Әке – отбасының діңгегі
Әке – отбасының діңгегі
Мақсаты : ата-аналар мен сынып жетекшісінің және оқушылардың арасында тығыз
байланыс қалыптастыру,оқушылардың адамгершілік қасиеттерін,сана-сезімін дамыту.
Ата-анасын қадірлей білуге,құрметтеуге тәрбиелеу.
Көрнекілігі : бейнематериалдар,нақыл сөздер жазылған плакаттар,сұрақтар жазылған
қағаздар.
Барысы :
Жүргізуші Әке,әке,әке осы сөз мейірімді, естір құлаққа
жағымды.Әке бізге әрқашан мейірімді, сабырлы.Әке -әулет басшысы, отбасы мүшелерінің тірегі ,асырап сақтаушысы, қамқоршысы.Әкенің мінез-құлқы ,өзгелермен қарым-қатынас,өнер баланың көз алдында үлгі-өнеге алатын , соған қарап өсетін нысанасы.
І бөлім «Менің әкем»
Бұл бөлімде оқушылар өз әкелерін қара сөзбен таныстырып өтеді .
1- оқушы: «Әке» деген сөз қандай жақын,қандай ыстық.Менің өмірдегі ең қымбат адамым-менің сүйікті әкешім.
2- оқушы : Біздің тамағымыздың тоқтығы оқуымыздың сапасы,ұйқымыздың тыныштығы-осының бәрі де асқар таудай айбатты әкелердің арқасы.
3- оқушы : Әке әркімнің сүйенер тіреуі.Әкені ардақтай білу керек,өйіткені ол отбасының ең басты мүшесі.
4- оқушы : Өсірген баптап баласын,
Әкелер әркез «Жарайсың»
Бар өнерін үйреткен,
Әке-деген ардақты ат.
Әке деген сөзді естігенде көз алдарыңа не келеді , соны бір сөзбен айтып шығыңдар .
ІІ бөлім «Бала тілімен »
Бұл жердегі мақсат арадағы түсінушіліктің қандайлық дәрежеде екендігі,төзімділік,шыдамдылық,сұрақ қоя білу мәдениеті сарапталады.
Оқушыларға суреттер көрсетіледі , бала соны әкесіне жұмбақтап айтады .
ІІІ бөлім «Біз екеуміз бірге»
Әкесі мен баласы бос уақыттарында бірге қандай іспен айналысатындары туралы айтады.Бірге сөзі қалмауы керек .
Мысалы : Біз екеуміз бірге кітап оқимыз т. б
ІҮ бөлім Көрініс «Әке мен бала»
Пікірсайыс кезегін
Берейік ата-анаға.
Кімнің сөзі келісті,
Әкелер пікір бөлшіссін,
Тақырып-болсын тәрбие,
Ой қозғалсын жемісті.
Келесі кезекті осы көрініс бойынша әкелер өз ойын ортаға салады.
Ү бөлім Сіз білесіз бе ?
Әкелерге тез жауап беретін сұрақтар қойылады
1)Балаңыздын туган күні ?
2)Балаңыздын сүйікті асы ?
3)Отбасының басшысы кім ?
4)Балаңыздың ең жақын досы?
5)Балаңыздың арманы
6)Сынып жетекшісінің толық аты-жөні ?
7)Қай пәнді жақсы көреді ?
8)Мектептің мекен-жайы ?
9) Қандай газет журнал оқиды ?
10) Отбасы дегенді қалай түсінесіз т.б
ҮІ бөлім «Бала тәрбиесі бесіктен »
Бұл бөлімде тыйым сөздер мен ырым сөздер айтылады .
Мысалы : Отқа су құйма түкірме
Үйге қарай жүгірме
Бас киіміңді лақтырма
Жағыңды таянба т.б
ҮІІ бөлім « Өмірімнің жалғасы сенсің»
Үй тапсырмасы. Әрбір ата-ана баласына тілегін арнап кітап сыйлайды
Қортынды бөлім
Сәулелі сөзі сөне ме
Орны бөлек батаның
Бізге тәлім өнеге
Ақ тілеуі әкенің .
Тойға қуат береді-
«Әй жарайсың» дегені,
Мен әкемнен әр кезде,
Соны естігім келеді.
Ойнаймыз,күлеміз,
Жарқылдап жүреміз.
Әкені сыйлаймыз
Айтқанын тыңдаймыз.
Теңіздей шалқып жүремін,
Сүйенер сенсің тірегім.
Барсам да қайда,жан әке,
Өзіңмен бірге жүремін.
Сізсіз әке-ең ақылды,ең шыншыл,
Сізсіз әке-ең жақыным,ең сыршыл.
Шуақ шашқан қашанда асыл жүрегің,
Қабыл алғын бала жүрек тілегің.
Мұғалім :
Ұлың өсіп ержетті жігіт болып,
Қызың өсіп бой жетті үміт болып.
Мың алғыс ата-анаға біз арнаймыз,
Өнерлі боп өстік біз ақыл толып.
Жыр арнап,ой қозғадық кең көлемде,
Балаларың бейім ғой әр өнерге.
Бас иіп ата-анаға алғыс айтып,
Қосамыз біз сіздерді енді өлеңге.
Хор : «Әкешім»