Математика пәні бойынша ОРТА МЕРЗІМДІ ЖҰМЫС ЖОСПАРЫ
Мектепке дейінгі шағын орталығы мен гимназия сыныптары бар
№8 жалпы білім беру орта мектебі» ММ
3 «А» гимназия сыныбының математика пәні бойынша
ОРТА МЕРЗІМДІ ЖҰМЫС ЖОСПАРЫ
Пән мұғалімі: Бержанова Алмагул Сисеновна
Тізбектелген сабақ | Жалпы мақсаты: Топта жұмыс жасау арқылы оқушыларды ынтымақтастыққа бейімдеу,танымдық әрекеттерін арттыру. Математикалық терминдерді анықтауда, кестелік қосу, азайтуға есептер шығаруда топпен жұмыс жасаудың маңыздылығына тоқталу | ||
Сабақтың тақы — рыбы
Мақсаты | Күні:9.12.01.15ж | Күні: 13.01.15ж | Күні14.01.15ж |
Қайталау. Ондықтар мен жүздіктерді бір таңбалы санға көбейту және бөлу | Көбейтіндіні санға бөлу | 10-ға,100-ге көбейту және бөлу | |
1. Ондықтар мен жүздіктерді бір таңбалы санға көбейту және бөлу және оқушылардың ойлау қабілеттерін дамыту.2.Оқушылардың өзара пікір алмасуларына мүмкіндік тудыру. Жұмысты қорғау. 3. Оқушыларға ой түрткі салу | 1. Көбейтіндіні санға бөлу арқылы оқушылардың тапсырманы орындауда өзіндік реттелуіне жағдай жасау.Оқушылардың дарыны мен талантына, ерекшелігіне бақылау жүргізу2.Топпен жұмыс жасау арқылы, оқушылардың ынтыматастығын орнату. Ортақ пікірге келу 3. Оқушылардың өзін-өзі бағалауы арқылы шынайылыққа жету. | 1.Тапсырмаларды 10-ға,100-ге көбейту және бөлу арқылы жоғары деңгейде беру арқылы дарынды және талантты оқушыларды анықтау2.Табысты жерін анықтап толықтырулар жасауға мүмкіндік беру 3.Кері байланыс орнату | |
Білу | Ондықтар мен жүздіктерді бір таңбалы санға көбейту және бөлу тақырыбына берілген есептерді шығару білігін дамыту. Ой өрісін дамыту | Көбейтіндіні санға бөлудің ауызша тәсілдерін қайталау. | Оқулықты пайдалана отырып жаңа ақпаратты игеру. 10-ға,100-ге көбейту және бөлу және салыстыруды қайталау. |
Түсіну | Ондықтар мен жүздіктерді бір таңбалы санға көбейту және бөлуді табуға арналған құрама есептерді шығару білігін дамыту. | Оқушылардың ойлау қабілеттерін дамыту, құрама есептерді шығару қабілеттерін әрі қарай дамыту. Сабақ үрдісі барысында есеп шығара отырып, дәлелдеуге үйрену. | Оқушылардың қызығушылығын ояту, оларды қосымша ізденуге, кестемен жұмыс істеуге, қорытынды жасауға дағдыландыру. |
Қолдану | Ондықтар мен жүздіктерді бір таңбалы санға көбейту және бөлуге берілген жұмыстарды жалғастыру.
| Есептеудің қолайлы тәсілін қолдану.Оқушылардың қызығушылығын арттыру. Көбейтіндіні санға бөлу тәсілдерін қолдану. | 10-ға,100-ге көбейту және бөлу және қалдықты табуға арналған құрама есептерді талдауға үйрену. |
Талдау | Термин сөздерді пайдалану, талдау және орнына қоя білу білігін дамыту. | Белгісіз қосылғыш пен қалдықты табуға арналған құрама есептерді талдау. Көбейтіндіні санға бөлуге берілген есептерді талдау. | 10-ға,100-ге көбейту және бөлу және есептеудің қолайлы тәсілдерін талдау. |
Жинақтау | 20 көлеміндегі сандарды кестелік қосу және азайту сабақтарында алған білімдерін қайталап, еске түсіріп,есептер шығарады. | Талдау,қорытынды жасау қабілеттерін дамыту. | Талдау, қорытындылауға үйренеді. |
Бағалау | Формативті, суммативті бағалау. | Топтық,жұптық бағалау. | «Мен айтқым келеді…» тақырыбы рефлексия бөлімінде беріледі |
Әдіс – тәсілдер | Топтық жұмыс. Диалог арқылы сын тұрғысынан ойлау.ойлаудың үлгілері: механикалық есте сақтау, , талқылау. АКТ пайдаланып, нақты мысалдар келтіру. | Топтық, жеке ,жұптық жұмыс.Ойлаудың үлгілері: механикалық есте сақтау, талқылау. | Жоғары деңгейде тапсырмалар беруДиалог арқылы оқушының ойлау қабілетін дамыту, түсіну дәрежесін анықтау Оқушылар өз ойларын анық білдіреді.
