Дос және достық
Тәрбие сағаттың тақырыбы: Дос және достық
Тәрбие сағаттың мақсаты: Оқушыларды жақсы достық
қарым-қатынас орнатып, бір- бірін сыйлай
білуге,әрқашан көмек көрсете алуға тәрбиелеу.
Тәрбие сағаттың көрнекілігі:Маркер, сызбалар,ақ қағаз,нақыл сөздер
Тәрбие сағаттың түрі: Сұрақ – жауап,топтық жұмыс.
Өтетін күні: 05.04.20____ ж
І Ұйымдастыру бөлімі.
Мұғалім сөзі: Оқушылар тәрбие сағатымызды бастамастан бұрын «Сен,мен және біз, дос боламыз бәріміз.» ойынына ортаға шығамыз.
ІІ. Тақырыпты ашу сұрақтары.
- Дос деген кім?
Сауалына сызба арқылы жауап беру.
Сыр бөлісетін адам
Мені өте жақсы түсінетін адам.
Көмекке әрдайым дайын адам.
Қандай жағдай болмасын бірге
болатын адам.
Сенімді адам.
- Достық дегенді қалай түсінеміз?
Достық неден туындайды?
(жауапты сурет арқылы бер. Оқушылар өздері салған сурет бойынша түсіндіреді.
Бірінші жауап: Адамдар арасындағы
байланыс.
Екінші жауап:Достықты шеңберге теңедім.
Мұғалім: Достық-адамдардың жаны қалап,шын жақын көріп,қалтқысыз сеніп,тілектес,мұраттас болуы. Ерте заманның ойшылы және асқан шешен Цицерон: «Достық өз бойына қаншама сан алуан пайдалы нәрселерді біріктірген десеңші!Ф.Франклин айтқандай, досты асықпай таңдауы қажет.
«Жалғастырып көр»
а) әрбір адамға дос керек. Өйткені…
ә) менің сыныптастарыма тілегім…
б) Сыйластық бар жерде…
Қандай мақал – мәтел білесіздер?
Дос басқа қарайды,
Дұшпан аяққа қарайды.
Доссыз адам, тамыры жоқ,ағашпен тең.
Жағдаятты сұрақтар
Жақсы дос.
Қанат конькиін аулаға қалдырды да,өзі тамағын ішуге үйге кетті.Тамағын ішіп отырып ол конькиін Маралдың теуіп жүргенін көрді. Қанат ашуланып,аулаға жүгіріп шықты.
«Қазір оның сазайын тартқызамын,біреудің затын сұрамай алушы болмасын» деп ойлады.
Ашулы күйінде жетіп барды,тіпті жұдырығын да түйіп алған.
Ал, Марал оны көрді де, «Танысып қой,Айдар,бұл менің
ең жақсы досым Қанат» деді. Қанат ұялып қалды.
Алғашқы жауын жауғанша.
Дана мен Бота тату дос болатын. Олар мектепке де бірге баратын.Бірде олар мектепке келе жатқанда жаңбыр жауып кетті. Дананың үстінде плащы бар еді,ал Бота көйлекпен болатын.
-Плащыңды шеш,екеуміз бірге жамылайық!–деді Бота.
Шеше алмаймын үстім су болады!- деді Дана.
Мектепке келгенде мұғалім «Дананың үсті құрғақ,сен неге малмаңдай сусың. Неге бұлай? Екеуің бірге келмедіңдер ме?» деп сұрады.
-Дананың плащы болды, ал менде көйлек қана болды – деді Бота.
-Екеуің бір плащты жамыла алатын едіңдер ғой. Сендердің достықтарыңның алғашқы жаңбыр жауғанша ғана екені көрініп тұр– деді мұғалім.
Екі қыз да ұялғанынан қып- қызыл болып кетті.
Кездесу.
Сен асығып барасың,ешқандай кешігуге болмайтын кездесуің бар.Досың саған келіп кетші,бір жағдаймен өте қатты қысылып тұрмын деді. Сенің әрекетің.
Анаң сабақтан қайтқанда нан ала кел деп ақша берді. Сені үйдегілер күтіп отыр. Түскі тамаққа нан ала келеді деп. Досың да анасы нан ала кел деген ақшасын жоғалтып алып не істерін білмей тұр. Не істейсің?
Сынып жиналысы.
Сенің ең жақын досың жағымсыз қылық істеді.
Сынып жиналысында оны талқылап жатыр. Ол сенен көмек күтіп отыр.
Сен не айтар едің?
Сенің досыңды үлкен балалар күш көрсетіп соғып жатыр.
Сенің оларға шамаң жетпейді. Сен не істейсің?
- Шығармашылық жұмыс.
а) Менің досым қандай? (эссе)
ә) Өлең шығару (досыма)
2 . Үй тапсырмасы.
а) Сынып қандай?
ә) Сынып оқушылары арасында сыйластық,достық қатынас орнаған ба?
Хат қоржыны (хаттарға жауап)
|
|
|
Құрметті оқушылар! Біздің қазір тәрбие сағатымызға 60 жасқа келсе де өзінің сыныптастарымен,группаластарымен тығыз достық қарым– қатынасты үзбей келіп отырған Нәсіпқали ағай осындай достықты сақтаудың сыры қандай соны балаларыңызбен бөліссеңіз.
Қорытынды.Нені түйдім? Нені үйрендім? Нені білдім?
Тәрбиеші: Есте сақта!
Қиын кездерде бір – біріңе көмек көрсетіңдер.
Досыңды алдамай,оған адал бол.
Досыңды қорлама.
Досыңмен қызықты шақтарды бөлісе біл.
Досыңды барда да сына,жоқта да сына.
Досыңның кемшілігін кешіре біл.
Ән: «Сен, мен және бәріміз»