Жүн және жібек жіптің экологиялық қасиеттері.
1.Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары | 2.Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер | 3.Техноло-гия пәнінен термин сөздер | 4.Оқып-үйренудің нәтижесі | 5.Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау | 6.Барлығын қосқанда
| 7.Негізгі дерек көздер | |
2 | Тақырып:Жүн және жібек жіптің экологиялық қасиеттері. Мақсаты: 1.Оқушылардың жануарлардан алынатын және минералды тал-шықтар жөніндегі білім меңгеруін қамтамасыз ету. 2.Талшықтың шығу тегін анықтау 3.Тақырып бойын ша біліктерін жетілдіру.
| 1.Психологиялық дайындық. 2.Топтастыру 3.Үй тапсырма сын тексеру 4.Ой қозғау. 5.Жүнжәне жібек жіптің экологиялық қасиеттері. Таныстырылым 6.Топтарға тапсырма беру. 1).Оқулықпен жұмыс. 2).Практикалық жұмыс.»Жіппен бейнелеу» 7.Бағалау. 8.Рефлексия. 9.Үйге тапсырма. | Өзге тілдерден енген сөздердің дұрыс аталуы | Талшықтың шығу тегін біледі.Қазіргі заманғы өндірістің негізімен,жүн және жібек жіптен жасал-ған маталарды және басқа бұйымдардың күту тәсілдерін үйренеді. | Топтық бағалау, бағалау критерийлері,формативті бағалау,кері байланыс | Тақырып бойынша мағлұмат беру,ребус құрастыру, сурет салу
| Оқулық, түрлі-түсті жіптер,жіптен жасалған бұйымдар, ғаламтор. |
Орта мерзім 6-сынып
Сабақ жоспары 6-сынып
Апта | Күні | Сабақ: технология | |
Сабақтың тақырыбы: | Жүн және жібек жіптің экологиялық қасиеттері.
| ||
Жалпы мақсаты | Оқушылардың жануарлардан алынатын және минералды талшықтар жөніндегі білім меңгеруін қамтамасыз ету. Талшықтың шығу тегін анықтау біліктерін жетілдіру.
| ||
Оқу нәтижесі: | Қазіргі заманғы өндірістің негізімен,жүн және жібек маталарды күту тәсілдерімен таныстыру,маталардың қасиеттерін зерттеу кезіндегі нәтижелерді сараптай және бекіте білуге, жобалық жұмысты орындау барысында талдап-қорыту және қорытынды жасай білуге үйрету.
| ||
Сабақ бойынша мұғалімнің жазбалары: | |||
Мұғалімнің іс-әрекеті. | Оқушылардың іс-әрекеті. | ||
Ұйымдастыру кезеңі: Психологиялық дайындық
Топқа бөлу
Бағалауды түсіндіру ( түстер арқылы)
Үй тапсырмасын тексеру (сұрақ-жауап) Сүт өнімдерін қандай салаларда қолданады екен? Сүт өнімдері жайлы тағы қандай мәлімет жинақтадыңдар? Ой қозғау: Топтарға жүн және жібек жіптен тоқылған заттарды үлестіріп беру.
Сергіту сәті.«Қара жорға»
Жүн және жібек жіптің экологиялық қасиеттері. Таыстырылым. Оқулықпен жұмыс Тақырыпты топтарға бөліп беру
«Жіппен бейнелеу»
| Оқушылар сыртқы және ішкі шеңбер түзіп тұрады,қимыл-қозғалыс арқылы бір-біріне жақсы көңіл-күй сыйлайды.
Сыртқы шеңбер бірінші топ,ішкі шеңбер екінші топ болып бөлінеді.
Сұрақтарға жауап беру
Затқа қарап өз ойларын флипчартқа түсіру.
Оқушылар қимыл-қозғалыс жасайды.
Берілген тақырыпты оқып шығу,топ ішінде бір-біріне түсіндіреді,талқылайды. Топпен пікір алмасады.
Картинка дайындау.Топ мүшелері қорғайды. | ||
Дереккөздер және жабдықтар: | |||
Кейінгі оқу | Үйге тапсырма Тақырыпты оқып түсінгендерін айту,қосымша мәліметтер жинақтау
| ||
Сабақты бағалау | Топ басшылары топ мүшелерін бағалау,түстермен бағалау.
| ||
Сабақтың тақырыбы: Жүн және жібек жіптің экологиялық қасиеттері