|
Ресурстар | Оқулық, тақырыптық кесте, стикерлер, флипчарт, маркер. | Оқулық,тақырыптық кесте ,стикерлер. | Оқулық, тақырыптық кесте, стикерлер, флипчарт, маркер |
Модульдер | Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер. Сын тұрғысынан ойлауға үйрету. Диалогтік оқыту. Оқыту үшін бағалау. | Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер. Сын тұрғысынан ойлауға үйрету. Диалогтік оқыту. Оқыту үшін бағалау. | Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер. Сын тұрғысынан ойлауға үйрету. Диалогтік оқыту. Оқыту үшін бағалау. |
Жұмыс құралдары | АКТ-қолдануРефлексия | Өзін-өзі өзара бағалауыАКТ-ны қолдану | Өзін-өзі және өзара бағалауыАКТ-ны пайдалану. |
Ойлау жолдары | Сын тұрғысынан ойлау | Қалай оқитынымызды білу.Дарынды және талантты оқушылардың жас ерекшеліктерін ескеру | Дарынды және талантты оқушылардың логикалық ойлауын қалыптастыру. |
Тізбектелген сабақтар | · Жалпы мақсаты: Сын тұрғыдан ойлау құралдары арқылы, үш таңбалы сандарды ауызша қосу және азайту тәсілдерін,шамаларды салыстыру,теңдеулер құру және оларды шешуді есептер шығаруда, өрнектерді түрлендіруде қолдануда танымдық әрекеттерін арттыру. | |||
Сабақтың тақы — рыбы
Мақсаты | Күні15.01.15ж | Күні 16.01.15ж | Күні 19.01.15ж | Күні 20.01.15ж |
Қалдықпен бөлу және оны тексеру | Санды көбейтіндіге көбейту-натурал сандарды көбейтудің терімділік қасиеті. | Көбейтудің ауыстырымдылық және терімділік қасиеттері | О-мен аяқталған сандарды көбейту | |
Білу | Қалдықпен бөлу және оны тексеру білігін жетілдіру. | Санды көбейтіндіге көбейту-натурал сандарды көбейтудің терімділік қасиеті және оның қасиеттерін еске түсіру. | Көбейтудің ауыстырымдылық және терімділік қасиеттері және оның бірліктерін еске түсіреді. | О-мен аяқталған сандарды көбейту және оны шешудің жаңа тәсілі туралы білім қалыптастыру. |
Түсіну | Есептеулерде қалдықпен бөлу және оны тексеруқ қасиеттерін еске түсіру.Мысал есептерді меңгеру. | Санды көбейтіндіге көбейту-натурал сандарды көбейтудің терімділік қасиеті өзара байланысын негізге ала отырып,үш таңбалы сандарды ауызша есептеу тәсілдерін жетілдіру. | Көбейтудің ауыстырымдылық және терімділік қасиеттеріне көшуге есептер шығарады. | О-мен аяқталған сандарды көбейтуді қайталау және теңдеу құру арқылы есептер шығару. |
Қолдану | Анықтамаларды есептер шығаруда қолдану. | Өзара кері есептерді құру және шығару білігін дамытып,бірнеше бірлікке арттыру,кемітуге есептер шығарады. | Көбейтудің ауыстырымдылық және терімділік қасиеттері қолданып есептер шығарады.Шамаларды түрлендіріп есептер шығарады. | О-мен аяқталған сандарды көбейту амалдарының компоненттері арасындағы байланысты қайталау. |
Талдау | Құрама есептерді жұппен, топпен талдау. | Құрама есептерді салыстыра отырып айырмашылығын талдау. | Шамалар бірліктері арасындағы қатынастар туралы білімді бекітіп,талдайды. | Шығармашылық есептер теңдеулер құру және оларды шешуарқылы қасиеттерін талдау. |
Жинақтау | Математикалық материалға алгоритмдік ұйғарымдар мен ережелерді,үлгілерді қолданып, жинақтайды. | Математикалық материалға алгоритмдік ұйғарымдар мен ережелерді,үлгілерді қолданып, жинақтайды. | Математикалық символдар мен терминдерді пйдаланып,өз ой-пікірін ауызша және жазбаша түрде анық,нақты жеткізе білуге жинақтайды. | Матеметикалық мәтінмен жұмыс жасау. Табыс критерийлері бойынша білімін жинақтау. |
Бағалау | Топтық,жұптық бағалау. | Топтық,жұптық бағалау | Топтық,жұптық бағалау | Топтық,жұптық бағалау |
Әдіс — тәсілдер | Диалог арқылы сын тұрғысынан ойлаудың үлгілері: механикалық есте сақтау, талқылау.БББ кестесі. Джигсо. | Бірлескен оқу. Диалог арқылы сын тұрғысынан ойлаудың үлгілері: механикалық есте сақтау, оқулық, талқылау.Венн диаграммасы. Джигсо. | Бірлескен оқу. Зерттеушілік әңгіме. Диалог арқылы сын тұрғысынан ойлаудың үлгілері: механикалық есте сақтау, нұсқау.Маршурут картасы. | Бірлескен оқу. Зерттеушілік әңгіме. Диалог арқылы сын тұрғысынан ойлаудың үлгілері: механикалық есте сақтау. |
Ресурстар | Оқулық, стикерлер, пазылар, флипчарт, маркер. | Оқулық, стикерлер, маркерлер, флипчарт. | Оқулық, стикерлер, маркерлер, флипчарт. АКТ. | Оқулық, стикерлер, маркерлер, флипчарт. |
Модульдер | Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер. Сын тұрғысынан ойлауға үйрету. Диалогтік оқыту. Оқыту үшін бағалау. | Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер. Сын тұрғысынан ойлауға үйрету. Диалогтік оқыту. Оқыту үшін бағалау. | Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер. Сын тұрғысынан ойлауға үйрету. Оқыту мен оқуда АКТ пайдалану. | Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер. Сын тұрғысынан ойлауға үйрету.Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу. Дарынды және талантты балаларды оқыту. |
Тізбектелген сабақтар | · Жалпы мақсаты: Сын тұрғыдан ойлау құралдары арқылы.әріпті,санды өрнектер,теңдеулер құру және оларды шешуді есептер шығаруда, өрнектерді түрлендіруде қолдануда танымдық әрекеттерін арттыру. | |||
Сабақтың тақы — рыбы
Мақсаты | Күні 21.01.15ж | Күні 22.01.15ж | Күні:23.01.15ж | Күні: 26.01.15ж |
Ұзындық бірліктері мм. Ұзындық бірліктері арасындағы қатынастар. | Аудан бірліктері ар. Аудан бірліктері арасындағы қатынастар | Фигуралардың көлемдерін салыстыру | Текшелерден құрастырылған кейбір геометриялық фигуралардың көлемдерін салыстыру | |
Білу | Ұзындық бірліктері мм. Ұзындық бірліктері арасындағы қатынастар құру және олардың мәндерін табу, есептеу білігін жетілдіру. | Аудан бірліктері ар. Аудан бірліктері арасындағы қатынастар оның қасиеттерін еске түсіру. | Фигуралардың көлемдерін салыстыру амалдарын еске түсіріп, есептер шығарады.. | Текшелерден құрастырылған кейбір геометриялық фигуралардың көлемдерін салыстыру амалдарын еске түсіріп, есептер шығарады.. |
Түсіну | Ұзындық бірліктері мм. Ұзындық бірліктері арасындағы қатынастар әріпті және сандық өрнектердің айырмашылығын еске түсіру.Мысал есептерді меңгеру. | Аудан бірліктері ар. Аудан бірліктері арасындағы қатынастар ұқсастығы мен айырмашылығы сипаттау. | Фигуралардың көлемдерін салыстыру және бөлудің кестелік жағдайларын түсініп, есептер шығарады. | Текшелерден құрастырылған кейбір геометриялық фигуралардың көлемдерін салыстырудың кестелік жағдайларын түсініп, есептер шығарады. |
Қолдану | Ұзындық бірліктері мм. Ұзындық бірліктері арасындағы қатынастар арқылы есептерді шығару.Теңдік, теңсіздікті ажырату. | Аудан бірліктері ар. Аудан бірліктері арасындағы қатынастар және құрама есептерді арифметикалық тәсілмен шығару.
