Тура теңдіктер қасиеттері негізінде қарапайым теңдеулерді шешу

Сабақтың   тақырыбы: Тура  теңдіктер  қасиеттері  негізінде қарапайым  теңдеулерді  шешу

Сабақтың   мақсаты:

Білімділік                    Оқушыларға  қарапайым  теңдеулер  мен  оларды шешу  жолдарын  үйрету.  Теңдеулерді  шешу  тәсілдерін  көрсету.  Ауызша  көбейту  және  бөлу  тәсілі  жайлы  білімдерін  пысықтау.

Дамытушылық:          Есепті  шығару  және  түрлендіру,  ауызша  және  жазбаша  есептеу,  теңдеу  және  оны  шешу  дағдыларын  дамыту.

Тәрбиелік:                      Балаларды  білімділікке,  адамгершілікке,  жолдастық  қарым-

қатынасқа    тәрбиелеу.

Сабақтың   типі:            Оқушылардың  жаңа  білімді  меңгеру  сабағы.

Сабақтың  түрі:              Аралас  сабақ.

Әдіс-тәсілдері:            Түсіндіру,  сұрақ-жауап, көрнекілік  көрсету  арқылы  түсіндіру,жарыс.

Көрнекілік:                    Көбейту   кестесі.

Жоспар:

І.       Ұйымдастыру  кезеңі

ІІ.      Үй  тапсырмасымен  тексеру

ІІІ.     Жаңа  сабақ.

ІҮ.     Жаңа  сабақты  бекіту.

Ү.      Қорытындылау, бағалау.

ҮІ.     Үйге  тапсырма.

 

Сабақтың   барысы:

 Ұйымдастыру  кезеңі: а)     Сәлемдесу ,   оқушыларды   түгендеу.

ә)     Сабаққа  әзірлігін  тексеру,  оқу  құралдарын дайындау.

Үй   тапсырмасын   тексеру:

Оқушылардың  білімді  белсенді  меңгеруге  дайындау  кезеңі.

Пысықтау  жұмысы.

Теңдеуді,  оның  екі  бөлігін  де  бірдей  санға  бөлу  арқылы  шеш  және  оның  шешімін  тексер:

а) х×4=80;                      ә)10×х=90;                         б)х×5=100;                в)3×х=60.

х×4=80:4

х=20

20×4=80

80=80

 

Жаңа  сабақ.

Сабақ  мақсатымен  таныстыру.

  1. Өрнектердің мәнін тап:
               : 3

 

15                            ?

 

× 3

15:3×3

9×4:4

27:9×9

8:2×2

Х:4×4

У×5:5

 

 

2,3. Теңдеулерді  шешу  тәсілдерін  түсіндір:

Х×3=27                                      х:9=4

 

  1. Есепте:

300×2=600               500:5=100             420:7=60

720:8=90                  800:4=200              450:9=50

 

Есептер  шығару:

6 жәшік – 40 кг–нан

2 контейнер – 100 кг–нан

Барлығы – ? кг спорттық  құрал–жабдықтар

40×6+100×2=240+200=440 (кг)    – барлығы

Ж:

 

5 корпус – 16 ұлдан

4 корпус – соншадан, яғни  16 қыздан

Барлығы – ? балалар

16×5+ 16×4=80+64=144 (б.) – барлығы

Ж:

 

Жүгіру  жолының  ұзындығы – 18 м, бұл  стадионның периметрінің  1/5 бөлігі

Стадионның периметрі – ? м

18×5=90 (м) –барлығы

Ж:

 

10, 11–тапсырмаларды  орындау.

 

Сыныппен  қосымша  жұмыс.

 

Теңдеулерді  шеш:

а – 140 = 150                 а – 280 = 320                  а : 10 = 93                а : 7 = 80

 

Үшбұрыштың  петиметрі  12 см.  Оның             Тік  төртбұрыштың  периметрі  10 см.

белгісіз  қабырғасын  тап.                                     Оның  белгісіз  қабырғасын  тап.

 

 

Р=10 см

 

 

Х см                                 3 см               1 см

 

 

 

5 см                                                                       х см

 

 

Сабақты  қорыту:  Біз  не  білдік?  Талқылау.

Оқушы  білімі  мен  белсенділігін  бағалау.

Үйге  тапсырма:    12, 13–тапсырма