Күнтізбелік жоспар Математика 3 сынып

Күнтізбелік жоспар Математика  3 сынып

РетіСабақтың тақырыбыСағсабақкүніБағдарлама талаптарыКөрн.   Пәнар

байлан.

Жаттығу                                                           түрлері
                І тоқсан  Қайталау
1.Мың көлеміндегі натурал сандарды оқу, жазу және салыстыру,ұзындық, масса және уақыт

сияқты шамаларды салыстыру

11Мың көлеміндегі натурал сандарды оқи, жаза,салыстыра білу, ұзындық, масса,уақыт сияқты шамаларды салыстыра білуге дағдыландыру.мың көлеміндегі натурал сандарды қосу

Азайту, өзара кері есептер шығару,

амалдардың орындалу тәртібінің ережелерін қолдану.Көпбұрыштың периметрін есептеу,геометр. фигураларды ажырата білу

кестеесептер
2.Теңдеулерді құру және шешу.Санды және әріпті өрнектерді құру,олардың мәнін табу12кестеДеңг тапс.
3.Көпбұрыштың периметрі.Қосынды мен қалдықты табу есептерін 1-2 амалмен шығару13
4.Геометриялық фигураларды ажырата білу: кесін-ділер, түзулер,сәулелер, тік төртбұрыш (шаршы)14кестеШығ есеп
                  Мың көлеміндегі сандар
5.Көбейту.Көбейткіштер.Көбейтінді.

Көбейтіндінің мәні

15Көбейту.Көбейткіштер.Көбейтінді.

Көбейтуге берілген бір амалмен шығарылатын есептер.аудан. Фигуралардың аудандарын салыстыру.Бір амалдан тұратын санды өрнек,әріпті өрнектерді шешуді меңгерту.Көбейту, бөлу амалының компоненттерімен таныстыру.Көбейтудің мағынасын ашу,

Қосуды көбейтумен,көбейтуді қосумен алмастыра білуін бекіту.Көбейтудің ауыстырымдылық қасиетін және оны есеп шығаруда қолдана білуге үйрету.

Белгісіз бөлінгішті табу тәсілімен таныстыру,арифметикалық амалдардың компоненттерінің атауын бекіту. Өзара

Кері амалдарды білу негізінде белгісіз бөлінгішпен бөлгішті табуға арналған теңдеулерді шешуді үйрету.

слайдӨзіндік жұм
6.Көбейтуге берілген бір амалмен шығар. есептер16
7.Фигуралардың аудандарын салыстыру17
8.Көбейтудің ауыстырымдылық қасиеті18слайдМатем диктант
9.Натурал сандарды 0-ге және 1-ге көбейту19
10.Бөлу.Бөлінгіш.Бөлгіш.Бөліндінің мәні110
11.Бөлі амалымен шығарылатын есептер111
12.Санды өрнек (көбейту немесе бөлу)112кесте
13.Әріпті өрнек (көбейту немесе бөлу)113Деңг тапс
14.Көбейтудің белгісіз компоненттерін табу114
15.Көбейту амалы бар теңдеулерді шешу115
16Белгісіз бөлінгішті табу116
17.Белгісіз бөлгішті табу117кесте
18.Бөлу амалымен құрылған теңдеуді шешу118Шығ есеп
19.Көбейту мен бөлу-өзара кері амалдар119
20.Екі амалдан тұратын қосу,азайту, көбейту, бөлуге берілген екі амалмен шығарылатын есептер120
21.Көбейту мен бөлу амалдары арасынд. байланыс121слайд
22.Нөлді натурал санға бөлу122Нөлді натурал санға бөлу ережесімен, нөлге бөлудің мүмкін еместігімен таныстыру.Алған білімін есеп шығаруда қолдана білуге уйретутест
23Натурал санды 1-ге бөлу123слайд
24Натурал санды өзіне –өзін бөлу124
25.Қайталау125
26.Бақылау жұмысы №1126
                                Кестелік көбейту және бөлу
27.2-ге көбейту кестесі1272-ге көбейту кестесін құрастыру ұстанымын түсіндіру,көбейтудің кестелік жағдайларын пысықтау.Мазмұны бойынша бөлудің қарапайым есептерімен таныстыру. Тең бөліктерге бөлу есептерін шығару,жарты ұғымын қалыптастыру.

Санның үштен бір бөлігін табу, 3-ке көбейту мен бөлудің кестелік тәсілдері туралы білімдерін бекіту.Белгісіз көбейткішті табу есептерімен таныстыру.шамалар ұғымын қалыптастыру.шамалар арасындағы тәуелділікке байланысты есептердің жаңа типімен таныстыру.Белгісіз көбейткішті табу есептерін шешу біліктігін қалыптастыру. Оқушылардың білімін есепке алу.

өзіндік жұм
282-ге көбейту128кесте
29.2-ге бөлу кестесі129
30.Бөлу амалына берілген бір амалмен шығ. есептер130Деңг тапс
31.Екіге тең бөлу (жарты)131
32.Шамалар: бір заттың массасы, саны жалпы масса132кесте
33.3-ке көбейту және бөлу кестесі133
34.Үштен бір бөлік134Матем диктант
35.Белгісіз көбейткішті табуға арналған есептер135
36.Белгісіз бөлінгішті, бөлгішті табуға арналған есептер136
37.Шамалар арасындағы тәуелділік есептері:бір заттың массасы,заттардың саны, жалпы масса137-38слайд
38.4-ке көбейту және бөлу кестесі139
39.Төрттен бір бөлік (ширек)140тест
40.Бөлуді тексер141
41.Көбейтуді тексеру142
42.Қайталау143
43Бақылау жұмысы №2144
44Қайталау145тест
                      ІІ тоқсан Кестелік көбейту және бөлу
45Ондықтар мен жүздіктерді бір таңбалы санға көбейту және бөлу146Ондықтар,жүздіктерді бір таңбалы сандарға көбейту мен бөлу тәсілдерін меңгерту..10-ға, 100-ге көбейту мен бөлуді меңгерту.екі амалмен шығарылатын жақшасыз өрнектерде амалдардың орындалу тәртібінің ережелерін түсіндіру. Үш амалдан тұратын жақшасыз өрнектерде арифметикалық амалдардың орындалу ретін түсіндіру. Үш амалдан тұратын жақшалы өрнектерде арифметикалық орындалу реті мен тәртібін уйрену

Тік төртбұрыштың периметрін табудың әр түрлі тәсілдерін меңгерту.шамалар арасындағы тәуелділікке байланысты есептер шығару жолын қалыптастыру.

5-ке көбейту және бөлу кестесін және соған сәйкес бөлу жағдайларын уйрену

кестеөзіндік жұм
4610-ға және 100-ге көбейту және бөлу147
47Қалдықпен бөлу және оны тексеру148Деңг тапс
48Екі амалдан тұратын жақшасыз өрнектерде арифметикалық амалдардың орындалу реті149
49.Үш амалдан тұратын жақшасыз өрнектерде арифметикалық амалдардың орындалу реті150кестеМатем диктант
50Екі амалдан тұратын жақшасы бар өрнектерде арифметикалық амалдардың орындалу реті151
51Үш амалдан тұратын жақшалы өрнектерде арифметикалық амалдардың орындалу реті152
52.Тік төртбұрыштың (шаршының) периметрін табудың әр түрлі тәсілдері153тест
53.Баға,сан,құн шамалары арасындағы тәуелділік254-55
54.5-ке көбейту және бөлу кестесі156кестетест
55.Күрделірек санның бөлігі157
56.Күрделірек санды өрнектер158
57.Күрделірек әріпті  өрнектер159Құрылымы неғұрлым күрделі әріпті өрнектерді құрастыру,жазу, оларды мәнін табу біліктілігін қалыптастыру.

