Татлиқ вә аччиқ
күні | Сыныбы 3 а сынып | ||||
Сабақтың тақырыбы | Татлиқ вә аччиқ | ||||
Жалпы мақсаттар: | Топтық әңгіме арқылы «Татлиқ вә аччиқ» ертегісінің идеясын білдіру және оқушылардың тіл байлығын молайту
| ||||
Күтілетін оқу нәтижелері | -Ертегінің идеясын түсінеді;Оқушылар ертігіні топпен талқылай отырып түсінеді.Басқа елдің ертегісін оқу арқылы сыни көзқарасы қалыптасады;өз бетімен жұмыс жасау дағдылары қалыптасады;өзінің ойнаған ролі туралы пікірін ашық айтады;АКТ арқылы берілген ертегіні салыстырады;өзіндік,өзара бағалау жүргізеді | ||||
Қолданылатын әдіс-тәсілдер | Блум таксономиясы;сто стратегиялары; визуалды деректер; зерттеушілік әңгіме;миға шабуыл; топтастыру стратегиясы, топтық әңгіме
| ||||
Сабақ барысы | |||||
Сабақ кезеңдері | Мұғалім іс-әрекеті
| Оқушының іс-әрекеті | ресурстар | ||
Ұйымдастыру | Сабақты сыныпта жағымды атмосфера қалыптасырудан бастадым.Шаттық шеңберін құрып бір-біріне жақсы тілектер айтуды ұсындым | Оқушылар шаттық шеңбер құрып бір-біріне жақсы тілектер айтады.
| Интерактивті тақта
| ||
Топқа бөлу
|
Мазайка қурастыру, сұрақтарға жавап беру
| Ертегінің сүреттері Визуалды | |||
Білу.
| Өтілген сабақ бойынша сұрақтарға жауап алу «Миға шабуыл 1.Қорқмаңлар қол тутушуп маңайли кимниң сөзи? 2.Хәп сән шумланларни!-дегән абзацни тепип оқуп бәр? 3.Патимә достлири билән нәгә барди? 4.Қизлар жодигәр момайдин қандақ қутулди? | Оқушылар «Әқиллик Патимә» ертегегі байланысты сұрақтарға жауаптарын айтады
| |||
Түсіну
| Крыловтың «Лиса и винаград» ертегісінін
оқулықпен жұмыс -Балалар бүгін біз өтетін ертегіні көреік Түлкі мен тиінді дауыстары — -Ендеше,осы ертегіні оқиық. | Балалар жауабы: «Түлкі мен тиін»
Барлығы оқушылар ертегені оқиды.
| |||
қолдану
| Жаңа сабақтың тапсырмалары Ертегінің мазмұны Сұрақ- жауап қағаздары. Ролдіқ тапсырмалар | 1топ ролдік тапсырманың сұрақтарын оқиды 2-топ жауаптарын табады
| Мағынаны тану кезеңі
топтастыруы | ||
Сергіту сәті
| «АЛДАР көсе»видеоролигі
| Оқушылар көреді
| |||
Талдау жинақтау
| Топтық жұмыс. 1-топ Берілген сүреттерді топтастыру арқылы ертегідегі кейіпкерлердің суреттерін жійнау Постермен жұмыс жасау ұсынылады | Оқушылардың әр тобына тапсырмалар беріледі.Ертегінің кейіпкерлері.
Менің кейіпкерім
| Мағынаны тану кезеңі RAFT стратегиясы
Эссе
| ||
Кері байланыс
| «Бүгінгі сабақ маған ұнады ма?» сұрағы арқылы кері байланыс жасау | «Бүгінгі сабақ маған ұнады ма?» сұраққа оқушылар стикерлерге өз ойларын жазады | |||
Бағалау
| Формативті бағалау жүргізеді | Өзін-өзі бағалайды Бағдаршам арқылы «Екі жұлдыз, бір тілек» арқылы | |||
Үйге тапсырма | |||||