Пайдалы қазбалар

Тақырыбы: Пайдалы қазбалар

Мақсаты:

 

Білімділік:

Оқушыларға еліміздегі, өз өлкеміздегі пайдалы қазбалар туралы мағұлмат беру. Оларды өндіру жолдары мен пайдасы туралы бастапқы білімін қалыптастыру. MS POWER POINT бағдарламасы арқылы сурет салып, сызба жұмыстарын жүргізу тәсілдерін үйрету.

 

Оқушының міндеті:

Оқушылар өздерінің байқаған, бақылаған білімдерін көрсетеді. Алған білімдерін жүзеге асырады, қолданады. . MS POWER POINT бағдарламасы бойынша сурет салып, сызба жұмыстарын жүргізеді.

 

Дамытушылық:

Оқушылардың танымдық қабілеттерін, ой-өрісін кеңейтіп, табиғатты бақылай және бағдарлау, ойларын тұжырымдай білуге дағдыландыру. Оқулықпен, компьютермен, интерактивті тақтамаен жұмыс жүргізу дағдыларын жетілдіру.

 

Оқушының міндеті:

Оқушылардың табиғатты бақылау дағдысы, қабілеті артып, таңғажайып ғылым саласына шығармашылық ізденісін дамытады. Интерактивті тақта мүмкіндігін пайдаланады.

 

Тәрбиелік:

Қоршаған ортаға үлкен жауапкершілікпен қарау, табиғатты қорғауға және аялауға тәрбиелеу. Жас ұрпақты қоғам талаптарына сай, ақпаратты технологияны меңгерген бәсекеге қабілетті, болашақ өмірге бейімдеу.

 

Оқушының міндеті:

Оқушы ақпарат әлемінен және қоршаған ортадан қажетті мәліметтерді алып, танымдық деңгейін кеңейтеді. Зерттеу қабілеттерін жетілдіреді.

 

Сабақтың түрі: Кіріктірілген сабақ.

 

Сабақтың типі: Жаңа білім беру сабағы

 

Қолданылатын жаңа технология: М.М.Жанпейісова «Модульдік оқыту технологиясы»,

СТО жобасы

Сабақта қолданылатын әдіс-тәсілдер: талдау-жинақтау, сұрыптау, бақылау-бағалау, диагностика, эксперимент, модельдеу.

 

Стратегия:  болжау, ББҮ, ДЖИГСО-1

 

Сабақты ұйымдастыру формасы: жеке, топтық, ұжымдық.

 

Пәнаралық байланыс: информатика, ана тілі, бейнелеу өнері, музыка, география.

 

Сабақта қолданылатын көрнекіліктер: сызбалар, слайд, ТСО, үлестірмелі карточкалар, оқулық энциклопедиялар, хрестоматия, фотожинақ, ҚР картасы, ШҚО картасы, жетондар, бағыттық беттер.

 

Сабақта қолданылатын құрал-жабдықтар: компьютер, проектр, интерактивті тақта, маркерлер, құжаттық бейнекөрсеткіш.

 

 

ретіКезеңдерСтратегия, әдістерМұғалімнің іс-әрекетіОқушының іс әрекетіПәнаралық байланысСлайд реті
Қызығушылықты оятуа/ Ұйымдастыру

психологиялық дайындық

Музыкалық сәтӘуесқой композитор Қ.Жағыпаров

«Зайсаным-Жайсаңым»

Оқушылар әнді орындайды. ҰжымменМузыка2слайд
ә/ Компьютермен жұмыс 

Ой қозғау

 

 

 

 

 

 

Жоба қорғау

 

Сұрақ:

  • Қандай үйде тұрғыларың келеді?

 

  • Қандай фигураларды пайдаландыңдар

 

  • Қандай табиғи материалдарды пайдаланар едіңдер?

 

Жеке, топпен, ұжымда.

PАINT бағдарламасында үйдің суретін салу.

 

Геометриялық фигуралар:

 
 

Оқушылар жауап береді.