Квадрат см. Аудан бірлігі ұғымымен таныстыру. Фигураның ауданын тауға берілген есептерді шығаруды уйрену.

Санның бөлігін табу үшін бүтінді бөлшектерге бөл керектігін меңгерту.

Алған білімін есеп шығаруда қолдана білуге уйрету.

7-ге көбейту кестесін құру,соған сәйкес бөлу жағдайларын меңгерту.

8-ге көбейту кестесін құрастыру.соған сәйкес бөлу жағдайларын қарастыру.

Екі  үш амалдан тұратын көбейту бөлу есептерін шығара білуге үйрету.

9-ға көбейту мен бөлудің кестелік жағдайларын ұғыну. Алған білімін есепке алу.

Өзінд жұм
58.Көбейту мен бөлуге берілген есептер160слайд
59.Аудан бірлігі-квадрат сантиметр161
60.Тік төртбұрыштың (шаршының) ауданы262-63тапсырмалар
61.Палетканы пайдаланып,фигураның ауданын есептеу164
62.6-ға көбейту және бөлу кестесі165
63.Санның бөлігін табуға арналған есептер166слайд
64.Қайталау167
65.Бақылау жұмысы №3168Шығ есеп
66.7-ге көбейту және бөлу кестесі269-70
67.Санды бөлігі бойынша табуға арналған есептер171
68.Санды бірнеше есе арттыру және кеміту372-74
69.8-ге көбейту және бөлу кестесі175
70.Көбейтуге,бөлуге берілген есептер.Оларды салыстыру,түрлендіру176Тест
71.9-ға көбейту және бөлу кестесі177кесте
72.Қайталау178
73.Бақылау жұмысы №4179
74.Қайталау180

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

     

 

 

 

 

 

 

 

                                   

                              

 

                        Математика  3 сынып    Т.П.Кучер,  Ә.С.Акрамова,  Г.И.Кукарина,  А.Қ.Әділбекова

 

РетіСабақтың тақырыбыСағсабақкүніБағдарлама талаптарыКөрн.   Пәнар

байлан.

Жаттығу                                                           түрлері
                    ІІІ тоқсан  Ауызша көбейту және бөлу
1.Геометриялық фигураларды латын әріптерімен белгілеу181Балаларды геометриялық фигураларды белгілеуге қызмет ететін латынның бас әріптерінің жазылуымен таныстыру. Есе үлкен немесе кіші санды табу ережесімен таныстыру.Бір сан екінші саннан неше есе артық немесе кем екенін табудың қарапайым есептерін  шығара білуді уйрету. Көбейту мен бөлудің қасиеттерін есеп шығаруға пайдалана білуін жетілдіру. Фигуралардың көлемдерін салыстыруға уйрету..Бірнеше текшеден тұратын геометриялық фигураларды салыстырудың ортақ әдісімен таныстыру. Көбейту мен бөлудің қасиеттерін есеп шығаруға пайдалана білуін жетілдіру. Көбейтудің үлестірімділік қасиетін есеп шығаруда қолдану.

Тура теңдіктердің қасиеттері негізінде қарапайым теңдеулерді шешу біліктілігін қалыптастыру.

Қарапайым есептер негізінде қарапайым теңдеулерді құру және оларды тура теңдіктердің қасиеттерін пайдаланып шығару біліктілігін бекіту.

Разрядтық қосылғыштарға жіктеу арқылы екі таңбалы санды бір таңбалы санға бөлу біліктілігін қалыптастыру

Қолайлы қосылғыштарға жіктеу арқылы екі таңбалы санды бір таңбалы санға бөлу біліктілігін жетілдіру.екі таңбалы санды екі таңбалы санға бөлу біліктілігін қалыптастыру

 

 

 

Екі таңбалы санды бір таңбалы санға көбейту біліктілігін жетілдіру.

Үш таңбалы санды бір таңбалы санға көбейту бөлуді уйрету

 

 

 

Екі таңбалы санды бір таңбалы санға разрядтан аттамай жазбаша көбейту тәсілін бекіту

 

 

Үш таңбалы сандарды бір таңбалы санға разрядтан аттамай жазбаша көбейту

 

 

 

 

Нөлмен аяқталатын үш таңбалы сандарды бір таңбалы санға жазбаша көбейту бөлу  тәсілімен таныстыру

 

 

 

Үш таңбалы санды бір таңбалы санға жазбаша бөлумен таныстыру

Алған білімін оқу әрекетінде, оө білімін есепке алуда қолдана білуге

уйрету.

 

 

 

 

 

Жыл бойы өткен білімдерін қайталау ,пысықтау,тиянақтау,

жинақтау,есепке алу

кестетапсырмалар
2.Натурал сандарды еселік салыстыру182
3.Бір сан екінші саннан неше есе артық немесе кем

екенін табуға арналған есептер

183
4.Санды көбейтіндіге көбейту.Натурал сандарды көбейтудің терімділік қасиеті184Деңг тапс
5.Көбейтудің ауыстырымдылық және терімділік қасиеті185
6.Нөлмен аяқталатын сандарды көбейту және бөлу186кесте
7.Фигуралардың көлемдерін салыстыру187
8.Текшелерден құрастырылған кейбір геометрия-лық  фигуралардың көлемдерін салыстыру188Матем диктант
9.Таңдап алынған өлшем бойынша сыйымдылық-ты салыстыру189
10.Көбейтудің қасиеттерін қолдану190
11.Қайталау191
12.Қосындыны санға көбейту (көб. үлест. қасиеті)392,93,94слайдӨзінд жұмыс
13.Разрядтық қосылғыштарға жіктеу арқылы екі таңбалы санды бір таңбалы санға көбейту595-99
14.Тура теңдіктердің қасиеттері1100
15.Тура теңдіктер қасиеттері негізінде қарапайым

теңдеулерді шешу

1101
16.Қарапайым теңдеулер құруға арналған есептер2102-103
17.Қайталау1104тест
18.Санның кубы.Санның үшінші дәрежесі1105слайд
19.Көлем бірлігі-куб см.Сыйымдылық бірлігі-литр1106
20.Қосындыны санға бөлу2107-108
21.Разрядтық қосылғыштарға жіктеу арқылы екі

таңбалы сандарды бір таңбалы санға бөлу

2109-110
22.Қолайлы қосылғыштарға жіктеу арқылы екі таңбалы санды бір таңбалы санға бөлу2111-112Инт. тақтаШығ есеп
23.2-3 амалмен шығарылатын қосу,азайту,

көбейту,бөлу амалдарына берілген есептер

2113-114
24.Таңдау әдісімен екі таңбалы санды екі таңбалы санға бөлу1115
25Қайталау2116-117слайд
26.Бақылау жұмысы №51118
27.Ондықтарды ондықтарға ауызша бөлу1119
28.Екі таңбалы санды бір таңбалы санға ауызша көбейту2

