Тура теңдіктер қасиеттері негізінде қарапайым теңдеулерді шешу
Сабақтың тақырыбы: Тура теңдіктер қасиеттері негізінде қарапайым теңдеулерді шешу
Сабақтың мақсаты:
Білімділік Оқушыларға қарапайым теңдеулер мен оларды шешу жолдарын үйрету. Теңдеулерді шешу тәсілдерін көрсету. Ауызша көбейту және бөлу тәсілі жайлы білімдерін пысықтау.
Дамытушылық: Есепті шығару және түрлендіру, ауызша және жазбаша есептеу, теңдеу және оны шешу дағдыларын дамыту.
Тәрбиелік: Балаларды білімділікке, адамгершілікке, жолдастық қарым-
қатынасқа тәрбиелеу.
Сабақтың типі: Оқушылардың жаңа білімді меңгеру сабағы.
Сабақтың түрі: Аралас сабақ.
Әдіс-тәсілдері: Түсіндіру, сұрақ-жауап, көрнекілік көрсету арқылы түсіндіру,жарыс.
Көрнекілік: Көбейту кестесі.
Жоспар:
І. Ұйымдастыру кезеңі
ІІ. Үй тапсырмасымен тексеру
ІІІ. Жаңа сабақ.
ІҮ. Жаңа сабақты бекіту.
Ү. Қорытындылау, бағалау.
ҮІ. Үйге тапсырма.
Сабақтың барысы:
Ұйымдастыру кезеңі: а) Сәлемдесу , оқушыларды түгендеу.
ә) Сабаққа әзірлігін тексеру, оқу құралдарын дайындау.
Үй тапсырмасын тексеру:
Оқушылардың білімді белсенді меңгеруге дайындау кезеңі.
Пысықтау жұмысы.
Теңдеуді, оның екі бөлігін де бірдей санға бөлу арқылы шеш және оның шешімін тексер:
а) х×4=80; ә)10×х=90; б)х×5=100; в)3×х=60.
х×4=80:4
х=20
20×4=80
80=80
Жаңа сабақ.
Сабақ мақсатымен таныстыру.
- Өрнектердің мәнін тап:
|
15:3×3
9×4:4
27:9×9
8:2×2
Х:4×4
У×5:5
2,3. Теңдеулерді шешу тәсілдерін түсіндір:
Х×3=27 х:9=4
- Есепте:
300×2=600 500:5=100 420:7=60
720:8=90 800:4=200 450:9=50
Есептер шығару:
6 жәшік – 40 кг–нан
2 контейнер – 100 кг–нан
Барлығы – ? кг спорттық құрал–жабдықтар
40×6+100×2=240+200=440 (кг) – барлығы
Ж:
5 корпус – 16 ұлдан
4 корпус – соншадан, яғни 16 қыздан
Барлығы – ? балалар
16×5+ 16×4=80+64=144 (б.) – барлығы
Ж:
Жүгіру жолының ұзындығы – 18 м, бұл стадионның периметрінің 1/5 бөлігі
Стадионның периметрі – ? м
18×5=90 (м) –барлығы
Ж:
10, 11–тапсырмаларды орындау.
Сыныппен қосымша жұмыс.
Теңдеулерді шеш:
а – 140 = 150 а – 280 = 320 а : 10 = 93 а : 7 = 80
Үшбұрыштың петиметрі 12 см. Оның Тік төртбұрыштың периметрі 10 см.
белгісіз қабырғасын тап. Оның белгісіз қабырғасын тап.
|
Х см 3 см 1 см
5 см х см
Сабақты қорыту: Біз не білдік? Талқылау.
Оқушы білімі мен белсенділігін бағалау.
Үйге тапсырма: 12, 13–тапсырма