| Фигуралардың көлемдерін салыстыру және бөлудің кестелік жағдайларын қолдана отырып есептер шығарады. | Текшелерден құрастырылған кейбір геометриялық фигуралардың көлемдерін салыстыруды қолдана отырып есептер шығарады.. |
Талдау | Құрама есептерді жұппен, топпен талдау. | Құрама есептерді салыстыра отырып айырмашылығын талдау. | Фигуралардың көлемдерін салыстыруға есептер шығарады. Құрама есептерді жұппен, топпен талдау. | Текшелерден құрастырылған кейбір геометриялық фигуралардың көлемдерін салыстыруға көбейту,бөлуге есептер шығарады. Құрама есептерді жұппен, топпен талдау. |
Жинақтау | Математикалық материалға алгоритмдік ұйғарымдар мен ережелерді,үлгілерді қолданып, жинақтайды. | Санды бірнеше бірліккеазайтудан,арттырудан тұратын құрама есептердішығару тәсілін еске түсіреді.. | Фигуралардың көлемдерін салыстыру және бөлудің кестелік жағдайларын пайдалана отырып, көбейту, бөлу амалдарының құрылу тәсілдерін ұғынады. | Текшелерден құрастырылған кейбір геометриялық фигуралардың көлемдерін салыстыру амалдарының құрылу тәсілдерін ұғынады.. |
Бағалау | Топтық,жұптық бағалау. | Логикалық дәлелдер келтіру арқылы қосу және азайту амалдарын орындау ретінің ережелерін өзіне айқындату | Фигуралардың көлемдерін салыстыру есеп шығара отырып,өзіне дәлелдету. | «Мен айтқым келеді…» рефлексия |
Әдіс — тәсілдер | Диалог арқылы сын тұрғысынан ойлаудың үлгілері: механикалық есте сақтау, талқылау.БББ кестесі. Джигсо. | Бірлескен оқу. Диалог арқылы сын тұрғысынан ойлаудың үлгілері: механикалық есте сақтау, оқулық, талқылау.Венн диаграммасы. Джигсо. | Бірлескен оқу. Зерттеушілік әңгіме. Диалог арқылы сын тұрғысынан ойлаудың үлгілері: механикалық есте сақтау, нұсқау.Маршурут картасы. | Бірлескен оқу. Зерттеушілік әңгіме. Диалог арқылы сын тұрғысынан ойлаудың үлгілері: механикалық есте сақтау.. |
Ресурстар | Оқулық, стикерлер, флипчарт, маркер. | Оқулық, стикерлер, маркерлер, флипчарт. | Оқулық, стикерлер, маркерлер, флипчарт. АКТ. | Оқулық, стикерлер, маркерлер, флипчарт. |
Модульдер | Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер. Сын тұрғысынан ойлауға үйрету. Диалогтік оқыту. Оқыту үшін бағалау. | Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер. Сын тұрғысынан ойлауға үйрету. Диалогтік оқыту. Оқыту үшін бағалау. | Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер. Сын тұрғысынан ойлауға үйрету. Оқыту мен оқуда АКТ пайдалану. | Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер. Сын тұрғысынан ойлауға үйрету.Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу. Дарынды және талантты балаларды оқыту. |
Тізбектелген сабақтар | · Жалпы мақсаты: Сын тұрғыдан ойлау құралдары арқылы, геометриялық фигураның мәнді белгілерін саралау тәсілдерін,шамаларды салыстыру,теңдеулер құру және оларды шешуді есептер шығаруда, өрнектерді түрлендіруде қолдануда танымдық әрекеттерін арттыру. | |||
Сабақтың тақы — рыбы
Мақсаты | Күні: 27.01.15ж | Күні: 28.29.30.01.15ж | Күні: 2,3,4.02.15ж | Күні: 5,6.9,10.02.15ж |
Таңдап алынған өлшем бойынша сыйымдылықтарды салыстыру | Көбейтудің қасиеттерін есептеуде қолдану. Қайталау. Бақылау жұмысы | Қосындыны санға көбейту.Көбейтудің үлестірімділік қасиеті | Разрядтық қосылғыштарға жіктеу арқылы екі таңбалы санды бір таңбалы санға көбейту. | |
Білу | Таңдап алынған өлшем бойынша сыйымдылықтарды салыстыру және оларды табу туралы білімдерін бекітеді. | Көбейтудің қасиеттерін есептеуде қолдану және оның қасиеттерін еске түсіру. | Қосындыны санға көбейту. Көбейтудің үлестірімділік қасиетінбілім мен білікті еске түсіру | Разрядтық қосылғыштарға жіктеу арқылы екі таңбалы санды бір таңбалы санға көбейту және бөлудің ауыстырымдылық қасиеті туралы еске түсіреді.
|
Түсіну | Таңдап алынған өлшем бойынша сыйымдылықтарды салыстыру қасиеттерін еске түсіру.Мысал есептерді меңгеру. | Көбейтудің қасиеттерін есептеуде қолдану. Қайталау. Бақылау жұмысы және ұқсастығы мен айырмашылығы сипаттау. | Математикалық мәтінмен жұмыс жасау білігін қалыптастыру. | Разрядтық қосылғыштарға жіктеу арқылы екі таңбалы санды бір таңбалы санға көбейтудің ұқсастығы мен айырмашылығын сипаттауға есептер шығарады. |
Қолдану | Таңдап алынған өлшем бойынша сыйымдылықтарды салыстыру туралы білімін бекітеді. | Көбейтудің қасиеттерін есептер шығаруда қолдану.
