ойлауын, есте сактауын дамыту.

3.Балаларды ел жандылыққа, ел намысын қорғайтын, ата-ананын суйеніші бола білетін азамат тәрбиелеу.

Корнекілігі: Интерактивти такта, слайдтар.

Түрі: аралас сабак.

Пән аралык байланыс: казак тілі.

Әдісі: Топтастыру, суреттер сөйлейді, семантикалык карта

Сабактын барысы: Ұйымдастыру бөлімі

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Үй тапсырмасы.

Топка бөлу.

1 топ2 топ3 топ
Өленді мәнерлеп окуӨленді өз сөздерімен баяндауӨленнің кұрылымын талдау

 

3.Үй тапсырмасын багалау.

 

  1. 2. Қызығушылыкты ояту.

 

 

 

Желтоқсан

 

 

Суреттер бойынша балалар сөйлемдер жазады, окиды.

Осы аркылы такырыпты окушылар озі табады.

 

 

Жақау Дәуренбеков

1946 жыл

 

 

 

 

           

Кызылорда облысыАрал ауданы

Сарбастау ауылы

 

«Бир назик сауле»«Менин елим – Казакстан»

«Соз киеси»

           

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Жазушы, журналист.

 

 

 

  1. Мағынаны тану.

1)

1 топ2 топ3 топ
Сурак-жауап.1. Әнгіме кім туралы?

2.Келер ұрпак Қайраттын есімін, ерлігін калай дәріптейді

Мәтінді оқуБатырлықтуралы мақал-мәтел жазу.

 

2)                                1. Хат                        2. Сурак                    3. Қайсар Қайрат

Рафт

 

Кейіпкер

 

Кайрат

 

 

 

 

 

  1. Толғаныс.

1)

Не білемінНе білдімНе үйрендім

 

5.

 

2)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6.

3) Семантикалык карта

 МакалӨленЖұмбакЖанылтпашБатырлыкБілімТазалык
Батыр – елдің сәулетіБал курак – көлдің сәулеті.       
Аппак бала аппак па?Сатпак бала аппак па?       
Бетін адам ашады,Білім нұрын шашады.       
Он алтыншы желтоксан -Тауелсіздік алган күн.

Ерекше боп мәнгілік

Ел жадында калган күн

       

 

 

  1. Бағалау.

 

 

 

 

 

  1. Үйге тапсырма:

 

Мәтінді оқу, түсіну.

 

  • «Желтоксан боздактары» туралы деректер, суреттер жинау.

 

  • Эссе жазу.

 

 

  • Батырлык, ерлік туралы макал-мателдер жинап жазу.

 

 

Нәтиже:

— Өткен тақырып пен жаңа тақырыпты

сабақтастырып  дайындауға дағдыланады;

— Оқушы өз бетімен іздене отырып, еңбекқорлыққа

тәрбиеленеді;

—  шығармашылық қабілеті артады;

— жауапкершілікті сезіне отырып, өзіне сенімі артады.