Текшелерден құрастырылған геометриялық фигуралардың көлемдерін салыстыру
Сабақтың тақырыбы: Текшелерден құрастырылған геометриялық фигуралардың көлемдерін салыстыру
Сабақтың мақсаты:
Білімділік Текше және оның көлемі‚ кубтың көлемі жайлы түсінік қалыптастыру.
Дамытушылық: Есепті шығару және түрлендіру, ауызша және жазбаша есептеу дағдыларын дамыту.
Тәрбиелік: Балаларды білімділікке, адамгершілікке, жолдастық қарым-
қатынасқа тәрбиелеу.
Сабақтың типі: Оқушылардың жаңа білімді меңгеру сабағы.
Сабақтың түрі: Аралас сабақ.
Әдіс-тәсілдері: Түсіндіру, сұрақ-жауап, көрнекілік көрсету ‚ практикалық іс–әрекет
арқылы түсіндіру,жарыс.
Көрнекілік: Сыйымдылық пен көлемге байланысты суреттер.
Жоспар:
І. Ұйымдастыру кезеңі
ІІ. Үй тапсырмасымен тексеру
ІІІ. Жаңа сабақ.
ІҮ. Жаңа сабақты бекіту.
Ү. Қорытындылау, бағалау.
ҮІ. Үйге тапсырма.
Сабақтың барысы:
Ұйымдастыру кезеңі: а) Сәлемдесу , оқушыларды түгендеу.
ә) Сабаққа әзірлігін тексеру, оқу құралдарын дайындау.
Үй тапсырмасын тексеру:
Оқушылардың білімді белсенді меңгеруге дайындау кезеңі.
А) Кесінді ұзындығын анықтауға болады.
Ол бір өлшеммен (ұзындығы) өлшенеді. 4 см
Ә) Тік төртбұрыштың ауданын екі өлшеммен (ұзындығы‚ ені) табуға болады.
2×4=8 (см )
Б) Білеушенің көлемін табуға болады. Ол үш өлшеммен (ұзындығы‚ ені‚ биіктігі) өлшенеді. 4 × 2 × 1 = 8 ( см )
Бұл – текше (куб) Оның үш өлшемі бар. Ұзындығы – 1 см‚ ені – 1 см‚ биіктігі – 1 см. Текшенің көлемі – 1 см
Жаңа сабақ.
Сабақ мақсатымен таныстыру.
- Куб және оның көлемі‚ кубтың көлемі жайлы түсінік қалыптастыру.
Бұл текше(куб). Оның 8 төбесі бар. Төбелерді қосатын кесінділерді қыры
деп атайды. Текшенің 8 қыры бар. Текшенің 6 жағы бар. Сана.
Фигурада екі қатар қойылған текшелерді сана. Барлығы неше текше. Фигураның көлемі туралы не айтуға болады?
Формуламен таныстыру.
Көлемді V әріпімен белгілейміз
V = а×в×с
V= 10×10×10=1000 (см )
V=10×10×20=2000 (см )
V=10×10×30=3000 (см )
1 л = 10 см × 10 см × 10 см = 1000 см (мың куб сантиметр)
Көбейту және оның компоненттері
Көбейткіш | 9 | 6 | 8 | 7 | 5 | 10 |
Көбейткіш | 4 | 3 | 5 | 2 | 7 | 9 |
К.мәні | 36 | 18 | 40 | 14 | 35 | 90 |
3‚ 4 тапсырмаларды орындау.
- Теңдеулерді шешу.
- Теңдеулерді шешу.
- Белгісіз компонент не?
- Белгісіз компоненті табу үшін не істейміз?
Сатып алды – 500 г –нан 1 қорап шай және 100 г–нан 3 шай
Барлығы неше грамм?
500+100×3=800(г) – барлығы
Ж:
8–тапсырма. Есептерді құрастыру және шығару.
Қараторғайдың 1 үйшігііне жұмсалатын шегелер саны | Қараторғайдың үйшіктерінің саны | Шегелердің жалпы саны
| |
Бірдей | 10 | 8 | 80 |
10 | 4 | 40 |
7–тапсырма.
10, 11, 12, 13–тапсырмаларды өзіндік жұмыс ретінде орынду, талдау.
Сабақты қорыту: Біз не білдік? Талқылау.
Оқушы білімі мен белсенділігін бағалау.
Үйге тапсырма: 6,9–тапсырма