| Қосындыны санға көбейту.Көбейтудің үлестірімділік қасиетінесептер шығаруда қолдану. | Разрядтық қосылғыштарға жіктеу арқылы екі таңбалы санды бір таңбалы санға көбейтуге берілген қарапайым есептерді шығару және әр түрлі екі амалмен берілген есептерді шығару |
Талдау | Құрама есептерді жұппен, топпен талдау. Таңдап алынған өлшем бойынша сыйымдылықтарды салыстыру тұжырымдама жасау. | Көбейтудің қасиеттерін есептеуде қолдану және салыстыра отырып айырмашылығын талдау. | Қосындыны санға көбейту. Көбейтудің үлестірімділік қасиетішығармашылық есептер арқылы құрама есептерді шешу қасиеттерін талдау. | Шығармашылық есептер арқылы разрядтық қосылғыштарға жіктеу арқылы екі таңбалы санды бір таңбалы санға көбейту қасиеттерін талдау. |
Жинақтау | Математикалық материалға алгоритмдік ұйғарымдар мен ережелерді,үлгілерді қолданып, жинақтайды. | Математикалық материалға алгоритмдік ұйғарымдар мен ережелерді,үлгілерді қолданып, жинақтайды | Математикалық материалға алгоритмдік ұйғарымдар мен ережелерді,үлгілерді қолданып, жинақтайды | Математикалық материалға алгоритмдік ұйғарымдар мен ережелерді,үлгілерді қолданып, жинақтайды |
Бағалау | Топтық,жұптық бағалау. | Өзін-өзі бағалау. | Формативті, суммативті бағалау. | логикалық дәлелдер келтіру арқылы өзіне айқындату. |
Әдіс — тәсілдер | Диалог арқылы сын тұрғысынан ойлаудың үлгілері: механикалық есте сақтау, талқылау. БББ кестесі. Джигсо. | Бірлескен оқу. Диалог арқылы сын тұрғысынан ойлаудың үлгілері: механикалық есте сақтау, оқулық, талқылау. Венн диаграммасы. Джигсо. | Бірлескен оқу. Зерттеушілік әңгіме. Диалог арқылы сын тұрғысынан ойлаудың үлгілері: механикалық есте сақтау, нұсқау. Маршурут картасы. | Бірлескен оқу. Зерттеушілік әңгіме. Диалог арқылы сын тұрғысынан ойлаудың үлгілері: механикалық есте сақтау. |
Ресурстар | Оқулық, стикерлер, пазылар, флипчарт, маркер. электронды оқулық | Оқулық, стикерлер, электронды оқулық маркерлер, флипчарт. | Оқулық, стикерлер, электронды оқулық маркерлер, флипчарт. АКТ. | Оқулық,электрондыоқулық, стикерлер, маркерлер, флипчарт. |
Модульдер | Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер. Сын тұрғысынан ойлауға үйрету. Диалогтік оқыту. Оқыту үшін бағалау. | Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер. Сын тұрғысынан ойлауға үйрету. Диалогтік оқыту. Оқыту үшін бағалау. | Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер. Сын тұрғысынан ойлауға үйрету. Оқыту мен оқуда АКТ пайдалану. | Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер. Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу. Дарынды және талантты балаларды оқыту. |
Тізбектелген сабақ | Жалпы мақсаты: Топта жұмыс жасау арқылы оқушыларды ынтымақтастыққа бейімдеу,танымдық әрекеттерін арттыру. Математикалық терминдерді анықтауда, кестелік қосу, азайтуға есептер шығаруда топпен жұмыс жасаудың маңыздылығына тоқталу | |||
Сабақтың тақы — рыбы
Мақсаты | Күні:11.02.15ж | Күні:12.02.15ж | Күні:13.02.15ж | Күні:16.02.15ж |
Тура теңдіктердің қасиеттері | Тура теңдіктердің қасиеттері негізінде қарапайым теңдеулерді шешу | Санның квадраты және кубы. | Көлем бірлігі—куб см.Сыйымдылық бірлігі-литр | |
1. Тура теңдіктердің қасиеттері арқылы оқушылардың ойлау қабілеттерін дамыту.2.Оқушылардың өзара пікір алмасуларына мүмкіндік тудыру. Жұмысты қорғау. 3. Оқушыларға ой түрткі салу | 1. Тура теңдіктердің қасиеттері негізінде қарапайым теңдеулерді шешуде өзіндік реттелуіне жағдай жасау.Оқушылардың дарыны мен талантына, ерекшелігіне бақылау жүргізу | 1. Санның квадраты және кубын беру арқылы дарынды және талантты оқушыларды анықтау2.Табысты жерін анықтап толықтырулар жасауға мүмкіндік беру 3.Кері байланыс орнату | Көлем бірлігі—куб см. Сыйымдылық бірлігі-литр және олардың міндерін табу біліктілігін қалыптастыру жұмысын жалғастыру. Топпен жұмыс жасау арқылы, оқушылардың ынтымақтастығын орнату. Ортақ пікірге келу | |
Білу | Сандарды тура теңдіктердің қасиеттері ақырыбына берілген есептерді шығару білігін дамыту. Ой өрісін дамыту | Оқушылардың ойлау қабілеттерін дамыту, тура теңдіктердің қасиеттері негізінде қарапайым теңдеулерді шешу құрама есептерді шығару қабілеттерін әрі қарай дамыту. | Санның квадраты және кубы жағдайларымен танысады.Көбейтудің ауыстырымдылық қасиетін пайдалана білуге қалыптастыру жұмысын жалғастырады. | Көлем бірлігі—куб см.Сыйымдылық бірлігі-литр амалына қатысты есептерді шығару біліктілігін дамыту. |
Түсіну | Тура теңдіктердің қасиеттері екі қосылғыштың қосындысын табуға және қалдықты табуға арналған құрама есептерді шығару білігін дамыту. | Тура теңдіктердің қасиеттері негізінде қарапайым теңдеулерді шешу, салыстыру жолдарын үйрету; көбейту кестесін дұрыс пайдалана білуін пысықтау; ойлау, есте сақтау қабілеттерін дамыту. | Санның квадраты және кубы арқылы есептер шығарады. Оқулықты пайдалана отырып жаңа ақпаратты игеру. | Көлем бірлігі—куб см.Сыйымдылық бірлігі-литр өрнектеріне есептер шығарады.Құрама есептерді шығарады. |
Қолдану | Тура теңдіктердің қасиеттері туралы берілген жұмыстарды жалғастыру.
