Баға ,сан,құн шамалары арасындағы тәуелділік

Сабақтың тақырыбы: Баға ,сан,құн шамалары  арасындағы тәуелділік

Мақсаты:а) оқушылардың  алдыңғы  сабақтардан  алған  білімдеріне сүйене  отырып, баға, сан ,құн шамалары  арасындағы  тәуелділікті түсіндіру, «баға», «сан», «құн»,«тәуелділік »  сөздеріне  түсінік  беру,тапсырмалар орындату арқылы  білімдерін толықтыра  түсу.

ә) ізденушілік  қабілеттерін жетілдіру, ой ұшқырлығын дамыту.

б) Пәнге  деген  қызығушылығын  арттыру

Көрнекілігі:интерактивті  тақта, кестелер, суреттер

Әдісі:түсіндіру, топпен  жұмыс, семантикалық  карта, сәйкестендіру  тесті

Түрі:  жаңа  сабақ

Сабақтың  барысы: І.Ұйымдастыру  кезеңі

  • Психологиялық дайындық

Оқып, білім аламыз,

Біз  көңілді  баламыз.

Математика пәнінде

Тапқыр, алғыр  боламыз.

2) Қызығушылығын ояту

       «Иә»  «Жоқ»  ойыны

-Қазақстан  бес  мемлекетпен шектесе ме?

-Барлық қабырғалары бірдей фигура  төртбұрыш  бола ма?

-Екі жағынан  тұйықталған  сызық  кесінді  деп  атала  ма?

-Фигураның  барлық қабырғасының қосындысы,оның периметрі  ме?

-Бәйтерек  Алматыда орналасқан ба?

-Тік  төртбұрыштың қарама қарсы қабырғалары  тең  бе?

-2 тәулікте 50 сағат бар десем, дұрыс  бола  ма?

-Ұлттық  валютамыз- теңге.

-1 желтоқсан  Тәуелсіздік күні ме?

-Дауысты дыбыстар үшке бөлінеді  десем, дұрыс  па?

-Төл теңгемізге 25 жыл  болды ма?

3) Артық  болмас  білгенің  ( оқушылардан  басқа мемлекеттердің  ақша  өлшемдері туралы  сұрау)

Сәйкестендіру  тесті

АҚШ

Германия                        доллар

Қытай                              рупи

Жапония                         рубль

Үндістан                          юань

Франция                         йена

Ресей                               евро

Италия                             лира

Түркия

ІІ.Өткенді пысықтау

Ойлан  да , орнына  қой. Семантикалық карта

1 кг банан-350 тг           1кг қарбыз- 60 тг       2кг печенье- 320 тг  1 дәптер- 20тг

2кг-?тг                             5 кг-? Тг                     1кг-?тг                         6 дәптер-? тг

БағасыСаныҚұны

Сергіту  сәті

«Сөз  тапқан» ойыны   Әріптерді  сөйлету

Таңдалынатын  әріптер: А,Б,Қ,Т,С.

Сұрақтар: А                                                                          Қ

-Ауа райы  қандай?                                                     -Ұлтың  кім?

-Қай  қалада болдың?                                                 -Ана  тілің?

-Отаныңның  астанасы қай  қала?                             -Қай  елде тұрасың?

-Қай  мектепте оқисың?                                             -Математика  амалы

-Математика амалы                                                    -Қаланың  аты

-Таудың етегінде орналасқан  қала ?                        -Есту  мүшесі

-Аң патшасы                                                                -Желмен  көшетін  өсімдік

-Адамдар сияқты тісі  ауыратын  аң?                        -Су  көлігі

-Сыныптастарыңа не тілейсің?                                  -Көпшілікке тілейтінің

ІІІ.Жаңа  сабақ

Тақтадан әртүрлі заттарды  бағасымен  шығарып  қоямын. Оқулықтағы  1-3 тапсырмалар  бойынша  түсіндіремін.

БағасыСаныҚұны
2 тг48 тг
? тг36 тг
2 тг612 тг

ІY. Сөздік  жұмысы

 «Баға»- заттың құны,нарқы

  «Сан»- белгілі  бір  заттың, құбылыстың  есеп  мөлшері

  «Құн»-белгілі бір  затқа  тән  баға, ақы..

«Тәуелділік» сөзінің  мағынасы- тәуелді  болушылық, бағыныштылық

Баға       Сан         Құн

Y.Мағынаны  тану. 4-тапсырма бойынша  кестені  толтыру

5.Сурет бойынша  есеп  құрасыру    Нұсқаулықты  сөйлет

  • 40 тг- 2 дәптер 60 тг- 3 дәптер

?- тг                                      1 дәптер-? Тг

  1. Амалдарды орындау

Бұл тапсырма  ойын  арқылы  орындалады. Есепке жүйрік  балалар  анықталады.

7 сағ *10
50*4*2+800
80см*4
60*7+3*20
792-40*10+8
8 мин*10

Тауға  кім  бұрын  шығады? Топпен  жұмыс

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

YІ.Амалдар  еліне  саяхат

  1. Тура теңдік  шығу  үшін  «+»,  «-» таңбаларын  және жақшаларды  қой

46  9   5 =    50                                39    8    53  =    100

91   9   32=   68                               65    6     2  =      69

  1. Теңдеулерді шеш

89+ х  = 134                          х-29   = 161                       х+100 =137

10.Неше  тік  төртбұрыш  бар  екенін  анықтау. Периметрін  табу

 

 

 

 

 1) 6см+1см+6см+1см =14см          2) (6см+1см )*2 =14 см

YІІ.Ұшқыр  ой  алға  жетелейді. ( логика  әлемінде)

1)Екі  адам 2 сағат  шахмат ойнады. Бір  адам неше сағат  ойнады?

2)Есік  алдында  бірнеше қозы, лақ  жүр.Олардың  аяқтарының  саны — 24. Неше төл бар?

3)Үш  қыз  мерекелік үстелге 6 самса сатып  алуға  келісті. Біріншісі 2 самса, екіншісі 4 самса  алды, ал  үшіншісі  самсалардың орнына 180 теңге   ақша  қосты. Егер  барлық самсалардың бағасы  бірдей  болса, қыздар  ақшаны  қалай  бөліп  алады?

YІІІ. Қорытынды

1)Кесте  арқылы  жаңа  сабақты  қорытындылау

БағасыСаны Құны
?тг39тг
3тг412тг
70тг4?тг
?3300тг

2) Сөзжұмбақты шешу

 

 

а

                                                                                    1)  4х5

                                                                                    2) 24 :4

қ

                                                                                    3)  5х8

                                                                                    4) 100х10

м

                                                                                    5)  100 :2                                                          

                                                                                    6)  400:100                                                   

е

 

 

 

 

 

 

YІІІ.Үйге  тапсырма

ІХ.Бағалау.Сабақта  белсенділік танытқан оқушыларды мадақтау, бағалау.