2

120-121

122-123

тапсырмалар
29.Жүздіктерді жүздіктерге ауызша бөлу1124кесте
30.Үш таңбалы санды бір таңбалы санға көбейту3125-127
31.Қайталау2128,130
32.Бақылау жұмысы1129
ІV-тоқсан  Жазбаша көбейту және бөлу
33.Қайталау1131тест
34.Екі таңбалы сандарды бір таңбалы санға разрядтан аттамай жазбаша көбейту2132-133
32.Нөлмен аяқталатын үш таңбалы сандарды бір таңбалы санға жазбаша көбейту (130*2)1134
33.Үш таңбалы сандарды бір таңбалы санға разрядтан аттамай жазбаша көбейту (102*4)2135-136
34.Екі таңбалы сандарды бір таңбалы санға разрядтан аттап жазбаша көбейту3137-139слайд
35.Нөлмен аяқталатын үш таңбалы сандарды бір таңбалы санға жазбаша көбейту (260*2)1140Өзіндіе жұмыс
36.Үш таңбалы сандарды бір таңбалы санға разрядтан аттап жазбаша көбейту3141-143
37.Қайталау1144
38.Әрбір разряд бірліктері сол санға бөлінетін екі таңбалы санды бір таңбалы санға жазбаша бөлу1145Деңг. тапс
39.Екі таңб. санды бір таңбалы санға жазбаша бөлу1146
40.Нөлмен аяқталатын үш таңбалы санды бір таңбалы санға жазбаша бөлу (260:2)1147
41.Әрбір разряд бірліктері сол санға бөлінетін үш таңбалы санды бір таңбалы санға жазбаша бөлу2148

149

кесте
42.Қайталау1150тест
43.Бақылау жұмысы №71151
44Жоғары разряд бірліктері осы санға бөлінбейтін үш таңбалы санды бір таңб. санға жазбаша бөлу2152

153

45.Бөліндінің мәнінде нөлі бар болатын үш таңбалы санды бір таңбалы санға жазбаша бөлу (216:2)3154-156
46.Үш таңбалы санды бір таңбалы санға жазб. бөлу1157слайд
47Қайталау1158
48.Бақылау жұмысы №81159тест
49.Қайталау1160
50.Мың көлеміндегі натурал сандарды және сәйкес шамаларды оқу,жазу,салыстыру.Натурал сандарды кестелік қосу ,азайту,көбейту,бөлу.

Натурал сандарды кестеден тыс қосу,азайту,

көбейту,бөлу.есеп шығару.

10161,162

166,164

165,166

167,168

169,170

тест
51.Қорытынды бақылау жұмысы №91

                                                  Ана тілі   3 сынып  Т.Әбдікәрімова,  С.Рахметова,  Б.Қабатай

РетіСабақтың тақырыбыСағсабақкүніБағдарлама талаптарыКөрн.   Пәнар

байлан.

Жаттығу                                                           түрлері
                   І тоқсан    І.  «Талаптан да білім мен өнер үйрен»
1Әліппенің атасы (А.Байтұрсынов жинағынан)11Халқымыздың асыл мұрасы болып келген сөз мәнерін,тілін болашақ ұрпаққа жеткізу,олардың сана-сезімін,дүниетанымын кеңейтіп, ой дәлдігіне,сөз жүйелігіне,тіл тазалығына төселдіру.Оқушыларды таза сөйлеуге,сөздік қорын дамытуға,ой-өрісін кеңейту.Әр мәтіннің мазмұнын түсіндіру әдістерін жан-жақты шығармашылық ойлану,іздену міндеттері жүктеліп, сөз мәніне,мағынасына ерекше көңіл бөлу, сөз құдіретін ұғындыру.тарауда өнер,білім, мәдениет туралы жазылған шығармалар оқушылардың білімін дамытып, ой-өрісін кеңейтеді.суретМән оқу
2.А.Байтұрсынұлы.Оқуға шақыру.12
3.С.Мәуленов.Дала жұлдызы13Мазм айту
4.Ы.Алтынсарин. Өнер,білім бар жұрттар.14буклет
5.М.Әуезов  Әке арманы15
6.А.Құнанбаев. Адам болам десеңіз16Жатқа айту
7.МДулатов Қырдан келген жас қазақ17
8.М.Жұмабаев. Ауылға келген мұғалім18
9.М.Гумеров. Күмән19
10.Қ.Мырза Әли Мұғалима110шығарма
11.Н.Ғабдуллин. Дос сөзі111сурет
12.Б.Ысқақов Кім жүйрік?112
13.Т.Молдағалиев Мамандық таңдау113Сурет салу
14Қ.Аманжолов.Ұшқыш болғым келеді.114
15.Р.Босилек Жақсылардың жақсысы115
16.Ш.Құдайбердіұлы Адамдық- борышың

«Өз біліміңді тексер».Бөлімге байланысты сурет сал немесе шығарма жаз

116тесттест
17.Мазмұндама117
             ІІ.Маужырап барқыт қоңыр күз…
18.Т.Жароков.Ауыл күзі118Жыл мезгілдерінің бір-бірінен  айырмашылығы мен ерекшеліктері бар. Әр мезгілдің өзіне тән тіршілігі

Ерекшелігі,табиғаттағы өзгерістер,адам еңбегі күздің табиғаттағы өзгерістерін,ұқсастықтарын көптеп кездеседі.Әр күзде жемісін жинап

Қыста оның рақатын көретіндігі айтылып,әңгімеленеді.

суретСурет салу
19.И.Бази. Жеміс бағында119
20Ә.Табылдиев.Күздің кереметі120буклетшығарма
21Е.Салықлв. Күзгі орманның көріністері121
22.И.Крылов. Шегіртке мен құмырсқа122Сурет салу
23.Егінші мен қасқыр (литва ертегісі)123
24.Ғ.Қайырбеков. Комбайншы.124
25В.Сухомлинский. Қатқан нан125
26І.Жансүгіров.Малта «Өз біліміңді тексер» Шығарма жаз немесе бөлімге байланысты сурет сал126тесттест
27.Шығарма127
              ІІІ. «Туған елім, туған жерім»
28Астана –бас қала128Тараудын аты сол бөлімнің мазмұнын ашыға бағытталады.

Тарау мазмұнында еліміздің рәміздері, тілі, жерінің картасы,елі, Отаны,халқы туралы материалдар берілген. Әр тақырыптың мазмұн-мағынасы түсіндіріледі,бүкіл еліміздің тарихы, халықтың бірлігі, достығы туралы әңгімеленіп оқушының қорытынды пікірі тыңдалады.

слайдЖатқа айту
29.Еліміздің рәміздері:Ту. Елтаңба. Әнұран.129
30.Ш.Құдайбердіұлы. Бостандық таңы атты130Мән оқу
31М.Мақатаев Үш бақытым131сурет
32.Д.Әбілев Туған тілім132Мән оқу
33.С.Сейфуллин Туған ел133
34Б.Соқпақбаев Сен ұйықтап жатқанда134
35.С.Мәуленов. Мен елімді сүйемін.Өз біліміңді тексер

Шығарма жаз немесе бөлімге байланысты сурет сал

135тесттест
36.Қайталау136
                       ІІ тоқсан «Ата бабам тарихы – менің тарихым»
37.Халық қорғаны (ел аузынан)137Ежелгі қазақ жерінде өткен шапқыншылықтар жайында Қабанбай, Бөгенбай, Кенесары, Наурызбай батырлардың ерліктерін баяндап, халқымыздың тарихынан тағылым бере отырып,баланың бойындағы патриоттық сезімін ояту қажет. Батырлар мен билердің суреттерін көрсетіп, жоңғар шапқыншылығын бірліктің арқасында жеңгендігін,батылдықтың,батырлықтың,өжеттіліктің арқасында жеңіске жеткені баяндалады. Халқымыздың қадір тұтар дастандары, щежіре жырлары бүгінгі ұрпаққа берер өнегеден кем емес. Әр халық өз батырнамасында ата-бабасының ерліктерін мадақтаған.слайдсурет
38.Алмас қылышты ардагер138
39.М.Әбсемет. Ақжолтай Ағыбай батыр139
40.Қ.Жұмалиев. Махамбет пен Жақия140шығарма
41.Н.Байғанин. Амангелді батырым141
42.З.Шашкин. Азаттық жолында142
43.Б.Майлин. Күлпаш143суретибуклет
44.С.Торайғыров. Кедей144
45.Ш.Мұртаза.Интернат қоймасы145
46.Т.Кәкішев. Мәңгі жасар өмір146
47.Н.Айтов  Нұркен147
48.М.Ғабдуллин. Батыр Бауыржан148
49.Н.Ғабдуллин. Комбаттың әңгімесі149слайд
50.М.Тәнекеев. Қажымұқан150
51.К.Қазыбаев. Ту тіккен Рақымжан151
52К.Табей. Ол ақын болар ме еді?152
53.М.Шаханов Төрт ана. Өз біліміңді тексер.