| Тура теңдіктердің қасиеттері негізінде қарапайым теңдеулерді шешу, есептеудің қолайлы тәсілін қолдану. | Санның квадраты және кубы табуға арналған құрама есептерді талдауға үйрену. | Көлем бірлігі—куб см.Сыйымдылық бірлігі-литрді салыстыруға есептер шығарады. |
Талдау | Термин сөздерді пайдалану, талдау және орнына қоя білу білігін дамыту. | Тура теңдіктердің қасиеттері негізінде қарапайым теңдеулерді шешуге арналған құрама есептерді талдау . | Сандарды есептеу білігін жетілдіру және есептеудің қолайлы тәсілдерін талдау. | Көлем бірлігі—куб см.Сыйымдылық бірлігі-литрді пайдаланып құрама есептерді талдайды. |
Жинақтау | Көбейту және бөлу туралы алған білімдерін қайталап, еске түсіріп,есептер шығарады. | Талдау, қорытынды жасау қабілеттерін дамыту. | Талдау, қорытындылауға үйренеді. | Көлем бірлігі—куб см.Сыйымдылық бірлігі-литр және олардың міндерін табу біліктілігін қалыптастыру жұмысын жалғастыру |
Бағалау | Формативті, суммативті бағалау. | Топтық,жұптық бағалау. | «Мен айтқым келеді…» тақырыбы рефлексия бөлімінде беріледі | Топтық,жұптық бағалау. |
Әдіс – тәсілдер | Топтық жұмыс. Диалог арқылы сын тұрғысынан ойлау.ойлаудың үлгілері: механикалық есте сақтау, , талқылау. АКТ пайдаланып, нақты мысалдар келтіру. | Топтық, жеке ,жұптық жұмыс.Ойлаудың үлгілері: механикалық есте сақтау, талқылау. | Жоғары деңгейде тапсырмалар беруДиалог арқылы оқушының ойлау қабілетін дамыту, түсіну дәрежесін анықтау Оқушылар өз ойларын анық білдіреді.
| Топтық, жеке ,жұптық жұмыс.Ойлаудың үлгілері: механикалық есте сақтау, талқылау. |
Ресурстар | Оқулық, тақырыптық кесте, стикерлер,электронды оқулық, флипчарт, маркер. | Оқулық,тақырыптық кесте стикерлер. электронды оқулық, | Оқулық, тақырыптық кесте, стикерлер, флипчарт, маркерэлектронды оқулық, | Оқулық, тақырыптық кесте, стикерлер, флипчарт, маркерэлектронды оқулық, |
Модульдер | Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер. Сын тұрғысынан ойлауға үйрету. Диалогтік оқыту. Оқыту үшін бағалау. | Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер. Сын тұрғысынан ойлауға үйрету. Диалогтік оқыту. Оқыту үшін бағалау. | Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер. Сын тұрғысынан ойлауға үйрету. Диалогтік оқыту. Оқыту үшін бағалау. | Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер. Сын тұрғысынан ойлауға үйрету. Диалогтік оқыту. Оқыту үшін бағалау |
Жұмыс құралдары | АКТ-қолдануРефлексия | Өзін-өзі өзара бағалауыАКТ-ны қолдану | Өзін-өзі және өзара бағалауыАКТ-ны пайдалану. | Өзін-өзі және өзара бағалауыАКТ-ны пайдалану.
|
Ойлау жолдары | Сын тұрғысынан ойлау | Қалай оқитынымызды білу.Дарынды және талантты оқушылардың жас ерекшеліктерін ескеру | Дарынды және талантты оқушылардың логикалық ойлауын қалыптастыру. | Қалай оқитынымызды білу.Дарынды және талантты оқушылардың жас ерекшеліктерін ескеру |
Тізбектелген сабақ | Жалпы мақсаты: Топта жұмыс жасау арқылы оқушыларды ынтымақтастыққа бейімдеу,танымдық әрекеттерін арттыру. Математикалық терминдерді анықтауда, кестелік көбейту, бөлуге есептер шығаруда топпен жұмыс жасаудың маңыздылығына тоқталу | |||
Сабақтың тақы — рыбы
Мақсаты | Күні:17.18.02.15ж | Күні:19.20.02.15ж | Күні:23.02.15ж | Күні:24.02.15ж |
Қосындыны санға бөлу | Разрядтық қосылғыштарға жіктеу арқылы екі таңбалы санды бір таңбалы санға бөлу | Қосылғыштарға жіктеу арқылы екі таңбалы санды бір таңбалы санға бөлу | Қолайлы қосылғыштарға жіктеу арқылы екі таңбалы санды бір таңбалы санға бөлу | |
1.Оқушылардың қосындыны санға бөлуді ойлау қабілеттерін дамыту.2.Оқушылардың өзара пікір алмасуларына мүмкіндік тудыру. Жұмысты қорғау. 3. Оқушыларға ой түрткі салу | 1. Разрядтық қосылғыштарға жіктеу арқылы екі таңбалы санды бір таңбалы санға бөлуді орындауда өзіндік реттелуіне жағдай жасау.2.Топпен жұмыс жасау арқылы, оқушылардың ынтыматастығын орнату. Ортақ пікірге келу 3. Оқушылардың өзін-өзі бағалауы арқылы шынайылыққа жету. | 1. Қосылғыштарға жіктеу арқылы екі таңбалы санды бір таңбалы санға бөлуде тапсырмаларды жоғары деңгейде беру арқылы дарынды және талантты оқушыларды анықтау2.Табысты жерін анықтап толықтырулар жасауға мүмкіндік беру 3.Кері байланыс орнату | Қолайлы қосылғыштарға жіктеу арқылы екі таңбалы санды бір таңбалы санға бөлу амалы бар теңдеулерді шешу алгоритмімен таныстыру. Оқушылардың дарыны мен талантына, ерекшелігіне бақылау жүргізу | |
Білу | Қосындыны санға бөлу көбейтудің компоненттерін еске түсіреді. Ой өрісін дамыту | Разрядтық қосылғыштарға жіктеу арқылы екі таңбалы санды бір таңбалы санға бөлуге қарапайым,күрделі теңдеулерді шешеді. | Қосылғыштарға жіктеу арқылы екі таңбалы санды бір таңбалы санға бөлуде оқулықты пайдалана отырып жаңа ақпаратты игеру.Көбейту мен бөлу-кері амал екендігіне көз жеткізеді.. | Қолайлы қосылғыштарға жіктеу арқылы екі таңбалы санды бір таңбалы санға бөлудің компоненттерін еске түсіреді |
Түсіну | Қосындыны санға бөлуге және қалдықты табуға арналған құрама есептерді шығару білігін дамыту. | Оқушылардың ойлау қабілеттерін дамыту, құрама есептерді шығару қабілеттерін әрі қарай дамыту. Сабақ үрдісі барысында есеп шығара отырып, дәлелдеуге үйрену. | Оқушылардың есеп шығаруға, қызығушылығын ояту, оларды қосымша ізденуге, кестемен жұмыс істеуге, қорытынды жасауға дағдыландыру. | Қолайлы қосылғыштарға жіктеу арқылы екі таңбалы санды бір таңбалы санға бөлу амалы бар теңдеулерді шешуді, құрама есептерді шығару білігін дамытады. |
Қолдану | Қосындыны санға бөлуге берілген жұмыстарды жалғастыру.
