Өтебай Тұрманжанов «Қарлығаш»

 

03.04.2014жАна тілі4 — сынып
Сабақтың тақырыбыӨтебай Тұрманжанов «Қарлығаш»
Сабақтың мақсатыӨлеңнің мазмұнын меңгере отырып, табиғат пен адам баласының арасындағы байланысты меңгереді.

Табиғаттың адам өміріне, жан-жануарларға қажеттілігі туралы ғылыми түсінік беру, қоршаған ортаны сақтауға тәрбиелеу.

Күтілетін нәтижеОқушылар сыни тұрғыдан ойлана алады. Тақырып бойынша білім алады. Оқушы алған білімдерін тиянақтауға, пысықтауға, өз бетінше жұмыс жасауға дағдыланады. Қарлығаш құсын қастерлеуге тәрбиеленеді, қарлығаш құсына деген сүйіспеншілігін арттырады.
Сілтеме4-сыныпқа арналған ана тілі оқулығы. « Атамұра» баспасы.Мұғалімге арналған нұсқаулық (үшінші негізгі деңгей),

 

Сабақта қолданылатын материалдарИнтербелсенді тақта, оқулық, стикер, құстардың суреттері.
Тапсырмалар·         Оқулықпен жұмыс, топтық тапсырмалар, сурет салу;

·         Сұрақтарға жауап іздеу.

Сабақта қолданылатын әдістерТоптық жұмыс, 4- модуль. АКТ интерактивті тақта.
Сабақ кезеңдеріМұғалімнің іс-әрекетіОқушының іс-әрәкеті
І. Ұйымдастыру бөлімі

(5 мин)

Психологиялық дайындық.

 

Құстар арқылы топқа бөлу.

Интерактивті тақта арқылы психо-логиялық дайындықты оқушылар қайталайды.

 

Оқушылар 3 топқа бөлінеді.

 

ІІ. Үй тапсырмасын сұрау

(10мин)

Үй тапсырмасын әр топтан 2-3 оқушыдан сұрауОқушылар жауап береді.
ІІІ. Жаңа сабақты меңгерту

(20мин)

Әр топқа жаңа тақырыпты оқып қорғауға тапсырма береді.

 

 

Әр топ оқулықтан оқып,түсінгенін 1оқушы қорғайды.
Сергіту сәті

(1мин)

4- модуль. АКТ. интерактивті тақта

(Ұлытау тобы.Жұмыр қылыш)

Интерактивті тақта арқылы бейне сергітуді оқушылар қайталайды.
IV  Қорытынды

(5мин)

Мұғалім үй тапсырмасын беріп,тест арқылы сабақты қорытады.

 

Жүректен жүрекке

Үйге тапсырма:өлеңді мәнерлеп оқу,түсінік айту.

 

Көгершін тобы: Тараудың қорытынды сұрақтарынан тест құру(10тест)

 

Қарлығаш тобы: Жұмбақ құрастыру (10)

 

Аққу тобы: Сөзжұмбақ құру (2топқа 2түрлі)

 

V Бағалау

(4мин)

Қалыптастырушы бағалау: өзін-өзі бағалау, топтық бағалау, мұғалімнің бағалауы .өзін-өзі бағалау, топтық бағалау.