Әқиллиқ Патима
күні | Сыныбы 3 а сынып | |||||
Сабақтың тақырыбы | Әқиллиқ Патима | |||||
Жалпы мақсаттар: | «Әқиллиқ Патимә» ертегісін оқытуда топтық әңгімені дұрыс қолдана білу арқылы оқушылардың тіл байлығын молайту
| |||||
Күтілетін оқу нәтижелері | Топтар арасында ынтымақтастық атмосфера орнатады; -ертегідігі кейіпкерлердің образына кіруді үйренеді; -бір-бірінің пікірін тыңдайды, тыңдауды үйренеді,білім алмасады; -шығармашылықтары қалыптасады | |||||
Қолданылатын әдіс-тәсілдер | Блум таксономиясы;сто стратегиялары; визуалды деректер; зерттеушілік әңгіме;миға шабуыл; топтастыру стратегиясы, топтық әңгіме
| |||||
Сабақ барысы | ||||||
Сабақ кезеңдері | Мұғалім іс-әрекеті
| Оқушының іс-әрекеті | ресурстар | |||
Ұйымдастыру | Сабақты сыныпта жағымды атмосфера қалыптастырудан бастадым.Шаттық | Оқушылар шаттық шеңбер құрып бір-біріне жақсы тілектер айтады.
| Интерактивті тақта
| |||
Топқа бөлу
| Оқушылар өздеріне ұнаған ертегі кейіпкерлердің аты бар алмалар ды таңдайды.Алмалардің түсімен топқа бөлінеді
| Оқушылар өздеріне ұнаған алмалар ды алады.Екі қанық түсті алмалар топ басшысы болады. Оқушылар екі топқа бөлінеді
| Геометриялық фигуралар | |||
Білу | Өтілген сабақ бойынша сұрақтарға жауап алу « Растчил бала» деген ертегіні абзац бойынша топтардан сурау.Балалар оқыған ертегені бөлігін бір-біріне айтып береді. Сонда әр бір оқушы толық ертегіның мазмұнын түсініп шығатындай жағдай жасаймын. | Оқушылар берілген абзацты оқып, басқа әріптестеріне түсіндіріп шығады | ||||
Түсіну
| Оқулықпен жұмыс -Балалар қолдарыңдағы шардағы сандарға қарыймыз реттік сан бойынша турамыз, әріптерді қосып оқиймыз, қандай сөз шықты «Әқиллиқ Патимә» — «ақылды» сөзбен бір мағыналы бірдей сөздерді айтыңдар — —тізбек бойынша оқу — шұмақтап оқу ертегіде не туралы айтылған?
| Балалар жауабы: «Әқиллиқ Патимә»
Шыншыл, білімді, ақиқатшы, ақылды
Барлық оқушылар ертегені оқиды.
|
Аялдамамен оқу стратегиясы
| |||
қолдану
| Жаңа сабақтың тапсырмалары Ертегінің мазмұны Сұрақ- жауап қағаздары. Ролдіқ тапсырмалар | 1-топ ролдік тапсырманың сұрақтарын оқиды 2-топ жауаптарын табады
| ||||
Сергіту сәті
| « Мыстан кемпір»видеоролигі
| Оқушылар көреді
| ||||
Талдау
| Топтық жұмыс. 1-топ Ертегені көрініс ретінде көрсетеді
2-топ ертегідегі кейіпкерлердің суреттерін салу
| Топ мүшелері өзара кейіпкерлердің образдарын бөліседі
Ертегідегі кейіпкерлердің су реттерін салу
| ||||
Жинақтау
| Постермен жұмыс жасау ұсынылады | Оқушылардың әр тобына тапсырмалар беріледі 1. Ертегінің кейіпкерлері
2. Менің кейіпкерім
| ||||
Кері байланыс
| «Бүгінгі сабақ маған ұнады ма?» сұрағы арқылы кері байланыс жасау | «Бүгінгі сабақ маған ұнады ма?» сұраққа оқушылар стикерлерге өз ойларын жазады | ||||
Бағалау
| Формативті бағалау жүргізеді | Өзін-өзі бағалайды Бағдаршам арқылы «Екі жұлдыз, бір тілек» арқылы | ||||
Үйге тапсырма | Ертегені оқып жазбаша абзац бойынша дайындалып келу | |||||