| Разрядтық қосылғыштарға жіктеу арқылы екі таңбалы санды бір таңбалы санға бөлу есептеудің қолайлы тәсілін қолдану.Оқушылардың қызығушылығын арттыру. | Қосылғыштарға жіктеу арқылы екі таңбалы санды бір таңбалы санға бөлуде белгісіз бөлінгішті, бөлгішті табу арналған құрама есептерді талдауға үйрену. | Қолайлы қосылғыштарға жіктеу арқылы екі таңбалы санды бір таңбалы санға бөлу амалы бар теңдеулерді шешуге есептер шығарады. |
Талдау | Термин сөздерді пайдалану, талдау және орнына қоя білу білігін дамыту. | Белгісіз қосылғыш пен қалдықты табуға арналған құрама есептерді талдау . | Натурал сандарды есептеу білігін жетілдіру және есептеудің қолайлы тәсілдерін талдау. | Термин сөздерді пайдалану, талдау және орнына қоя білу білігін дамыту. |
Жинақтау | Сандарды кестелік көбейту менбөлусабақтарында алған білімдерін қайталап жинақтайды.. | Талдау,қорытынды жасау қабілеттерін дамыту. | Талдау, қорытындылауға үйренеді. | Сандарды кестелік көбейту менбөлу сабақтарында алған білімдерін қайталап, еске түсіріп жинақтайды. |
Бағалау | Формативті, суммативті бағалау. | Топтық,жұптық бағалау. | «Мен айтқым келеді…» тақырыбы рефлексия бөлімінде беріледі | Топтық,жұптық бағалау. |
Әдіс – тәсілдер | Топтық жұмыс. Диалог арқылы сын тұрғысынан ойлау.ойлаудың үлгілері: механикалық есте сақтау, талқылау. пайдаланып, | Топтық, жеке ,жұптық жұмыс.Ойлаудың үлгілері: механикалық есте сақтау, талқылау. | Жоғары деңгейде тапсырмалар беруДиалог арқылы оқушының ойлау қабілетін дамыту, түсіну дәрежесін анықтау. | Жоғары деңгейде тапсырмалар беруДиалог арқылы оқушының ойлау қабілетін дамыту, түсіну дәрежесін анықтау |
Ресурстар | Оқулық, тақырыптық кесте, стикерлер, АКТ флипчарт, маркер. | Оқулық,тақырыптық кесте, стикерлер. | Оқулық, тақырыптық кесте, стикерлер, флипчарт, маркер | Оқулық, тақырыптық кесте, стикерлер, флипчарт, маркер |
Модульдер | Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер. Сын тұрғысынан ойлауға үйрету. Диалогтік оқыту. Оқыту үшін бағалау. | Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер. Сын тұрғысынан ойлауға үйрету. Диалогтік оқыту. Оқыту үшін бағалау. | Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер. Сын тұрғысынан ойлауға үйрету. Диалогтік оқыту. Оқыту үшін бағалау. | Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер. Сын тұрғысынан ойлауға үйрету. Диалогтік оқыту. Оқыту үшін бағалау |
Жұмыс құралдары | АКТ-қолдануРефлексия | Өзін-өзі өзара бағалауыАКТ-ны қолдану | Өзін-өзі және өзара бағалауыАКТ-ны пайдалану. | Өзін-өзі және өзара бағалауыАКТ-ны пайдалану |
Ойлау жолдары | Сын тұрғысынан ойлау | Қалай оқитынымызды білу.Дарынды және талантты оқушылардың жас ерекшеліктерін ескеру | Дарынды және талантты оқушылардың логикалық ойлауын қалыптастыру. | Қалай оқитынымызды білу.Дарынды және талантты оқушылардың жас ерекшеліктерін ескеру |
Тізбектелген сабақ | Жалпы мақсаты: Топта жұмыс жасау арқылы оқушыларды ынтымақтастыққа бейімдеу,танымдық әрекеттерін арттыру. Математикалық терминдерді анықтауда, кестелік қосу, азайтуға есептер шығаруда топпен жұмыс жасаудың маңыздылығына тоқталу | ||||
Сабақтың тақы — рыбы
Мақсаты | Күні:25.02.15ж | Күні:26.02.15ж | Күні:27.2.3.03.15ж | Күні:04.03.15ж | Күні:5.6.03.15ж |
Екі амалмен шығарылатын қосу ,азайту,көбейту, бөлу амалдарына берілген есептер | Үш амалмен шығарылатын қосу ,азайту,көбейту, бөлу амалдарына берілген есептер | Екі таңбалы санды екі таңбалы санға таңдау әдісімен бөлу. Қайталау. Бақылау жұмысы | Ондықтарды ондықтарға ауызша бөлу. | Екі таңбалы санды бір таңбалы санға ауызша көбейту | |
1.Оқушылардың екі амалмен шығарылатын қосу ,азайту,көбейту, бөлу амалдарына берілген есептерді ойлау қабілеттерін дамыту.2.Оқушылардың өзара пікір алмасуларына мүмкіндік тудыру. Жұмысты қорғау. 3. Оқушыларға ой түрткі салу | 1. Үш амалмен шығарылатын қосу ,азайту,көбейту, бөлу амалдарына берілген есептер орындауда өзіндік реттелуіне жағдай жасау.2.Топпен жұмыс жасау арқылы, оқушылардың ынтыматастығын орнату. Ортақ пікірге келу
| Екі таңбалы санды екі таңбалы санға таңдау әдісімен бөлуамалдарының Өзара кері амалдар екендігіне көздерін жеткізу. | Ондықтарды ондықтарға ауызша бөлу амалдарыныңӨзара кері амалдар екендігіне көздерін жеткізу. | Екі таңбалы санды бір таңбалы санға ауызша көбейту және жүйелеу.Оқушылардың өз бетімен жұмыс істеуіне мүмкіндік беру. | |
Білу | Екі амалмен шығарылатын қосу ,азайту,көбейту, бөлу амалдарына берілген есептер және жақшасыз өрнектердегі арифметикалықамалдардың орындалу реті. | Үш амалмен шығарылатын қосу, азайту, көбейту, бөлу амалдарына берілген есептерді ондықтан аттап ауызша және жазбаша қосу және азайтудың ауызша тәсілдерін қайталау. | Екі таңбалы санды екі таңбалы санға таңдау әдісімен бөлу жағдайларда көбейту мен бөлуді орындау. | Математикада ерекше қарастырылатын жағдаймен бөлуді орындау | Есептің дұрыс шығарылуына,көбейту мен бөлуге,амалдардың орындалу тәртібіне көбейту мен бөлуге назар аударады. |
Түсіну | Екі амалмен шығарылатын қосу ,азайту,көбейту, бөлу амалдарына берілген есептерді арифметикалықамалдардың орындалу тәртібін түсінеді. | Оқушылардың ойлау қабілеттерін дамыту, құрама есептерді шығару қабілеттерін әрі қарай дамыту. Сабақ үрдісі барысында есеп шығара отырып, дәлелдеуге үйрену. | Оқушылардың есеп шығаруға, қызығушылығын ояту, оларды қосымша ізденуге, кестемен жұмыс істеуге, қорытынды жасауға дағдыландыру. | Оқушылардың ойлау қабілеттерін дамыту, құрама есептерді шығару қабілеттерін әрі қарай дамыту | Есептің дұрыс шығарылуына,көбейту мен бөлуге,амалдардың орындалу тәртібін қолдана отырып есептер шығарады. |
Қолдану | Екі амалмен шығарылатын қосу ,азайту,көбейту, бөлу амалдарына берілген есептерді орындауда көбейтуге және бөлуге берілген жұмыстарды жалғастыру.