Шығарма жаз не бөлімге байланысты сурет сал

153тесттест
54.Мазмұндама154
               «Туған жерге қыс келді»
55.Абай. Қыс.155Казақ әдебиетінде Абай қысқа жан бітіре,оқушының алдына адам бейнесін елестететін, сезімге ерекше әсер ететін шығармаОлеңді мәнерлеп, н,ақышына келтіре оқуға,қарасөзбен баяндап беруге үйрету.Оқуды өмірмен, еңбекпен ұштастыра түсіндіру оқушылардың алған білімдерінің тиянақты болуына септігін тигізеді.суретсурет
56.М.Әуезов. Боран156
57.С.Сейфуллин. Қызыл шұнақ157
58.С.Шаймерденов. Қар.158шығарма
59.З.Шүкіров. Арпалыс159буклет
60.Қар астындағы ұялар (аңшының әңгімесі)160
61.А.Пушкин. Қысқы кеш.161Өлең жазу
62.М.иманжанов Қысқы кеш.162
63.М. Жұмабаев. Аққала.Қоян163.слайд
64.Өз біліміңді тексер. Шығарма жаз немесе

бөлімге байланысты сурет сал

164тест

        

                                                 

 

 

 

 

 

                                Ана тілі   3 сынып  Т.Әбдікәрімова,  С.Рахметова,  Б.Қабатай

РетіСабақтың тақырыбыСағсабақкүніБағдарлама талаптарыКөрн.   Пәнар

байлан.

Жаттығу                                                           түрлері
                 ІІІ тоқсан. «Жақсыдан үйрен»
1Ы.Алтынсарин. Баланың айласы165Тарауда ұлтымыздың мақтаныштары Әбу насыр әл- Фараби, Құрманғазы, Дина, Абай, Ыбырай, Шоқан,жаяу Мұса,сұлтанмахмұт, Сакен, Тұрар, әнші Әміре т.б. туралы деректер берілген. Жас ұрпаққа бұл кісілер кімдер болған,қандай болғаны жайында айтып түсіндіріледі.

Бұларға арналған мәтіндердің әрқайсысының тәрбиелік мәні жоғары болып келеді.Олардың іс- әрекеті халыққа бірдей ортақ, бәрі де халқы үшін күрескендер. Әңгіме бойынша оқушылар көркем сөздің мазмұнын айтып, тақырып, образ  жөнінде түсініктерін молайту.Көркем сөздерге зейін қою барысында сөздік қорын, логикалық ой-өрісін дамыту.

суретСурет салу
2.Ы.Алтынсарин. Таза бұлақ166
3.Ш.Құдайбердіұлы.Бір кесе меруерт167
4.В.Сухомлинский. Нағыз адам168
5.Абай мен Әбіш (ел аузынан)169Сахн көрініс
6.С.Бегалин. Мейірім170
7.М.Шаханов. Достық өлкесінің заңы171слайд
8.В.С ухомлинский. Ақ шаш.Ғ.Орманов.Ана172шығарма
9.Б.Соқпақбаев. Шал мен бала173буклет
10К.Оразалин. Абай шаңырағы174
11.М.Сейфуллин Сәкен аға175
12.Ә.Сәрсенбаев. Халыққа жеткіз күйімді176Куй тыңдау
13.М.Әлімбаев .Әнші Әміре177Ән тыңдау
14.М.Сәрсеке. Рәсім.178
15.Әбілхан Қастеев179слайдСурет салу
16.О.Бодықов. Аққұс туралы аңыз180
17.Ж.Кәрменов. Әке тәлімі181
18.Құстар айтысы (үнді ертегісі). Өз біліміңді тексер.

Шығарма жаз немесе бөлімге байланысты сурет сал

182тест
19.Мазмұндама183тест
                       «Масатыдай құлпырар жердің жүзі»
20.Абай. Жазғытұры. І.Жансүгіров Жазғытұрым184Жаз бен күздің өзіндік белгілермен таныстыру.Жазғы қоғамдық пайдалы еңбек түрлері туралы әңгімеленеді.Табиғаттағы өзгерістер, адам еңбегі туралы оқушылар өзіндік пікірлерін ортаға салып, ой- өрісі тілі сөздік қорын дамыту.суретсурет
21.Көктем сәні (ертегі)   Қ.Мұқышев. Көктем185
22.М.Дулатов. Қош келдің,Наурыз!186шығарма
23.Ж.Жұмаханов. Ер еңбекте сыналады187
24.Еңбекпен тапқан тиын (грузин ертегісі)188слайд
25.Б.Майлин. Жаңбыр. М.Төрежанов. Бұлбұлдың әні.189
26.О.Сүлейменов. Тұңғыш ғарышкер190
27.Қ.Аманжолов. Көктем.Өз біліміңді тексер.

Шығарма жаз не бөлімге байланысты сурет сал

191тесттест
                        «Табиғат – менің  өз үйім»
28.Ы.Алтынсарин. Өзен192суретсурет
29.Ж.Аймауытов. Торғай193Тарауда табиғаттың қыры мен сырын көрсететін мәтіндер берілген.Бүгінгі күні экологиялық тәрбие беру мәселесі бүкіл дүние жүзінде әңгіме болып, табиғатты қорғау үшін көптеген жұмыстар жүргізіліде. Экологиялық тәрбие

Бере отырып әңгіменің негізгі идеясын, эстетикалық сезімін ояту.

Сұлулықты, әдемілікті суреттей отырып әсемдікті сезінуге, оны қадірлеуге,аялауға тәрбиелеу.

30.М.Сүндетов.  Қайырымдылық194
31.Ә.Қоңыратбаев.. Киіктің айласы195буклет
32.С.Мұқанов. Көкшенің көрінісі196сурет
33.С.Сейфуллин. Ақсақ киік.197
34.Бүркіт. Б. Емельянов198
35.И.Байзақов. Алтай аясында199слайд
36.Көжек (ертегі)1100сурет
37Б.Соқпақбаев. Қамқорлық1101
38.К.Сегізбай. Арқарға үлкен мүйіз неге керек?1102сурет
39Шығарма1103
40.А.Сейдімбек. Бетпақдала (аңыз). Өз біліміңді тексер

Шығарма жаз не бөлімге байланысты сурет сал

1104тест
             ІV- тоқсан  . «Жаздыгүн шілде болғанда»
41.Абай .  Жаз. М.Дулатов Шілде1105Көктемгі еңбек түрлерімен таныстыра отырып, оқушылардың эстетикалық талғамын арттыру.

Отанын, елін, жерін сүюге, еңбек етуге баулу.Жаз көрінісін өздерінше әңгімелете отырып,басқа жыл мезгілдеріменен айырмашылығын, ерекшелігін салыстыра отырып оқыту.табиғаттың әдемілігі, сұлулығы адам жанын тербетіп,әдемі көркем сөздермен оқушыларды әсемдікті сүюге тәрбиелей отырып, , тілдік қорын дамыту.

