Сабақ жоспары қазақ тілінен
XXI ғасырда өркениет дамуының ерекше белгiсi қоғамның жаhандану үрдiсi болып табылады.Сол үрдістен шеткері қалмай,ілгері даму,өз білімін жетілдіру әр ұстаздың міндеті деп айтуға болады.Біздің мектебіміздің ұстаздары да шығармашылықпен жұмыс жасауға,кең өзгерістерге қадам басуда.Бұл құзіретті көзқарас педагогикасы әр мұғалімнің өз жұмысына деген жауапкершілігін,ізденімпаздығын дамыта отыра,білімді,жан-жақты,өзін өзі реттей алатын шәкірттер тәрбиелеуге өз үлесін қосады деген ойдамын.
Сабақ жоспары -1
Титулдік беті | Құзіреттіліктер каталогы | |||
Тақырыбы: | 1 | 1Базалық құзіреттілік Оқып білу | ||
Зат есімді қайталау | ||||
Пән: | 1.3 | Құрамды құзіреттілік: Ақпаратты сызба түріндекөрсете білу | ||
Қазақ тілі | ||||
Сынып: 4 | 1.3.4. | Әдіс, тәсіл, операция, средство/ цикл Ақпаратты «Балық қаңқасы»сызбасында көрсете білу | ||
Оқытушы: | ||||
Окасова Гулден Маликовна |
1. «Табиғат»
2. «Қоғам»
3. «Мен»
| |||
Дидактическая степень/ категория: Жоғары | ||||
Оқу орны: | ||||
Николаевка орта мектебі | ||||
Базалық оқулық: | ||||
Қазақ тілі 4 сынып Алматыкітап | ||||
Сабақтың мазмұны: | ||||
Зат есім,оның түрлері. Зат есім туралы ұғымдарын «Балық қаңқасы» сызбасында көрсету. Зат есімнің септелуі,тәуелденуі,жіктелуі туралы білімдерін тиянақтау. |
КЛАССИФИКАТОР
| Ұйымдастыру | |||||
№ | Оқу тапсырмалары | Таксомания БЛЮМ бойынша Оқу (деңгей) | уақыт (мин) | Ұйымдастыру түрі / бағалау түрлері | ||
Сабақтың жалпы уақыты: | 45 | |||||
1 | Еске түсір: Зат есім дегеніміз — ________________________________________________________________________ | 1.11 | 3 | Жеке жұмыс / өзін-өзі бағалау | ||
2 | « Балық қаңқасы» сызбасын толтыр,зат есім қандай түрлерге бөлінеді
| 2.10 | 5 | Топпен жұмыс / бірін-бірі бағалау | ||
3 | « Балық қаңқасы» сызбасына берілген сөздердің ішінен зат есімдерді жазып шық сурет, суық, біз, таза, қала, қасқыр, гүл, ұшты, дөңгелек, су.
| 2.10 | 4 | Жұптық жұмыс / Бірін-бірі бағалау | ||
4 | « Балық қаңқасы» сызбасына берілген сөздер арасынан барыс септігінде тұрған зат есімдерді жаз терезе, бұлаққа , мектепке, ағаштың, балаға, анада, дәптерге, әжемен, досқа, көлге. | 3 | 4 | Жеке жұмыс / өзін-өзі бағалау | ||
5 | « Балық қаңқасы» сызбасына тігінші деген сөзді жекеше және көпше түрде жіктеп жаз. | 3 | 5 | Жұптық жұмыс / бірін-бірі бағалау | ||
6 | Берілген сөздердің ішінде қай сөздер жіктелген зат есімдерге жатпайды,сол сөздерді теріп жаз. жазды, оқушы, суретшімін, суретшінің, барамын, оқулықта,дәрігерсің, бишіміз, малшы, қаламым, ағамен,әншімін
| 3 | 4 | Топпен жұмыс / бірін-бірі бағалау | ||
7 | Өзіңнің ең жақсы көретін затыңды тәуелдеп,септеп жаз. _________________________________________________________________________________
| 5.20 | 7 | Жеке жұмыс / мұғалімнің бағасы | ||
8 | «Мен кіммін?» деген сұраққа қалай жауап берер едің,өз ойыңды шағын эссе түрінде жаз.