| Үш амалмен шығарылатын қосу, азайту,көбейту, бөлу амалдарына берілген есептеудің қолайлы тәсілін қолдану. Оқушылардың қызығушылығын арттыру. | Белгісіз бөлінгішті, бөлгішті табу арналған құрама есептерді талдауға үйрену. | Математикада ерекше қарастырылатын жағдай, Ондықтарды ондықтарға ауызша бөлу кезінде жүзеге асырады. | Есептеудің қолайлы тәсілін қолдану.Оқушылардың қызығушылығын арттыру. |
Талдау | Термин сөздерді пайдалану, талдау және орнына қоя білу білігін дамыту. | Үш амалмен шығарылатын қосу, азайту, көбейту, бөлу амалдарына берілген есептерді табуға арналған құрама есептерді талдау . | Натурал сандарды есептеу білігін жетілдіру және есептеудің қолайлы тәсілдерін талдау. | Термин сөздерді пайдалану, талдау және орнына қоя білу білігін дамыту. | Натурал сандарды есептеу білігін жетілдіру және есептеудің қолайлы тәсілдерін талдау |
Жинақтау | Екі амалмен шығарылатын қосу ,азайту,көбейту, бөлу амалдарына берілген амалдардың орындалу реті сабақтарында алған білімдерін пайдаланып есептер шығарады. | Талдау,қорытынды жасау қабілеттерін дамыту. | Көбейту мен бөлу амалдарыныңӨзара кері амалдар екендігіне көздерін жеткізу. «0-ді кеө-келген санға көбейткенде 0 шығатындығына.»көз жеткізеді. | Санды өзіне-өзін бөліп ондықтарды ондықтарға ауызша бөлу амалдарыныңөзара кері амалдар екендігіне көздерін жеткізіп есептер шығарады. | Сандарды кестелік көбейту жәнебөлу сабақтарында алған білімдерін қайталап, еске түсіріп,есептер шығарады. |
Бағалау | Формативті, суммативті бағалау. | Топтық,жұптық бағалау. | «Мен айтқым келеді…» тақырыбы рефлексия бөлімінде беріледі | Топтық,жұптық бағалау. | Суммативті бағалау. |
Әдіс – тәсілдер | Топтық жұмыс. Диалог арқылы сын тұрғысынан ойлау.ойлаудың үлгілері: механикалық есте сақтау, , талқылау. пайдаланып, | Топтық, жеке ,жұптық жұмыс.Ойлаудың үлгілері: механикалық есте сақтау, талқылау. | Жоғары деңгейде тапсырмалар беруДиалог арқылы оқушының, түсіну дәрежесін анықтау.
| Жоғары деңгейде тапсырмалар беруДиалог арқылы оқушының ойлау қабілетін дамыту, түсіну дәрежесін анықтау | Жоғары деңгейде тапсырмалар беруОқушының ойлау қабілетін дамыту, түсіну дәрежесін анықтау |
Ресурстар | Оқулық, тақырыптық кесте, стикерлер, АКТ флипчарт, маркер. | Оқулық,тақырыптық кесте ,стикерлер. | Оқулық, тақырыптық кесте, стикерлер, флипчарт, маркер | Оқулық, тақырыптық кесте, стикерлер, флипчарт, маркер | Оқулық, тақырыптық кесте, стикерлер, АКТ флипчарт, маркер. |
Модульдер | Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер. Сын тұрғысынан ойлауға үйрету. Диалогтік оқыту. Оқыту үшін бағалау. | Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер. Сын тұрғысынан ойлауға үйрету. Диалогтік оқыту. Оқыту үшін бағалау. | Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер. Сын тұрғысынан ойлауға үйрету. Диалогтік оқыту. Оқыту үшін бағалау. | Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер. Сын тұрғысынан ойлауға үйрету. Диалогтік оқыту. Оқыту үшін бағалау | Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер. Сын тұрғысынан ойлауға үйрету. Оқыту үшін бағалау. |
Жұмыс құралдары | АКТ-қолдануРефлексия | Өзін-өзі өзара бағалауыАКТ-ны қолдану | Өзін-өзі және өзара бағалауыАКТ-ны пайдалану. | Өзін-өзі және өзара бағалауыАКТ-ны пайдалану
| Өзін-өзі өзара бағалауыАКТ-ны қолдану |
Ойлау жолдары | Сын тұрғысынан ойлау Дарынды және талантты оқушылардың жас ерекшеліктерін ескеру | Қалай оқитынымызды білу.Дарынды және талантты оқушылардың жас ерекшеліктерін ескеру | Дарынды және талантты оқушылардың логикалық ойлауын қалыптастыру. | Қалай оқитынымызды білу.Дарынды және талантты оқушылардың жас ерекшеліктерін ескеру | Дарынды және талантты оқушылардың логикалық ойлауын қалыптастыру. |
Тізбектелген сабақ | Жалпы мақсаты: Топта жұмыс жасау арқылы оқушыларды ынтымақтастыққа бейімдеу,танымдық әрекеттерін арттыру. Математикалық терминдерді анықтауда, кестелік қосу, азайтуға есептер шығаруда топпен жұмыс жасаудың маңыздылығына тоқталу | |||
Сабақтың тақырыбы
Мақсаты | Күні:9.10.03.15ж | Күні:11.03.15ж | Күні:12.13.16.17.18.03.15ж | Күні:19.20.03.15ж |
Екі таңбалы санды бір таңбалы санға ауызша бөлу | Жүздіктерді жүздіктерге ауызша бөлу | Жүздіктерді жүздіктерге ауызша бөлу. Қайталау. Бақылау жұмысы | Екі таңбалы санды бір таңбалы санға ауызша көбейту және бөлу. Екі таңбалы санды екі таңбалы санға таңдау әдісімен бөлу | |
