Центрлік және осьтік симметриялар
Тексерілді
Оқу ісінің меңгерушісі: Тұрлашова Г. Е
геометрия | 9-сынып. | |||||||||||
Сабақ тақырыбы | Центрлік және осьтік симметриялар | |||||||||||
Жалпы мақсаты | Центрлік және осьтік симметрия ұғымдарын табиғаттан мысалдар келтіру арқылы көрнекілік деңгейде көрсете отырып түсіндіру және бұл ұғымдардың математикалық анықтамасын беріп, олардың қасиеттерін есептер шығару барысында қолдана білу біліктіліктері мен бейімділіктерін қалыптастыру. | |||||||||||
Сілтеме | 1. Оқулық. Геометрия Шыныбеков А. Н Атамұра -2013 2. Алгебра 9сынып .әдістеме. | |||||||||||
Оқушылар үшін оқу нәтижелері | 1. Өз ойын, білгенің жеткізуге үйренеді. 2. Өткен материалдарды есіне түсіреді. 3. Сын тұрғыдан ойлауға жетелейді. 4. Теориялық материалды өз- бетімен оқып, түсінуге тырысады. 5. Өзіне деген сенімділігі артады | 1. Симметрия түрлерін ажырата алады: 2. Осьтік , центрлік симметрияларға мысал келтіре алады; 3. берілген фигуралардан, суреттерден осьтік; центрлік симметрияны көрсете алады. | ||||||||||
Сабақта қолданылатын материалдар | 1. Интерактивті тақта 2. Оқулық, дәптер, сызғыш карандаш 3. Слайд. | |||||||||||
Қолданылған модульдер | 1. Диалогтық оқыту. 2. АКТ пайдалану 3. Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау. 4. Сын тұрғысынан ойлауға үйрету. 5. Оқытуды басқару және көшбасшылық | |||||||||||
Оқыту әдістері: | Диалогтық оқыту . Сын тұрғысынан оқыту
| 1. Жеке жұмыс 2. Жұптық жұмыс 3. Топтық жұмыс. | ||||||||||
Уақыт | Сабақ барысы | міндеттері | Мұғалім іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті. | бағалау | Әдіс-тәсілдер | ||||||
5 мин | Ұйымдастыру кезеңі. | Психологиялық ахуал орнату. | Амандасу. Оқушыларды түгендеу. Топқа бөліну. | Амандасады. Топқа бөлінеді. Оқу құралдарын шығарады. | Диалогтық оқыту | |||||||
5 мин
5 мин
10мин
15мин
5 мин
| Білу. Еске түсіру.
Түсіну. Тақырыпқа келу
Жаңа тақырып.
Мысалдар арқылы тақырып мағынасын тану
Қолдану
Жинақтау
Үй жұмысы
Қорытынды. Рефлексия. | Қызығушылықты ояту. Түрткі сұрақтар
.
Оқушыларды тақырыпты өздігінен игеруге дағдыландырады.
Өз жұмысын қорытынды жасай білуге үйретеді. | Берілген суреттерден симметриялы фигураларды анықтауға тапсырма беру. Барлық топқа 1 сурет таратылады.
| 1)
Оқушылар берілген суреттердің ішінен симметриялы фигураларды анықтайды.
Топтық жұмыс Жұппен жұмыс. Кітаптан ережені оқиды. Мысалдарды топта талқылап, әр топтан түсіндіруге тақтаға оқушылар шығады, түсіндіреді, саусақпен бағаланады.
Сабақ жөнінде өз ойларын айтады. Стикерге жазу арқылы рефлексия жасайды. |
Ынталандыру сөздері.
Формативті бағалау.
|
Оқушы –оқушы Мұғалім-оқушы.
СТО(миға шабул) Диалогтық оқыту. АКТ.
Дарынды оқушы
Топпен жұмыс. Өзара ынтымақтастық Көшбасшылық
. | ||||||
1) Центрлік симметрия 42 сурет бойынша оқушыларға кітаптан оқыта отырып, түсіндіру. 1 тапсырма. Оқушылар F фигурасына О нүктесіне қатысты симметриялы F‘ фигурасын салады.
2 тапсырма. 1) Суреттегі симметриялы нүктелерді ата. 2) Симметрия центрін көрсет. Теорема 1. Центрлік симметрия сәйкес нүктелердің арақашықтығын өзгертпейді. 2 Осьтік симметрия Оқулықтағы 47 сурет бойынша оқушылармен бірлесе отырып, осьтік симметрия ұғымымен танысу.
3-тапсырма. Оқушылар F фигурасына О нүктесіне қатысты симметриялы F‘ фигурасын салады 4-тапсырма. Берілген фигуралардың центрлік, осьтік симметриялы фигураларды көрсет және өз сөзінді дәлелде. №246-249 ПТ 1-4
Тақырыпты қорытындылау. Бүгінгі сабақты түсіңдің бе? Қиындықтар болды ма? Бүгінгі сабақтан не үйрендің?
| ||||||||||||