Бейнелеу өнері, информатика

 

 

математика

б/Жұмбақ шешуЭвристикалық әдісЖұмбақ оқидыЖұмбақ шешеді. Жеке, топпен, ұжымда3 -6 слайд
Мағынаны ажыратуа/Жаңа сабақЖаңа сабақ атын хабарлау. «Пайдалы қазбалар»7слайд
ә/Кестемен жұмысББҮСұрақ:

Пайдалы қазбалар туралы не білеміз?

Жеке , топпен, ұжымда. Кесте бойынша дәптермен жұмыс істейді.8слайд
б/ пайдалы қазбалар коллекциясы

 

 

в/ бейнекөрсеткішпен жұмыс (док.камера)

 

 

 

 

 

Оқушылардың жұмысын құжаттық бейнекөрсеткіш арқылы экранда көрсету.

Коллекцияны пайдалана отырып білгенін, білгісі келетінін  ортаға салады. Жеке, топпен, ұжымда.

 

Бақылайды, бағалайды.

 

 

 

 

 

информатика

г/Дидактикалық ойын

Оқулықпен жұмыс

ДЖИГСО-1Оқушыларды бағыттайды. Сұрақтар таратылып беріледі.Оқушылар пайдалы қазбалар туралы оқулықтан бір-біріне түсіндіреді, талқылайды, ізденеді,

Жеке, топпен, ұжымда.

9-13 слайд
д/Сергіту сәті14 слайд
Бақылау әдісіСұрақ:

Күнделікті өмірде, тұрмыста қай пайдалы қазбаны көбірек қолданамыз?

Оқушы жауабы тыңдалады15 слайд
е/Фотожинақты көрсетуДемонстрациялық әдіс«Сайқан» Кендірлік көмір кені туралы мағлұмат береді.Оқушылар тыңдайды16-17 слайд
ж/ Қосымша әдебиеттер, энциклопедиямен. жұмыс.ЗерттеуЗайсан туралы не білеміз?Оқушылар жеке, топпен, ұжымда зерттеу жұмыстарын айтады.география18 слайд
з/ Ойын «Ғажайып хат»ЭвристикалықЖұмбақ хатпен таныстырады.Жауабын шешеді.

Жеке, топпен, ұжымда

19-27 слайд
и/ Интерактивті тақтамен жұмысЗерттеу, бақылау.Өз өлкеміздегі пайдалы қазбаларды  анықтауға тапсырмалар береді.Пайдалы қазбаларды анықтайды. Интерактивті тақтамаен жұмыс жасайды

Жеке, топпен, ұжымда.

 

28 слайд
к/Картамен жұмысИнтерактивті әдісШартты белгілер бойынша өз өлкеміздегі пайдалы қазбаларды көрсетуді тапсырады.Картаға шартты белгілер бойынша пайдалы қазбаларды орналастырады.29 слайд
Ой толғаныси/Дәптермен жұмысҚосжазба күнделікСұрақ:

Пайдалы қазбалар өмірде таусылуы мүмкін бе? Неліктен?

Қосжазба күнделікті толтырады.

 

30 слайд
Проблемалық әдіс

 

 

Болжау

Сұрақ:

Пайдалы қазбаларды қалай сақтауға болады?

 

Немен алмастырар едің?

Оқушылар жауап береді.

  • Бензинсіз жүретін машина
  • Үйді ток көзімен жылыту. т.с.с
31-32 слайд
Сабақты қорытуББҮБіз не үйрендік?Үйрендім кестесін толтырады33 слайд
а/блок бойыншаПайдалы қазбалар туралы алған білімдерін тиянақтау.Қажеттілерін дәптерге жазады, білімдерін қорытады.34-36 слайд
ә/Компьютерде тестік тапсырмалар орындауПрактикалық әдісТестік тапсырмаларды орындауға дайындайды.Компьютерде жеке тестік жұмыстарды шешеді.
б/Үйге тапсырмаПайдалы қазбаларды қорғау үшін не істер едің.Шығармашылық тапсырма

«Ойтолғаныс, эссе» жазып келу.

37 слайд
в/ Рейтингі бойынша бағалауБағалау, мадақтауБағалайды38 слайд