| 6.20 | 6 | Жеке жұмыс / мұғалімнің бағасы | ||
Сабақ жоспары -2
Титулдік беті | Құзіреттіліктер каталогы | |||
Тақырыбы: | 1 | 1Базалық құзіреттілік Оқып білу | ||
Өткен шақ етістігі | ||||
Пән: | 1.3 | Құрамды құзіреттілік: Ақпаратты сызба түрінде көрсете білу | ||
Қазақ тілі | ||||
Сынып: 4 | 1.3.4. | Әдіс, тәсіл, операция, средство/ цикл Ақпаратты «Балық қаңқасы»сызбасында көрсете білу | ||
Оқытушы: | ||||
Окасова Гулден Маликовна |
1. «Табиғат»
2. «Қоғам»
3. «Мен»
| |||
Дидактикалық дәреже/ категория: Жоғары | ||||
Оқу орны: | ||||
Николаевка орта мектебі | ||||
Базалық оқулық: | ||||
Қазақ тілі 4 сынып Алматыкітап | ||||
Сабақтың мазмұны: | ||||
Етістік,оның шақтары. Етістіктің шақтары туралы ұғымдарын «Балық қаңқасы» сызбасында, «Өрмекші» сызбасында көрсету. Етістіктің жіктелуі туралы білімдерін тиянақтау. |
КЛАССИФИКАТОР | Ұйымдастыру | |||||
№ | Оқу тапсырмалары | Таксомания БЛУМ бойынша Оқу (деңгей) | уақыт (мин) | Ұйымдастыру түрі/ бағалау түрлері | ||
Сабақтың жалпы уақыты: | 45 | |||||
1 | Еске түсір: Етістік дегеніміз — _________________________________________________________________________ Терме диктант:берілген сөздердің ішінен етістік болатын сөздерді теріп жаз. Аспан,терезе,қызыл ала,жинады,көрді,әдемі,екінші,дайындалып жатыр,жақсы,жазып берді,қиналды,тапсырма,жемістер,терді,мақтады,шаңғышы. | 1.11 | 3 | Жеке жұмыс / өзін-өзі бағалау | ||
2 | « Балық қаңқасы» сызбасын жасап,етістік қандай шақтарға бөлінетін көрсетіп жаз | 2.10 | 5 | Топпен жұмыс / бірін-бірі бағалау | ||
3 | « Өрмекші» сызбасына берілген сөздердің ішінен өткен шақ етістіктерін жазып шық, оқулықтағы 121-беттегі ережені қолдан Салып отыр, салды, салады, жинады, жинап жатыр, ойнап жүр, ойнайды, ұшып кетті, оқыды, тосып тұр,биледі,тазалап жатыр,жазды. | 2.10 | 4 | Жұптық жұмыс / Бірін-бірі бағалау | ||
4 | « Балық қаңқасы» сызбасына төмендегі етістіктерді өткен шақта өзгертіп жаз,ережені қолдан 121-бет Киін,тербет,тоқып отыр,билеп жүр.
| 3 | 4 | Жеке жұмыс / өзін-өзі бағалау | ||
5 | « Өрмекші» сызбасына тазала деген етістікті өткен шақта, жекеше және көпше түрде жіктеп жаз. | 3 | 5 | Жұптық жұмыс / бірін-бірі бағалау | ||
6 | Ұсынылған мәтінді оқып,өткен шақтағы етістіктерді жаз,мәтіннің негізгі ойы неде, жобалап жаз. 5-жаттығу 122 бетте | 3 | 4 | Топпен жұмыс / бірін-бірі бағалау | ||
7 | Бүгінгі сабақтағы көңіл-күйіңді білдіріп, «Бес жолды өлең» құрастыр | 5.20 | 6 | Жеке жұмыс / мұғалімнің бағасы | ||
8 | «Менің қысқы демалысым» тақырыбында шағын эссе жаз. Жазған эссенің ішіндегі етістіктердің қай шақта тұрғанын анықта.
| 6.20 | 7 | Жеке жұмыс / мұғалімнің бағасы | ||