слайдсурет
42М.Дулатов Шілде1106
43.С.Мұқанов. Шыбынсыз жаз1107шығарма
44.М.Иманжанов Таңның атуы1108
45.С.Сейфуллин.Дала1109буклет
46Ғ.Мүсірепов. Көлде1110
47.Ө.Тұрманжанов. Малсақ бала1111сурет
48.М.Әуезов. Кешкі дөң басында..1112
49.Ә.Нұрпейісов . Кеш1113
50К.Ыдырысов. Жаңбыр. Өз біліміңді тексер

Шығарма жаз не бөлімге байланысты сурет сал

1114тесттест
51.Шығарма1115
                 «Сарқылмас қазына»
52Бесік жыры1116Шешендікті жоғары бағалайтын халқымыздың дәстүрін қалпына келтіру, сөз қадірін түсінетін ортаны қалыптастыру қазақ халқының ұлттық ерекшелігін жандыратын белгілердің бірі..Халықтың осы қасиетін жандандыру бала тілін дамыту.Соған орай әңгіме мазмұнын ашу, суретпен жұмыс жүргізу тіл дамытудың басты құралы.балалар тез ұғыну үшін ойын түрінде өткізу, оқышының шығармашылық қабілетін ашу,шеберліктерін жан жақты ашып көрсету.буклетбуклет
53.Төр түлік туралы жырлар. Торы құлын. Сиыр.

Қой. Ешкі.

1117
54.Ертегілер. Ажалдан құтқарған асыл сөз1118буклетСурет салу
55.Алтын балта1119
56.Құмырсқаның қанағаты1120Сахн көрініс
57Қарлығаштың құйрығы неге айыр?1121
58.Қарлығаш пен шөже торғай (мысал)1122
59.Аңыздар. Тамақтың иісі мен ақшаның сылдыры1123слайдсурет
60.Алдардың айласы.1124
61.Жиреншенің баласы. Әке мен бала1125
62.Мазмұндама1126
63.Шешендік сөздер.Абылай хан1127сурет
64.Төле бидік төрелігі1128сурет
65.Қазыбек бидің толғауы1129
66Бала Әйтекенің билігі1130
67Әнет баба әңгімелері1131Халқымыздың асыл мұрасы болып келген сөз мәнерін, тілін болашаққа жеткізу, олардың сана-сезімін,дүниетанымын кеңейтіп, ой дәлдігіне, сөз жүйелігіне, тіл тазалығына төселдіру.

Әр мақал-мәтелдің мазмұнын ашу, жан-жақты шығармашылық ойлану, іздену міндеттері жүктеліп, сөз мәніне, мағынасына ерекше көңіл бөлу, сөз құдіретін ұғындыру

68.Мақал-мәтел жаттап, жұмбақ шешейік

Өнер, білім туралы мақал-мәтелдер

Тәлім –тәрбие иуралы мақал-мәтелдер

1132буклетЖатқа айту
69Ынтымақ,бірлік туралы мақал-мәтелдер

Батырлық,ерлік туралы мақал-мәтелдер

Жақсылық-жамандық,достық-қастық туралы мақал-мәтелдер

1132
70Тіл өнері туралы мақал-мәтелдер

Адам қасиеттері туралы мақал-мәтелдер

Еңбек туралы мақал-мәтелдер

1134буклет
71Жұмбақтар1135
72Өз біліміңді тексер.Шығарма жаз не бөлімге байланысты сурет сал1136тесттест

 

 

                                                  Қазақ тілі  3 сынып    Г.И.Уәйісова., Ә.Е.Жұмабаева

РетіСабақтың тақырыбыСағсабақкүніБағдарлама талаптарыКөрн.   Пәнар

байлан.

Жаттығу                                                           түрлері
             І  тоқсан  2 сыныпта өткенді қайталау
1.Сөз және оның мағынасы21-22 сыныпта берілген білімді еске түсіру, қайта жүйелеу,саналы түрде ұғындыру,алған білімін өмір жағдайында пайдалана білу,орфографиялық,орфоэпиялық дағдыларын жетілдіру,сөзге дыбыстық талдай жасай білуге үйрету.Адамлардың бір-біріне қарым қатынас жасау құралы тіл екені,адамның ойы тіл арқылы, тілдегі сөздер мен сөйлемдер арқылы айтылып,белгілі болатыны туралы  түсінік беру.

Сөздерді дыбыс санына карай бағандарға топтап жазу.дыбыстардың айтылу ерекшелігін таныту. Кандай сөздерде кездесетінін,сөздердің мағынасын түсіндіріп жазуға дағдыландыру.Оқушылардың алған білімін есепке алу, өзін –өзі тексеру, жазу сауаттылығы мен тіл байлығын дамыту.

 

 

Мәтін туралы алған білімдерін тереңдетіп,мәтінге ат қою, мәтін тақырыбы мен ондағы негізгі ойды анықтау

слайдСөз. дикт
2.Сөз және оның құрамы13
3.Сөз және оның құрылымы44-7Дыб. талдау
4.Сөз таптары18
5.Зат есім19Сөз табына
6.Етістік110талдау
7.Сын есім111
8.Сан есім112кесте
9.Сөйлем. Сөйлемдегі сөздердің байланысы213-14
10Мәтін115Мәтін
11.Көркем жазу116жазу
12Тіл және сөйлеу217-18
13Бақылау диктанты119
14.Дыбыс және әріп120
15Э дыбысы121слайдДыбыстық
16.В дыбысы122талдау
17.Ф дыбысы223-24
18.Ч,Щ дыбыстары125
19.Ц дыбысы126
20.Х,Һ дыбыстары227-28тест
21.Өзіңді-өзің тексер229-30
22.Бақылау диктанты231-32
23.Мәтін333-35Мәтін жазу
24.Көркем жазу136
 ІІ тоқсан
25.Мәтін437-40слайдереже
26.Сөйлем және оның түрлері241-42
27.Сөйлем мүшелері143
28.Бастауыш244-45кесте
29.Баяндауыш246-47Сөйлемдегі сөздерге сұрақ қою арқылы сөйлемдегі сөздердің байланысын табу.Сөйлемнен кім? Не? Сұрақтарына жауап беретін сөздер тапқызып, ол сөздердің қимыл иесі болып тұрғанын байқату.қимылды білдіретін сөздер тапқызу.

Қаратпа сөздерді мәтіннен табу, олардың тыныс белгілерімен таныстыру

 

 

Сөз дегеніміз белгілі бір заттың, құбылыстың,

сапаның,қимылдың атауы екенін, әр сөздің  өз алдында мағынасы болатынын түсіндіру

түбір мен қосымшаның жазылу ережесін меңгерту.

Заттың атын, қимылын, санын, сынын білдіретін сөздер туралы түсініктерін дамыту.Жалқы есім, жалпы есім, олардың емлесі, жекеше,көпше түрлер туралы білімдерін тереңдету.

Етістік туралы білімдерін тереңдету.

 

 

Сын есім туралы түсінігін кеңейту.Түбір мен қосымшасын ажырату,олардың бір-бірінен өзгешелігін аңғарту.

Сан есімнің түрлері,оларды өзара салыстыру,түсіндіру.

