Сақина (Ертегі)

Пәні:Әдебиеттік оқуСыныбы: 2-сыныпУақыты: 18.10.2014ж
Сабақтың тақырыбыСақина  (Ертегі)

 

Сілтеме«Әдебиеттік оқулық» оқулығы, «Атамұра»2013ж Авторы:Б.Т.Қабатай.С.Р.Рахметова. Әдебиеттік оқулық 2-сынып,ИТ.
Сабақтың мақсаты «Сақина» мәтінінің  мазмұнын  ұғыну,түсіну,жан-жақты мағлұмат алу.

 

Күтілетін нәтиже«Сақина» туралы мағлұмат алу.Топпен жұмыс жасауға төселу.Топтағы өзара оқытуды ұйымдастыру арқылы диалогтік әдісті ендіру,өз пікірлерін жүйелі айтуды үйрену.Ойлау қабілетін дамыту.

 

Түйінді идеяларҮлкен сенім жақсылыққа жетелейді.
РесурстарИнтерактивті тақта,үлестірмелі тапсырмалар, түрлі түсті стикерлер, А3 пішімдегі парақтар, маркерлер, смайликтер 
Қолданылатын модульдері1-модуль  оқыту  мен  оқудағы   жаңа  тәсіл (топқа  бөлу,топтық  жұмыс) ,4- модуль  АКТ  пайдалану (электрондық  оқулық), 2-модуль   сыни  тұрғыдан  ойлауға  үйрету  (миға  шабул,ребус  шешу) кластер  әдісі  бойынша., 3-модуль  бағалау(рефлексия) Оқушылар  біріге отырып ребус шешу.

 

Сабақтың кезеңдеріМұғалім әрекетіОқушы әрекеті
 

І.Ұйымдастыру кезеңі

 

Мақсатымыз-білім  алу

Міндетіміз -еңбек  ету,

Еңбектену  арқылы

5-ке  қолды  жеткізу.

 

Сыныпты  4  топқа 1.2.3.4  деп  санау  арқылы  бөлу.

1-топ  ,2-топ ,3-топ  ,4-топ               

 

Оқушылардың назарын сабаққа аудару.

 

 

 

1.2.3.4 деп санау арқылы топқа бөлу..

1-топ,2-топ,3-топ,4-топ

 

ІІ.Үй тапсырмасын сұрау

 

1.Мазмұндау.

2.Мәтінмен танысып келу.

 

Өткен тақырыптар бойынша сұрақтар қоя отырып, мазмұнын сұрау.

 

 

 

ІІІ. Жаңа сабақ.

А. Ребус  шешу арқылы жаңа сабақты ашу  .  

                                                         Сағат,қалам,лифть,нугбудь,

сандық  суреттері арқылықалам,лифтәәӘиитиитппь,нугбудь,

Ә.Таныс емес сөздермен «Түртіп  алу» әдісін ұйымдастырылады..

Ә.Жаңа тақырып бойынша «Түртіп  алу» әдісін ұйымдастырылады:Мыс: Жиhаз-бұл  жерде:қымбат  зат.Бітікмол,қалың,көп.

Арам  пиғылды-жаман   ойлы.

Арамза-оңбаған,залым.

Ббеттері  арқылы)

 

Оқушылар ребус шешу арқылы тақырыпты ашады.

 

 

 

 

 

Оқушылар топпен ақылдаса отырып ребусті шешеді.

Оқушылар түсініксіз сөздерді дәптерлеріне жазып алады.

 

 Өз беттерімен мәтінмен танысу.

1-топ:Сақинаны  сипаттау.

2-топ:Сақина  туралы   жұмбақ  құрастыру

3-топ:Ертегінің  соңғы  сөйлемін  қалай  түсіндіңдер?

4-топ: Ертегі  бойынша   сурет  салу.

 

Оқушылар берілген тапсырма бойынша жауап береді.
 

Сергіту сәті

    Интернеттеге қарлығаш бейнеролигін көрсету  

 

Оқушылар 

бейнеролигтегі қимылдарды қайталайды.

  Топтық   жұмыс

Кластер  әдісі

1-топ:  Осы  сақина              сендердің  қолдарыңа  түссе  не  тілер   едіңдер?

2-топ:Ертегіні  бөліктерге  бөліп,ат қойыңдар.   

3-топ:Ертегідегі  кейіпкерлерді  ата,мінездеме  бер.

4-топ:Арамза  сөзінің  мағынасын  қалай  түсінесіңдер?

 

Оқушылар топ ішімен ақылдаса отырып тапсырмаларды орындады.

 

V.Қорытындылау1.Біз  қандай  ертегілермен  таныстық?

2.Ертегілердің  қайсысы  ұнады,несімен?

3. Қандай  аңдар  мен  жануарлар  кездесті?

 

 

Төрт топ ортақ  жауап береді.
     Үйге тапсырма      Мазмұндап келу.Оқушылар үй тапсырмасын күнделіктеріне жазып алады.
БағалауБағалау кестесіне жиынтық бағаны шығару.Білім ағашын қолдану.

 

 

Төрт  топ  өздерін  бағалау.

Топ ішін бағалау.

 

 

Кері байланыс

Стикерлерді үйлестіру арқылы  Рефлекция. Сабақ туралы ойлары мен ұсыныстарын жазады.