1. Екі таңбалы санды бір таңбалы санға ауызша бөлу ойлау қабілеттерін дамыту.2.Оқушылардың өзара пікір алмасуларына мүмкіндік тудыру. Жұмысты қорғау. 3. Оқушыларға ой түрткі салу | 1.Оқушылардың жүздіктерді жүздіктерге ауызша бөлу тапсырманы орындауда өзіндік реттелуіне жағдай жасау.2.Топпен жұмыс жасау арқылы, оқушылардың ынтыматастығын орнату. Ортақ пікірге келу 3. Оқушылардың өзін-өзі бағалауы арқылы шынайылыққа жету. | 1.Тапсырмаларды жүздіктерді жүздіктерге ауызша бөлуде жоғары деңгейде беру арқылы дарынды және талантты оқушыларды анықтау2.Табысты жерін анықтап толықтырулар жасауға мүмкіндік беру 3.Кері байланыс орнату | Екі таңбалы санды бір таңбалы санға ауызша көбейту және бөлуді белгісіз көбейткішті табу алгоритмімен таныстыру. Оқушылардың дарыны мен талантына, ерекшелігіне бақылау жүргізу | |
Білу | Екі таңбалы санды бір таңбалы санға ауызша бөлу көбейту кестесін еске түсіреді. Қатынас ұғымын пысықтайды. | Жүздіктерді жүздіктерге ауызша бөлу кестесін еске түсіреді. Қатынас ұғымын пысықтайды. | Жүздіктерді жүздіктерге ауызша бөлу кестесін еске түсіреді. Қатынас ұғымын пысықтайды. | Екі таңбалы санды бір таңбалы санға ауызша көбейту және бөлу кестесін еске түсіреді. Қатынас ұғымын пысықтайды. |
Түсіну | «Жарты» ұғымын қалыптастыру,тең бөліктерге бөлуді үйрету кестесін қайталау. | Оқушылардың құрама есептерді шығару қабілеттерін әрі қарай дамыту. Сабақ үрдісі барысында есеп шығара отырып, дәлелдеуге үйрену. | Оқушыларды санның үштен бір бөлігін табу үшін бөлу кестесін пайдалануға үйрету. | Оқушылардың есеп шығаруға, қызығушылығын ояту, оларды қосымша ізденуге, кестемен жұмыс істеуге, қорытынды жасауға дағдыландыру |
Қолдану | Көбейтуге және бөлуге берілген жұмыстарды жалғастыру бөлуге есептер шығарады.
| Есептеудің қолайлы тәсілін қолдану. Оқушылардың қызығушылығын арттыру. | Белгісіз бөлінгішті, бөлгішті табу арналған құрама есептерді талдауға үйрену. | Көбейтуге және бөлуге берілген жұмыстарды жалғастыру. Белгісіз көбейткішті табуға арналған қарапайым есептерді шығарады. |
Талдау | Термин сөздерді пайдалану, талдау және орнына қоя білу білігін дамыту. | Жүздіктерді жүздіктерге ауызша бөлуге қалдықты табуға арналған құрама есептерді талдау | Бөлік туралы ұғымын қалыптастыру, талдау білігін жетілдіру. | Көбейтуге және бөлуге берілген жұмыстардыорындап,талдайды. |
Жинақтау | «Жарты» ұғымын қалыптастыру,тең бөліктерге бөлу туралы ұғымын жинақтайды. | Талдау, қорытынды жасау қабілеттерін дамыту. | Талдау, қорытындылауға үйренеді. | Белгісіз көбейткіш туралы алған білімдерін тиянақтайды. |
Бағалау | Формативті, суммативті бағалау. | Топтық,жұптық бағалау. | «Мен айтқым келеді…» тақырыбы рефлексия бөлімінде беріледі | Топтық,жұптық бағалау. |
Әдіс – тәсілдер | Топтық жұмыс. Диалог арқылы сын тұрғысынан ойлау.ойлаудың үлгілері: механикалық есте сақтау, талқылау. пайдаланып, | Топтық, жеке, жұптық жұмыс. Ойлаудың үлгілері: механикалық есте сақтау, талқылау. | Жоғары деңгейде тапсырмалар беруДиалог арқылы оқушының ойлау қабілетін дамыту, түсіну дәрежесін анықтау. | Жоғары деңгейде тапсырмалар беруДиалог арқылы оқушының ойлау қабілетін дамыту, түсіну дәрежесін анықтау |
Ресурстар | Оқулық, тақырыптық кесте, стикерлер, АКТ флипчарт, маркер. | Оқулық,тақырыптық кесте, стикерлер. | Оқулық, тақырыптық кесте, стикерлер, флипчарт, маркер | Оқулық, тақырыптық кесте, стикерлер, флипчарт, маркер |
Модульдер | Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер. Сын тұрғысынан ойлауға үйрету. Диалогтік оқыту. Оқыту үшін бағалау. | Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер. Сын тұрғысынан ойлауға үйрету. Диалогтік оқыту. Оқыту үшін бағалау. | Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер. Сын тұрғысынан ойлауға үйрету. Диалогтік оқыту. Оқыту үшін бағалау. | Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер. Сын тұрғысынан ойлауға үйрету. Диалогтік оқыту. Оқыту үшін бағалау |
Жұмыс құралдары | АКТ-қолдануРефлексия | Өзін-өзі өзара бағалауыАКТ-ны қолдану | Өзін-өзі және өзара бағалауыАКТ-ны пайдалану. | Өзін-өзі және өзара бағалауыАКТ-ны пайдалану |
Ойлау жолдары | Сын тұрғысынан ойлау | Қалай оқитынымызды білу.Дарынды және талантты оқушылардың жас ерекшеліктерін ескеру | Дарынды және талантты оқушылардың логикалық ойлауын қалыптастыру. | Қалай оқитынымызды білу.Дарынды және талантты оқушылардың жас ерекшеліктерін ескеру |