Жыл бойы өткендерін еске түсіре отырып алған білімдерін есепке алу, өзін өзі тексеру

 

 

 

 

 

Сөйлем
30Бастауыш пен баяндауыштың арасына қойылатын сызықша248-49кестеМүшесіне
31.Көркем жазу150талдау
32.Тұрлаулы мүшелер151
33Тұрлаусыз мүшелер252-53
34.Жалаң және жайылма сөйлем254-55
35.Сөйлем мүшелерінің байланысы256-57
36.Қаратпа сөз258-59
37.Өзіңді-өзің тексер160тесттест
38.Бақылау диктанты261-62
39.Көркем жазу263-64
  ІІІ тоқсан
40Сөз және оның мағынасы565-69Сөз
41Сөз және оның құрамы270-71Құрамына
42Түбір сөз және туынды сөз572-76талдау
43.Түбір мен қосымшаның жазылуы477-80
44.Өзіңді өзің тексер181кестетест
45Бақылау диктанты282—83
46.Сөз таптары184
47.Зат есім385-87Сөз
48.Негізгі және туынды зат есім388-90табына
49.Зат есімнің тәуелденуі391-93талдау
50.Етістік394-96
51.Негізгі және туынды етістік297-98слайд
52.Болымды және болымсыз етістік499-102
53.Бақылау диктанты2103-104
54Көркем жазу1104тест
 ІV- тоқсан
55.Сын есім3105-107Сөз
56Негізгі және туынды сын есім4108-111слайдТабына
57Сын есімнің салыстырмалы шырай жұрнағы3112-114талдау
58.Көркем жазу2115-116
50.Сан есім2117-118
51.Есептік және реттік сан есім4119-122кесте
52Бақылау диктанты2123-124
53Жыл бойы өткенді қайталау.4125-128тесттест
57.Сөз таптары6129-134
64.Бақылау диктанты2135-136

 

Дүниетану   3  сынып      К.Жүнісқызы., Ә.Бірмағамбетов., Қ.Аймағамбетова

 

РетіСабақтың тақырыбыСағсабақкүніБағдарлама талаптарыКөрн.   Пәнар

байлан.

Жаттығу                                                           түрлері
   І тоқсан      І. Адам ағзасы және оны күту
1Адам табиғат перзенті.Ағза мүшелері.Денім сау болсын десең…11Адамның тіршілік етіп, өмір сүруі табиғатпен тығыз байланысты екенін түсіндіру.

Адам ағзасының мүшерімен таныстыру. Денсаулықты күте білу салауатты өмір сүру екенін түсіндіру.Жүректің негізгі қызметін атап, жаттығудың маңызын түсіндіру.Қан айналым жүйесіндегі ең негізгі мүше жүректің жұмысы оның барлық ағза үшін маңызын түсіндіру.астың адам өміріндегі маңызы туралы түсінік ұғым беру.

Тамақтану ережесі, оның адам денсаулығын сақтаудағы маңызы.

Жүйке жүйесінің қызметі,жүйке жүйесінің қызметін туралы  түсіндіру.

Көздің ,құлақтың, мұрынның, тілдің, терінің қызметі жайлы түсінік беру.

 

 

Бақылау арқылы адам қоршаған дүниені танып білу.қоршаған дүниені танып білудегі тәжиреның атқаратын ролін түсіндіру.табиғатты зерттеуде математикалық білімнің керектігін түсіндіру.ауа райына болжау жасай білуге сарамандық жұмыс арқылы оқушы ойын қалыптастыратын білім беру.Ауаның адам өміріндегі маңызын түсіндіру. Жер бетіндегі ауаның қозғалысын желдің қалыптасуы туралы түсінік беру. Жер бетіндегі тіршілік үшін судың маңызын түсіндіру.су ресурстарын

Қорғау жөнінде әңгімелеу.

Тау жыныстары жайлы түсінік беру,оларды қорғаудың маңызы

 

суретМақал жазу
2.Тері ағзаның қорғаныс мүшесі12
Адам денесінің тірек-қимыл қозғалыс мүшелерікестеӘңгіме жазу
3.Қаңқа13
4.Бұлшық ет-қимыл қозғалыс мүшелері.Бұлшық етті жаттықтырудың маызы.14Спортпен

шұғылдануц

5.Қан айналым мүшелері.Жүрек – қан айналымының негізгі мүшесі.Қан тамырлары.Қанның қызметі.

Қан кеткенде көрсетілетін алғашқы жәрдем

15кестеәңгіме
6.Тыныс алу мүшелері.Өкпе және оның қызметі.

Тыныс алу гигиенасы

16кестемақал
7.Ас қорыту мүшелері және олардың қызметі. Ас қорыту жолы және астың қорытылып сіңуі.

Тамақтану гигиенасы

17әңгіме
8.Жүйке жүйесі. Жүйке жүйесінің қызметі. Жүйке жүйесінің гигиенасы18кестемақал
9.Сезім мүшелері..Көз-көру мүшесі.Құлақ –есту

мүшесі.Мұрын-иіс сезу мүшесі. Тіл-дәм сезу мүшесі.

Тері- сипап сезу мүшесі.

19мақал
ІІ.Табиғат және адам
10.Табиғатты адам калай зерделейді? Бақылау әдісі.

Тәжірибе жасау.

110слайдсурет
11.Математиканы пайдаланып табиғатты зерделеу.

Ауа –райы және оны болжау.

111бақылау
12.Денелер.Заттар.Табиғаттағы құбылыстар.112жұмбақтар
13.Географиялық карта113картаКартамен
14.Ауа және оны қорғау.Ауаның жер бетіне таралуы114жұмыс
15Жер бетінің ауаны жылытуы.Жел.115
16Желдің маңызы116
17Таза ауа- денсаулық кепілі217-18шығарма
ІІ тоқсан  Су және оны қорғаусурет
19.Табиғаттағы су.119әңгімелеу
20.Бұлт және тұман.Жауын-шашын.120
21Жер асты суы.Құдық121мақал
22.Өзендер.Көлдер мен тоғандар122сурет
23.Суды қорғау123шығарма
24.Тау жыныстары және оны қорғау.

Тау жыныстары деген не?

124
25.Тығыз тау жыныстары125Пайдалы қазбалардың адам өміріндегі маңызы.пайдалы қазбалардың түрлерін топқа бөлу.Пайдалы қазбаларды өндіру әдісімен таныстыру.

Топырақтың құрамын оның өсімдік тіршілігіндегі рөлін түсіндіру.

Топырақ түсінің және сапасының қарашірікке байланысты екендігін меңгерту. Алған білімін есепке алу, тиянақтау.

 

Өсімдіктердің көптүрлілігі, өсімдіктердің өніп-өсу жағдайын білу.Өсімдіктер құрылымының тіршілік ету ортасына қарай бейімделуін және ерекшелігін анықтау.Өсімдіктер бірлестігі жайлы түсінік беру Әр түрлі өсімдіктердің өніп-өсу уақытын анықтауға, оларға сипаттама беру арқылы ой-өрістерін кеңейту.Өсімдіктердің адам қамқорлығына мұқтаждығын, оларды қорғау жолдарымен таныстыру. Жануарлардың топқа, түрге бөлінуі жөнінде түсінік беру.

Жануарлардың табиғаттағы және адам өміріндегі рөлі.жануарлардың тіршілік ортасына қалай бейімделетініне түсінік беру.

Жануарлар дүниесін қорғаудың түрлі әдіс тәсілдерінен білім беру

 

Отбасының татулығының неден тұратындығына мән беріп, «Отан отбасынан басталады» деген ұғым төңірегінде түсінік беру. Мектеп болашақтағы ересек өмірге дайындықтың баспалдағы екені жөнінде әңгімелесу.ауыл тіршілігі,

мерекелердің ерекшелігін түсіндіру

 

 

Картадан ҚР орнын табиғи иллюстрациялы материалдарды пай-

Кесте
26.Бос тау жыныстары126кестеқұрастыру
27.Пайдалы қазбалар және олардың адам өміріндегі маңызы .Пайдалы қазбалардың түрлері127
28Пайдалы қазбаларды өндіру және қорғау Пайдалы қазбаларды қорғау128шығарма
29Жер қыртысының топырақ қабаты.Топырақ ерекшелігі және құрамы129
30Топырақтың түрлері130кесте
31.Топырақты қорғау131бақылау
32.Қайталау.132
ІІІ тоқсан
33.Өсімдіктер мен жануарлардың көптүрлілігі.

