С.А.Пушкиннің «Балықшы мен балық» ертегісі

 

Сабақ тақырыбы:            Ана тілі                          4-сынып                

 

С.А.Пушкиннің  «Балықшы мен балық» ертегісі

 

Сілтеме:Жоспар
 

Жалпымақсаты

    Әлемәдебиетіөкілдеріментанысу. «Балықшы мен балық» ертегісініңмазмұнынтүсіну. Кейіпкерлермінезінайқындау.
 

Күтілетіннәтиже

   Адам бойындағымейірімділік, қанағатсияқтықасиеттеріментанысады. Еңбекетпейарманорындалмайтынынбілетінболады.

Кейіпкерлергемінездемебереалады.

 

Негізгіидеялар

   Балықшы мен балықоқиғасыныңөмірдеадамбойындағыкездесетінқасиеттерекенінбіледі. Оданқорытындытүйіншығарады. Өмірде ой қорытып, ұстаныметеалады.
 

 

 

 Тапсырмалар

                          Топтықжұмыс

№1 ЖИГСО әдісі

№2 Диалогтықоқыту

№3 Сұрақтапсырмалар

№4 Түйінпікір

1. Ұйымдастыру кезеңі

1-слайд

 

 Психологиялық көңіл-күй  Шаттық шеңбері

Жақсы бала еңбекшіл

Ер азамат болады,

Қиындықты жеңіп кіл

Құшағы гүлге толады

Еңбекшіл осындай,

Болайықшы досым-ай

Топқа бөліну Ертегі кейіпкірлері арқылы

Топ  көшбасшысын сайлау

«Бағалау парағын» үлестіру

Көшбасшысы әр оқушыға баға қойып отыру

 

Үй тапсырмасын сұрау

2 -слайд

 

Атадан қалған тұяқ  сұрау

Қорытынды сұрақ қою «Миға шабуыл»

Жаңа сабақтың

авторына тоқталу

 3- слайд

 

 

Олай болса, балалар, ертегілер елінде болатын «Ертегі сабағымызға» қош келдіңіздер!
— Балалар, «Балықшы мен балық » туралы ертегі тыңдағыларың келе ме?-
1 тапсырма Әр топқа ертегіні бөлімдерге бөліп беру

ЖИГСО әдісі бойынша  түсіндіріп шығу

 

2-тапсырма Әр топ ертегі бөлімдерін ролде  көрсету

 

Сергіту сәті Слайд музыкамен
 3- тапсырмаПостер қағазына

1-топ Балықшының  суретін салып мінезін жазу

2-топ  Кемпірдің суретін салып  мінезін жазу

3-топ Балықтың суретін салып мінезін жазу

2 жұлдыз, 1 тілекпен бағалап отыру

4 –тапсыпма І– топ: «Егер мен балықшы болсам…»
ІІ- топ: «Егер мен балық болсам…»
ІІІ- топ «Егер мен кемпір болсам …»
5- тапсырма Әр топ  мақалдың мағанасын ашу

Қол шапалақ

6-тапсырма

Қорытынды сұрақтар

1.     Балықшы кім?

2.     . Балықшы балықты қалай аулап алады?.

3.     Балықшының балықты жібере салуынан нені көреміз?

4.     Кемпірдің тілектері

Бағдаршам

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Рефлексия

Александр Сергеевич Пушкин қандай қасиеттерден аулақ болыңдар дегісі келіп отыр?
1- Парықсыздық
2- Тоғышарлық
3- Ашкөздік
4- Қаталдық
5- Қанағатсыздық
6- Астамшылдық

— Иә. Дұрыс айтасыңдар. Осы қасиеттер жайлы біздің қай ақынымыз өлең жазып еді? Кім айтады?

Абай атамыздың өлеңін оқу.

 

Балаларға балықтың суреті таратылады.

Балалар  өз тіліктерін жазып, теңізге жіберу

Бағалау парағын қорытындылау Өз ойларын еркін айту

 

Үйге тапсырма:Еркін жазу ертегі құрастырып келу