Сақина (Ертегі)
Пәні:Әдебиеттік оқу | Сыныбы: 2-сынып | Уақыты: 18.10.2014ж | |
Сабақтың тақырыбы | Сақина (Ертегі)
| ||
Сілтеме | «Әдебиеттік оқулық» оқулығы, «Атамұра»2013ж Авторы:Б.Т.Қабатай.С.Р.Рахметова. Әдебиеттік оқулық 2-сынып,ИТ. | ||
Сабақтың мақсаты | «Сақина» мәтінінің мазмұнын ұғыну,түсіну,жан-жақты мағлұмат алу.
| ||
Күтілетін нәтиже | «Сақина» туралы мағлұмат алу.Топпен жұмыс жасауға төселу.Топтағы өзара оқытуды ұйымдастыру арқылы диалогтік әдісті ендіру,өз пікірлерін жүйелі айтуды үйрену.Ойлау қабілетін дамыту.
| ||
Түйінді идеялар | Үлкен сенім жақсылыққа жетелейді. | ||
Ресурстар | Интерактивті тақта,үлестірмелі тапсырмалар, түрлі түсті стикерлер, А3 пішімдегі парақтар, маркерлер, смайликтер | ||
Қолданылатын модульдері | 1-модуль оқыту мен оқудағы жаңа тәсіл (топқа бөлу,топтық жұмыс) ,4- модуль АКТ пайдалану (электрондық оқулық), 2-модуль сыни тұрғыдан ойлауға үйрету (миға шабул,ребус шешу) кластер әдісі бойынша., 3-модуль бағалау(рефлексия) Оқушылар біріге отырып ребус шешу.
| ||
Сабақтың кезеңдері | Мұғалім әрекеті | Оқушы әрекеті | |
І.Ұйымдастыру кезеңі
| Мақсатымыз-білім алу Міндетіміз -еңбек ету, Еңбектену арқылы 5-ке қолды жеткізу.
Сыныпты 4 топқа 1.2.3.4 деп санау арқылы бөлу. 1-топ ,2-топ ,3-топ ,4-топ
| Оқушылардың назарын сабаққа аудару.
1.2.3.4 деп санау арқылы топқа бөлу.. 1-топ,2-топ,3-топ,4-топ | |
ІІ.Үй тапсырмасын сұрау | 1.Мазмұндау. 2.Мәтінмен танысып келу.
| Өткен тақырыптар бойынша сұрақтар қоя отырып, мазмұнын сұрау.
| |
ІІІ. Жаңа сабақ. | А. Ребус шешу арқылы жаңа сабақты ашу . Сағат,қалам,лифть,нугбудь, сандық суреттері арқылықалам,лифтәәӘиитиитппь,нугбудь, Ә.Таныс емес сөздермен «Түртіп алу» әдісін ұйымдастырылады.. Ә.Жаңа тақырып бойынша «Түртіп алу» әдісін ұйымдастырылады:Мыс: Жиhаз-бұл жерде:қымбат зат.Бітікмол,қалың,көп. Арам пиғылды-жаман ойлы. Арамза-оңбаған,залым. Ббеттері арқылы)
| Оқушылар ребус шешу арқылы тақырыпты ашады.
Оқушылар топпен ақылдаса отырып ребусті шешеді. Оқушылар түсініксіз сөздерді дәптерлеріне жазып алады.
| |
Өз беттерімен мәтінмен танысу. 1-топ:Сақинаны сипаттау. 2-топ:Сақина туралы жұмбақ құрастыру 3-топ:Ертегінің соңғы сөйлемін қалай түсіндіңдер? 4-топ: Ертегі бойынша сурет салу.
| Оқушылар берілген тапсырма бойынша жауап береді. | ||
Сергіту сәті | Интернеттеге қарлығаш бейнеролигін көрсету
| Оқушылар бейнеролигтегі қимылдарды қайталайды. | |
Топтық жұмыс Кластер әдісі 1-топ: Осы сақина сендердің қолдарыңа түссе не тілер едіңдер? 2-топ:Ертегіні бөліктерге бөліп,ат қойыңдар. 3-топ:Ертегідегі кейіпкерлерді ата,мінездеме бер. 4-топ:Арамза сөзінің мағынасын қалай түсінесіңдер?
| Оқушылар топ ішімен ақылдаса отырып тапсырмаларды орындады.
| ||
V.Қорытындылау | 1.Біз қандай ертегілермен таныстық? 2.Ертегілердің қайсысы ұнады,несімен? 3. Қандай аңдар мен жануарлар кездесті?
| Төрт топ ортақ жауап береді. | |
Үйге тапсырма | Мазмұндап келу. | Оқушылар үй тапсырмасын күнделіктеріне жазып алады. | |
Бағалау | Бағалау кестесіне жиынтық бағаны шығару.Білім ағашын қолдану.
| Төрт топ өздерін бағалау. Топ ішін бағалау.
| |
Кері байланыс | Стикерлерді үйлестіру арқылы | Рефлекция. Сабақ туралы ойлары мен ұсыныстарын жазады. | |