Орташа мерзімді жоспарлау
Орташа мерзімді жоспарлау
Мақсатым: Сабаққа модульдерді енгізе отырып,оқушылардың пәнге деген қызығушылығын арттырып,білім,білік дағдыларын қалыптастыру
Сабақтың тақырыбы | Оқып үйренудің негізгі мақсаттары | Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер | Оқып үйренудің нәтижесі | Үйрену мақсатындағы бағаны қоса бағалау | Бәрін қоса есептегенде | Негізгі дерек көздері (ресустар) |
№1
Қан айналым, қанның түрлері қызметі
12.10 2012
|
Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету арқылы қан айналымы,қанның түрлерімен, қызметімен таныстыру | (сұрақ-жауап) Диалог Ақпараттық-коммуникациялық технологияны (ассоциация, класстер) Сыни тұрғыдан ойлауды үйрету Топқа бөлу Қалай оқу керектігін үйрену Өзара Топтық Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау Формативтік |
Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету арқылы мүшелермен танысады олардың қызметіне тоқталып талдайды тапсырмаларды дұрыс орындайды. ассоциация құрады
|
Оқушыларды әр тапсырмалары үшін бағаланады. Топта бағалау арқылы формативтік баға қоюды үйрету | Ашық хат арқылы топқа бөлемін,топ ережесін құрғызамын.Сыныптық ынтымақтастық атмосфераны қалыптастыру Топтарды қадағалаймын Бағалау критерийлерін оқушыларға таратып, олармен бірлесе отыра білімдерін бағалау |
Оқулық Дәптер Стикерлер Маркерлер Интерактивті тақта Көрнекілік |
Орташа мерзімді жоспарлау
Пән:дүниетану 3 – сынып Мұғалімі: Габдуллина Г.К
Сабақтың тақырыбы | Оқып үйренудің негізгі мақсаттары | Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер | Оқып үйренудің нәтижесі | Үйрену мақсатындағы бағаны қоса бағалау | Бәрін қоса есептегенде
| Негізгі дерек көздер (ресустар)
|
№2
Тыныс алу мүшелері
17.10 2012
|
Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету арқылы оқушыларды тыныс алу мүшелерімен таныстыру диалог арқылы тақырыпты түсіндіру
| (Ассоциация,класстер құрады) Сыни тұрғыдан ойлау (сұрақ – жауап) Диалог Кеспе қағаздар Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау бағалау | Өткен тақырып бойынша оқушылар пысықтайды Әр мүшелерге тоқталып олардың қызметтері туралы топта талдайды,зерттеу жұмысын толықтырады кеспе қағаздармен жұмыс жүргізіледі | Бағалау парақшалары таратылады Топтардан сайланған топ басшылары бағалайды критерийлерін талдайды дәлелдейді . | Сыни тұрғыдан ойлау арқылы топтастыру әдісі мен жұмыс істеген уақытта топтардың бір -бірінің ой пікірлерін тындауын, талқылауын бақылаймын,осы кезде бағыт бағдар беріп отырамын. |
Оқулық Дәптер Маркерлер Стикерлер Бағалау парақшалары
|
Сабақтың тақырыбы | 1.Оқып үйренудің негізгі мақсаттары | 2.Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер | 3 Оқып үйренудің нәтижесі | Үйрену мақсатындағы бағаны қоса бағалау
| 6.Бәрін қоса есептегенде
| 7.Негізгі дерек көздер (ресустар) |
№3
Ас қорыту мүшелері және олардың қызметі
20.10. 2012 |
Қалай оқу керектігін үйрену арқылы асқорыту мүшелері және олардың қызметтерімен таныстыру, пәнге деген қызығушылығын арттыру | (сұрақ-жауап) Диалог (ассоциация,БББ кестесі) Сыни тұрғыдан ойлау (Жұптық Топтық) Қалай оқу керектігін үйрету Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау | Мәтінді оқиды БББ кестесі арқылы толтырады мүшелермен таныса отырып тапсырмаларды орындайды сарамандық жаттығуларды, дұрыс істеп және дәлелдейді
| Үй жұмысын бағалайды Өзара бағалау арқылы фишкалармен бағалау критерийлерін қолдану арқылы әр тапсырмаға формативті баға беріледі қорытыны сумактивті баға қойылады | Психалогиялық ахуалын бақылау арқылы сабақты бастау Жұпта,топта жұмыстарын әр баланың іс -әрекетін қадағалап, суммативтік баға шығарамын.Топтардың жұмыс жүргізу барысында оқушылардың ісәрекеттерін ой пікірлеріне қосымша мәліметтер бере отырып
|
Дәптер. Оқулық. Стикер Дәптер Маркерлер
|
Сабақтың тақырыбы | Оқып үйренудің негізгі мақсаттары | Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер | Оқып үйренудің нәтижесі | Үйрену мақсатындағы бағаны қоса бағалау | Бәрін қоса есептегенде
| Негізгі дерек көздер (ресустар) |
№ 4
Сезім мүшелері
26.10.2012
|
Сыни тұрғысынан ойлату арқылы сезім мүшелері туралы таныстыру талантты және дарынды балалармен зияткерлік ойлауын дамыту | (Ассоциация Класстер құр (Сематикалық карта) Сыни тұрғысынан ойлау (схемалар құрғызу) Ақпараттық коммуникациялық технология (сұрақ-жауап) Диалог (деңгейлік тапсырмалар) (Талантты және дарынды) Оқыту үшін бағалау және оқудағы бағалау
|
Коллаж арқылы тақырыпты ашады тақырыпты оқиды мүшелер туралы ассоциация құрайды сематикалық картаны толтырады,тесттік тапсырмаларды,деңгейлік тапсырмаларды орындап бекітеді сарамандық жұмысты қорытындылайды | Әр топтан бір-біріне сұрақ-жауап арқылы диалогқа түседі Топта әр тапсырмалар бойынша бағаланады. Крийтерилер талданады топ басшылары тобы туралы қорытынды жасайды | Сыни тұрғыдан ойлау технологиясының топтастыру әдісі мен жұмыс істеген уақытта топтардың бір -бірінің ой пікірлерін тындауын, талқылауын бақылаймын,осы кезде бағыт бағдар беріп отырамын. |
Интерактивті тақта оқулық дәптер маркерлер ватман фишкалар көрнекіліктер |