Өсімдіктер өсетін орта жағдайларының алуан түрлілігі

133суретбақылау
34.Өсімдіктердің сыртқы орта жағдайларына бейімділігі.Ылғал сүйгіш және су өсімдіктері.

Құрғақшылыққа төзімді өсімдіктер

134тәжірибе
35.Жылу сүйгіш өсімдіктер.Суыққа төзімді,жарық сүйгіш,көлеңкеге төзімді өсімдіктер135кесте
36.Өсімдіктердің топталып өсуі136сурет
37.Өсімдіктер қанша жыл тіршілік етеді?137
38.Өсімдіктер дүниесі адам қамқорлығына мұқтаж138сурет
39.Жануарлардың көптүрлілігі.Жәндіктер.Құстар.139сурет
40.Балықтар.Қосмекенділер.140
41.Бауырымен жорғалаушылар.Сүтқоректілер141слайд
42.Жануарлардың тіршілік ортасы.Мекен ортасына

бейімділігі

142мақал
43.Жануарлардың табиғаттағы және адам өміріндегі рөлі.143жұмбақтар
44.Жануарлар дүниесін қорғау144слайд
Адам және қоғам
45.Отбасының берекесі.145әңгіме
46Қонақжай146сурет
47Сыйластыққа себеп көп147сурет
48Мектеп148
49Біздің ауыл немесе қала.Ауылдағы еңбек.149Сурет салу
50Ауылдағы тәрбие көзі150сурет
51Күнделікті өмірдегі көліктер151
52Жалпыхалықтық және кәсіптік мерекелер152кестетест
ІV-тоқсан
53.Біздің Отанымыз-Қазақстан153сурет
54.Астана154сурет
55Ел рәміздері155буклет
56Мемлекеттік тіл156далана отырып түсіндіру.Әрбір азаматтың Отан алдындағы борышын және міндетін өтеу парыз екенін түсіндіру

мемлекеттік билік құрылымын,оның халыфқ үшін атқаратын қызметін түсіндіру.Оқушылардың өз елінің тарихы жайлы көзқарасын,

танымдылығын  дамыту Алаған білімін оқу әрекетінде қолдана  білуге, өз білімін есепке алу.Тиянақтау жинақтау, пысықтау

57Егеменді ел қорғаны-Қарулы Күштер157
58Елді басқару органдары158слайдшығарма
59Ел болу тарихымыздан159
60Қазақстан халқы160
61Ақ күрішті аймақ161сурет
62Еліміздің інжу-маржаны162
63Өзгерген өлке163сурет
64Астықты алқап164
65Мал шаруашылығы165
66Қазақстан-мәдениеті мен өнері өркендеген ел166буклет
67Тесттік тапсырмалар167тест
68Қайталау168

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Еңбекке  баулу     3 сынып       Т. Оралбекова., Қ. Дүйсебаева

РетіСабақтың тақырыбыСағсабақкүніБағдарлама талаптарыКөрн.   Пәнар

байлан.

Жаттығу                                                           түрлері
 І тоқсан   Техникалық еңбекОқушылардың көркем-шығармашылық дамуына өзгеше көзқарас ұстану,баланың танымы табиғат пен қоршаған ортаны түсінуі, шығармашылық іс-әркетін жетілдіру.

Табиғи материалдардан жұмыс істей білуін жетілдіру.Қағазбен жұмыс істеудің әдістерімен таныстыру.,шығармашылық қабілеттерін, эстетикалық талғамдарын дамыту.

Халықтық дәстүрлер туралы, заттардың әдет-ғұрыптағы рөлі мәні туралы түсініктерін кеңейту.

Халық шеберлерінің бұйымдарымен, ата- бабаларымыздың өмір салтымен таныстыру.

Ыстық ыдысқа арналған сүлгішенің қызметтік және көркемдік-эстетикалық ерекшеліктері тураы түсініктерін қалыптастыру

Ежелгі заманнан бері адам баласы өз еңбегін жеңілдетуге ұмтылып келді. Содар машиналар,самокаттар пайда болды Ұшақтардың айырмашылығы туралы әңгімелеуОлардың двигатель күшінің көмегімен қозғалатынын түсіндіру Зымыран туралы түсінік бере отырып, зымыран құрастыру әдістерін меңгерту.

Қағазбен жұмыс жасаудың әдістерін уйрету.Қызықты құрамақтарды дайындау.Әуе шары туралы түсінік беру.қызықты ойыншықтар құрастыру. Жаңа жыл шырша қарсаңында қағаздан түрлі ойыншықтар жасау әдістерін уйрету.

Өз ойынан ойыншықтар жасауға

уйрену.Шығармашылық ізденіске жетелеу

Ағаштан жасалатын бұйымдар. Ағашпен жұмыс кезінде қолданылатын аспаптармен таныстыру. Қауіпсіздік ережесін білу.Бұтақтардан құрамақтар жасау.

Қазақ халқының ұлттық киім үлгілерімен таныстыру. Орыс халқының ұлттық киім үлгілерін құрастыру. Ұйғыр халқының киім

үлгілерін моделдеу

Ермексазбен жұмыс жасауды уйрету.

Қағаздан ыдыс құрастыру. Моншақтан түрлі бұйымдар құрастыру шеберлігін дамыту. Үлгіге қарап бұйымдар жасау.

Ұсақ моншақтардан гүл құрастыру, түрлі әшекей бұйымдарын жасауға уйрету. Ою-өрнектер туралы мағлұмат беру, олардың адам өмірінде қолдану орны тралы түсінік беру. Ою-өрнек түрлерімен таныстыру.. Дорба тігу, ою тігу.

 

 

Қуыршаққа арналған киімдерді модельдеу.Қатырма қағаздан қуңырщақ қию.,оған киім үлгілерін жасау.

Табиғат тамашаларына көз сала отырып, табиғат шеберлікттің сырына қарап, әсемдікті бағалай білуге уйрету.Жасаушы, құрастыру, ойлап шығару ісімен шұғылданып, жаңалық ашушы адам. Ол әрқашан

Байқампаз, білуге ұмтылады..Содан оқушы да біртіндеп шеберлікке уйренеді

 

1.Жұмыс орнын дайындау және еңбек қауіпсіздігін сақтау ережелері11Құрал
2.Табиғи материалдармен жұмыс істеу12кестеЖабдықтар
3.Табиғи материалдардан құрастыру13Қауіпсіз
4.Схема бойынша көжек құрастыру14ережес
5.Мозаика.Дән тұқымынан мозаика құрастыру15
6.Қауырсыннан құрастыру.Қайың қабығынан құрастыру16сурет
7.Қағазбен және қатырма қағазбен жұмыс істеу27-8Құралдарды
8.Терезесі бар көңілді ашықхаттар құрастыру19пайдалану
9.Қағаздан гүл жасау110кесте
10.Қағаздан қозғалатын бөліктері бар фигуралар құрастыру111
11Фольгамен жұмыс112көрме
12.Қатырма қағаздан қобдиша жасау113кесте
Тоқыма материалдармен жұмыс
13.Матамен жұмыс істеу.Матамен жұмыс істеу кезінде қажет құрал-жабдықтар114суретҚауіпсіз
14.Ыстық ыдысқа арналған сүлгіше115ережесі
15.«Мақсатқа жету» ұжымдық жобасы.Панно жасау116
16Құрақ құрау кезіндегі үйлесім.Құрақ жылан жасау117
17.Тамбурлы тігіспен тігу118
 ІІ тоқсан. Техникалық модельдеусурет
18.Самокаттан велосипедке дейінгі мағлұматтар119суреттер
19.Легоқұрастырғыш бөлшектерінен ойыншықтар құрастыру120
20.Ұшу аппараттарын жетілдіру тарихынан

Ұшақтар туралы қысқаша мағлұмат

121суретслайд
21.Сурет бойынша зымыран құрастыру.

