1-сыныпта дүниетану пәнінен Орта мерзімді жоспарлау
1-сыныпта дүниетану пәнінен Орта мерзімді жоспарлау
1- тарау «Қоршаған дүние»
№ | 1.Оқытудың негізгі мақсаттары | 2.Белсенді әдіс-тәсілдер | 4.Оқу нәтижелері | 5.Бағалау, соның ішінде оүб | 6.Барлығын қосқанда | 7.Негізгі дерек көздер |
Сабақтың тақырыбы: | «Айналаны қоршаған дүние» | |||||
1. | Айналаны қоршаған дүниенің не екенін түсінеді,өз ойларын айтуға үйренеді. | 1.Қызығушылығын ояту. Топқа бөліну,топтық ережені құруБейне материал көрсету (10 минут) 2. Мағынаны ажырату. Сұрақ – жауап әдісі. (5 минут) Топтық жұмыс ..(10 минут) 3.Қорытынды. «Өз ойыңмен бөліс» ойынын ұйымдастыру (7 минут) 4. Бағалау. (3 минут) | Берілген тақырыптың мазмұнын түсінеді,сұрақтарға жауап бере алады. | ТТттТттТТ Топтық жұмысты топ басшысы бағалайды
| Төмен оқитын оқушылардың сұрақтарға жауап бере білуі | Бейнефильм материалдары. Мәтін парақтар. Бағалау парақтары. Оқулық 2012 ж Алматыкітап |
Сабақтың тақырыбы: | «Өлі, тірі табиғат. Адам қолымен жасалған заттар» | |||||
2. | Тақырыптың мазмұнын түсіну,өз ойларын айтуға үйрену | 1.Қызығушылығын ояту Ой шақыру (топқа бөлу-суреттер арқылы) (3 минут) Топтастыру (7 минут) 2. Мағынаны ажырату. Аудио материал (мәтінді тыңдау) (5 минут) 3.Сергіту сәті (3 минут) 4. Шығармашылық жұмыс , постер жасау (15 минут) 4. Бағалау. (2 минут) | Мазмұнын түсінеді. Бірлескен жұмыс арқылы ынтымақтастыққа үйренеді | Бақылау,бағалау парағы,кері байланыс | Дарынды оқушылардың ашық сұраққа жауап беруі | Оқулық 2012 жыл Алматыкітап, маркер, флипчарт, стикер,аудио материал |
Сабақтың тақырыбы: | «Қоршаған дүниені қалай танып білуге болады?» | |||||
3.
| Қоршаған ортаны қалай танып білуге болатынын түсінеді. | 1.Ұйымдастыру кезеңі 1.Қызығушылығын ояту. Топқа бөліну,топ мүшелерін сайлауды тапсыру ( 2 минут) Миға шабуыл (жұмбақтар) (5 минут)
2. Мағынаны ажырату. Сұрақ-жауап (5 минут)
3.Қорытынды. Топтық жұмыс | 1.Қоршаған ортаны танып біледі. 2.Қоршаған ортаны танып білу үшін бақылау жасау керектігін түсінеді. | Жұмысты қорғауда топ жұмысын топ басшылары бағалайды,өзара бағалауоп топты бағалайды. | Көшбасшы оқушы спикер сөзін дайындауды тапсыру. | Ноутбук, интерактивті тақта,постер, Маркер, Бағалау парақтары |
Орта мерзімді жоспарлау 2- тарау «Адам»
№ | 1.Оқытудың негізгі мақсаттары | 2.Белсенді әдіс-тәсілдер | 3.Оқу нәтижелері | 5.Бағалау, соның ішінде оүб | 6.Барлығын қосқанда | 7.Негізгі дерек көздер |
Сабақтың тақырыбы: | «Құлақ-есту мүшесі.Мұрын-иіс сезу мүшесі.» | |||||
1. | Сезім мүшелерінің атқаратын қызметі,олардың маңызы туралы түсінеді. | 1.Қызығушылығын ояту. Жақсы тілектер айту. (2 минут) Топқа бөліну,топ ережесін құру(3минут) 2. Мағынаны ажырату.. Жұмбақтар жасыру (3минут) Ой толғаныс.Сұрақ – жауап әдісі. (10 минут) 3.Ойын-жаттығу (2 минут) 4.Сергіту сәті(жаттығу) (2 минут) 5.Шығармашылық жұмыс,топтық жұмыс (10 минут) 4. Бағалау. (3 минут) | 1.Сезім мүшелерінің қызметін ажырата алады. 2.Тақырыпты түсінеді,өз ойларын айта алады. 3.Топ арасындағы ынтымақтастыққа үйренеді. | ТТттТттТТ Топтық жұмысты әр топ бірін-бірі бағалайды,өзін өзі бағалау
| Төмен оқитын оқушылардың сұраққа дұрыс жауап беруі,жоғары оқитын оқушылардың көмектесуі | Бағалау арналған смайликтер,презентация,маркер,постер Оқулық 2012 ж Алматыкітап |
Сабақтың тақырыбы: | «Көз-көру мүшесі Тіл-дәм сезу мүшесі Тері-сипап сезу мүшесі» | |||||
2. | Тақырыптың мазмұнын түсіну,өз ойларын айтуға үйрену | 1.Қызығушылығын ояту Ой шақыру (топқа бөлу-суреттер арқылы-көз,тіл,тері) 2. Мағынаны ажырату. Жұмбақтар шешу (5 минут) 3.Сергіту сәті (қимылды жаттығу)жжжжЖЖЖжЖООЖж 4.Шығармашылық жұмыс,топтық жұмыс, постер жасау. 5. Бағалау. | Мазмұнын түсінеді,сезім мүшелерінің айырмашылығын аңғара біледі. Бірлескен жұмыс арқылы ынтымақтастыққа үйренеді | Бақылау,бағалау парағы,кері байланыс | Жасаған жұмыстары бойынша өз ойларын жеткізу,бірін бірі бағалау | Оқулық 2012 жыл Алматыкітап, маркер, флипчарт,суреттер стикер,презентация, |
7 модульді қолдану түстері:
1.Оқытудағы жаңа тәсілдер. Диалогтік оқыту: жасыл түс
2.АКТ: сары түс
3.Сыни тұрғыдан ойлау: қызыл түс
4.Бағалау : көк түс
5.Талантты және дарынды балаларды оқыту: сұр түс
6.Көшбасшылық: қызғылт
7.Жас ерекшеліктеріне сай оқыту: көктас түс