Бесік жыры

Сабақтың   тақырыбы:     Бесік  жыры.

Сабақтың   мақсаты:

Білімділік                          Оқушыларды   М. Жұмабаевтің   еңбегімен,  шығармашылығымен    таныстыру.  Мәтінінің   мазмұны  мен  идеясын  меңгерту.

Дамытушылық:        Оқушыларды  сауатты,  мәнерлі,  әсерлі  оқуға  баулу.  Шығармашылықпен  жұмыс  істеуге  ықпал  ету,  ойлау  шеберлігі  мен  сөйлеу  мәдениетін  дамыту.

Тәрбиелік:                              Туған  жерді ,  елді,  ел  рәміздерін,  елордамызды   қастерлеуге,  біілімге  құштарлыққа    тәрбиелеу.  Ананы  қадірлеуге  тәрбиелеу.

Сабақтың   типі:                         Оқушылардың  жаңа  білімді  меңгеру  сабағы..

Әдіс-тәсілдері:                           СТО  технологиясының  тәсілдері, түсіндіру,  сұрақ-жауап,

көрнекілік  көрсету  арқылы  түсіндіру,жарыс,  ойын.

Көрнекілік:                     Интерактив.тақт. жұмыс «Жазушылар» топтамасы..

Сабақтың   барысы:

Ұйымдастыру  кезеңі: а)     Сәлемдесу ,   оқушыларды   түгендеу.

ә)     Сабаққа  әзірлігін  тексеру,  оқу  құралдарын дайындау.

Үй  тапсырмасымен  жұмыс:

Оқушылардың  білімді  белсенді  меңгеруге  дайындау  кезеңі.

Жаңа  сабақ.

Сабақ  тақырыбы  мен  мақсатымен  таныстыру.

Оқулықпен  жұмыс.                                           Бұл   кім?

«Бала,бала,бала!»   деп,

Түнде  шошып  оянған.

Түн  ұйқысын  төрт  бөліп,

Түнде  бесік  таянған.

Ребусты  шешу.

«Жазушылар» топтамасы.

 

 

«Бесік  жыры». Өлеңді    мәнерлеп  оқу.

Сөздікпен  жұмыс. Оқушылар  түртіп  алу  жүйесі  бойынша  қолдарына  қалам  алып  өздері  үшін  түсініксіз  сөздердің  астын  белгілеп  отырады.

Сол  сөздердің  мәнін  ашу,  түсіндіру,  дәптерге  жазу.

Оқушыларға  тізбектей  оқыту,  мазмұнын  сұрау.

 

Сергіту  сәті.  Топтастыру

 

 

 

 

 

Сұрақтар  мен  тапсырмалар:

 

  1. Жырдың авторы  туралы  не  білесің?  Пікірлер  ағашын  толтыр.
  2. Бесік    жырына  лайық  әуен  таңдап  ал.  Бесік  жырын  әндетіп

жатқа  айт.

Суретпен  жұмыс:

 

 

  • Суретте кім  бейнеленген?
  • Ана баласына  қандай  жылы  сөздер  айтады?
  • Анаң сені  қалай  атайды?
  • Суретке қарап,  Алтынсариннің  жоғарыда    берілген  өлеңін  қара   сөзбен  әңгімеле.

 

 

Сабақты  қорыту:  Біз  не  білдік?  Талқылау.

Үйге  тапсырма: мәнерлеп  оқу,  жаттау.

Оқушы  білімі  мен  белсенділігін  бағалау