Сендер де ғарышкер бола аласыңдар

122
22.Металл құрастырғыш бөлшектерімен жұмыс123
23.Техника паркі және жұмысшы мамандар124сурет
24.Ақ қағаздан карнавалдық костюм құрастыру125
25.«Қиял ғажайыптар» әлеміндегі тырна126көрме
26.«Жаңа жылға»  дайындық жобасы127кесте
27.Әуе шары туралы қиялға шому.қызықты ойыншықтар жасау128
28.Әуеде ұшпайтын шарды пайдалану129
29.Жаңа жылдық думан130безендіру
30.Ақшақар мен Аяз ата231-32
ІІІ тоқсан Ағашпен жұмыс істеу әліппесі
1.Қоларамен танысу133кестеҚауіпсіз
2.Ағаш бұтақтары мен түбірінен бейнелер модельдеу134Ережесімен
3.Құрал-саймандар жұмыс үстінде135танысу
4.Бұтақтар құрамақтар жасау136
Көркем еңбекҚұрал
5.Ұлттық киімдер.Наурыз мерекесі алдында137суретЖабдықта
6.Ұлттық киімдермен танысу.Қазақтың ұлттық киімі138танысу
7.Орыс халқының ұлттық киім үлгілері139
8.Ұйғыр халқының ұлттық киім үлгілері140буклет
9.Ермексаздан ыдыс жасау.Ыдыс дизайны141
10.Қағаздан ыдыс құрастыру142
11.Өзің дизайншы,құрастырушысың!143көрме
12.Сәндік бұйымдар құрастыру.Ұсақ моншақ бастыру тарихынан144
13.Шеберлерден үйренеміз!145
14.Ұсақ моншақтардан гүл құрастыру146
15.Ермексаздан әшекейлер жасау147
16.Шеберлер жасаған заттармен танысу148буклет
17.Ұлттық бұйымдар Кілем үлгілері149
18.Ою-өрнектердің қолдану орны.Ою-өрнектердің шеңбер ішінде орналасуы150көрме
19.Ою-өрнектердің жасалу жолдары.Дорба тігу.151
20.Қайталау152
ІУ  тоқсанбуклет
21Қуыршаққа арналған киімдерді модельдеу153буклет
22.Қатырма қағаздан қуыршақ қию154
23.Дизайншы жұмысы.Дизайн дегеніміз не?255-56
24.Дизайншылардан үйренеміз.Табиғат таңғажайыптары257-58буклет
25.Табиғат әлемінен заттар әлеміне.Адам-жасаушы.

Сабаннан көркем құрастыру.Сабаннан панно жасау

259-60Панно жасау
26.Шиден жасалған бұйымдар.Шеберлерден үйренеміз261-62
27Музыканттар163
28.Кепкен өсімдіктерден гүл шоғын құрастыру.

Гүл шоғын дайындау технологиясы.

264-65сурет
29.Сымнан құрастыру. Қысқы спорт түрлері.Биші қыздар166көрмекөрме
30.Интернетке саяхат.Жас шеберлер167
31.Қайталау168

 

 

 

 

 

 

Бейнелеу өнері   3 сынып       Н.А.Раупова., Ә.Т.Төлебиев

  І  — тоқсан  Кескіндеме
1.Жылы және суық түстер жайлы не білесің?

Түспен көңіл-күйді көрсету

11Жылы және суық түстердің құпия сырлары көп.Жылы түстер заттарды үлкейтіп, ал суық түстер кішірейтіп көрсетеді.Жылы түстер жақындатып, суық түстер алыс көрінетіндігі жайында түсінік беру.қарама-қарсы түстердің үйлесімділігі жарқырап көрінеді.Қатар тұрған қарама-қарсы түстер бір бірін әсерлей түседі.Суретшілер дақтың көмегімен әр түрлі материалдың үстіңгі бетін фактурасын береді. Онымен түрлі көңіл күйді көрсетуге болады.Дақтар арқылы салған суреттер пуантилизм деп аталады.перспективалық бейнелеу туралы түсінік беру.

Екі жағы тұйықталған  композиция тұйық, жан жағы ешнәрсемен қоршалмаса ашық композиция аталатынын түсіндіру. Пропорция туралы түсінік беру. Ойыншықтар бейнесін жасауды уйрету. Ойыншықтар пропорциясымен жұмыс істеу.Әр түрлі материалдардан ойыншықтар жасау.

Алған білімдерін оқу әрекетінде қолдана білуге уйрету.

 

Әр алуан техникамен таныстыра отырып матрицалармен(қалып) жұмыс жасау.

Көркемдеуші суреттермен таныстыру.

Натюрморт түрлерімен танысып сурет салу.

Табиғаттағы сызықтарға зер салу пейзаж өнерімен танысу.

Табиғатта бақылай отырып сурет салуға үйрету.

 

Портрет түрлерімен таныстыру. Өз білімін тексеру.

 

Халық қолөнерлерінің туындылары сәндік –қолданбалы қазақ халқының қолөнер түрлерімен танысу.

Рессейдің халық шығармашылығы туындыларымен танысу

Ұлы Жібек жолының бойындағы қалалармен танысу.Суретшілер шығармашылығы туралы түсінік беру.

 

суретСұрақ

жауап

2.Жақын түстер.Қарама-қарсы түстер12
3.Қарама-қарсы түстердің ерекшеліктері.

Жақын түстер гаммасының көңіл-күйі

13Сурет салу
4Қарама-қарсы түстер гаммасының көңіл күйі.

Қарама-қарсы түстерді араластыру

14слайд
5Түс натюрморттың көңіл күйін қалай өзгертеді.

«Күзгі гүл шоғы» натюрмортының композициясы

15
6Кескіндемедегі дақтың әсерлілігі.Пуантилизм деген не?16буклеттест
7Бейнелеудің құпиялары.Перспектива.Сызықтық перспектива.

Сызықтық перспективаның ережелері.

17
8Парақ бетін қалай кеңістікке айналдыруға болады?18
9Пейзаждағы сызықтық перспектива19
ІІ тоқсан
10Композиция.Ашық және тұйық композициялар. Композицияның басты бөлігі110слайдСұрақ

жауап

11Күзгі пейзаждың композициясын жасаймыз111
12Пропорция туралы түсінік.Таңғажайып жануарлар112
13Алуан түрлі ойыншықтар.Ойыншықтар бейнесін жасаймыз113.
14Ойыншықтың пропорциясымен жұмыс істеу.114суретСурет салу
15Материалмен жұмыс115
16Қайталау116тест
ІІІ тоқсан  Жаңа техника
17Матрицалармен жұмыс117кестеМенің
18Иллюстрация дегеніміз не?118қолымнан
19Натюрморт өнері.Натюрморт түрлері119буклетбәрі
20Натюрморт құрастыру өнері.Балалар салған суреттер120келеді
21Пейзаж өнері.Табиғаттағы сызықтар.221-22
22Байқағыштық қабілетін дамытуға арналған тапсырмалар123сурет
23Портрет өнері.Салтанатты портрет.Камералық портрет124кесте
24Топтық портрет. Жұптық портрет. Автопортрет125
25Балалар  автопортрет салады126
ІУ тоқсансурет
27Сәндік қолданбалы өнер.Қазақ халқының қолөнері127
28Әже сандығындағы қазына128
29Ресейдің халық шығармашылығы129слайд
30Сәулет өнері.Ұлы Жібек жолының бойындағы қалалар130
31Суретшілер шығармашылығы.Қазақстан суретшілері.231-32буклеттест
32Ресей суретшілері.Шетел суретшілері233-34