Қос сөздер
Сабақтың тақырыбы: Қос сөздер
Мақсаты:
- Қос сөздер туралы алғашқы түсініктерін қалыптастыру.Қос сөздердің екі түрлі сөздің өзара қосарлануы арқылы жасалып, жаңа ұғым тудыратынын ұғындыру.Сөйлем ішінен қос сөздерді таба білуге, оның мағынасын ажырата алуға үйрету.
- Өз бетінше жұмыс жасау қабілетін және сөздік қорларын дамыту.
- Табиғатты аялай білуге тәрбиелеу.
Әдістері: Әңгімелесу, салыстыру, оқулықпен жұмыс, жаттығу, тест, топтық жұмыс.
Көрнекіліктер: Сюжетті суреттер, жанылтпаш, сызбалар.
Сабақ барысы:
І.Үйымдастыру бөлімін өткізу.
- Кіріспе бөлім.
— Балалар, бүгінгі сабағымыздың барысын алдағы уақытта келе жатқан Тәуелсіздік мерекесіне арнап, «Тәуелсіздік тарланы » атты ойын желісімен өткіземіз.
Ойын шарты: Алдымызда басқыш тұр.
Әр басқыштың өз тапсырмасы бар. Оны өз деңгейінде орындаған топ ұпай жинап сабағымыздағы «Білімді топ » болып, «Тәуелсіздік тарланы » атағын алады.
Тәуелсіздік бізге оңай келмеді,
Және оны сыйлап ешкім бермеді.
Желтоқсанда қаза болған ұл- қыздың
Еңбегі мен бейнетінің шыңы еді- дей отырып,Тәуелсіздік күніне арналған сабағымызды мына жоспармен бастаймыз.
- Үй тапсырмасы. Тест жұмысы
2.2- жаттығу.“Қай топ тез орындай алады?”
3.4- жаттығу.“Өндірушілер мен тұтынушылар” ойыны
4.Бекіту.Терме диктант
5.Шығармашылық тапсырма
ІІ.1- басқыш. Тапсырманың мақсаты. Ережені еске түсіріп, тест бойынша үй тапсырмасын бекіту.
Күрделі сөздер
- Біріккен сөздер (жолбарыс, Сарыағаш т.б.)
- Қос сөздер (ата –ана , дүркін –дүркін т.б.)
- Қысқарған сөздер (кг, БҰҰ т.б.)
- Тіркесті сөздер (Боз торғай, үш жүз т.б.)
Тест
1.Күрделі сөз дегеніміз не ?
А) Екі немесе одан да коп түбірден жасалған сөз.
Ә) Бір түбірден жасалған сөз.
- Күрделі сөзді табыңыз
А) Көшенің шамы жанып тұр.
Ә) Ақбөкен – қызыл кітапқа енген жануар .
Б) Түн мөлшерін біле алмады.
- 3. Біріккен сөздер дегеніміз не?
А) Қаратпа сөз.
Ә) Екі түбірден жасалған сөз.
Б) Бір түбірден жасалған сөз.
- Біріккен сөздерді тап.
А) Темір
Ә) Ақсақал
Б) Ағаш
5.Біріккен сөзді тап
А) Айша
Ә) Жұмыс
Б) Сарыағаш
Кілті
- А
- Ә
- Ә
- Ә
- Б
Бағалау.
“5” – 0 қате
“4” – 1,2 қате
“3” – 3,4 қате
ІІІ. Жаңа сабақ
2 – басқыш. «Қай топ тез орындай алады?» Тапсырманың мақсаты: Сөйлемдерді оқып, қос сөздерді теріп жазу.Қос сөздің біріккен сөзден қандай айырмашылығы бар екенін айту.
3- басқыш. 4- жаттығу.»Өндірушілер мен тұтынушылар » ойын желісімен өтеді. Шарты: Әр топ өзіне берілген сурет бойынша сөйлемдер құрастырады. Ішнде ұнаған сөйлемді тақтада жазып, қалғандары көшіріп жазады.
ІV. Бекіту.
4- басқыш. Терме диктант.
Мақсаты: Мәтінен қос сөздерді тауып, тыныс белгісін қойып жазу.Арқар туралы мағлұмат беру.
Тып- тыныш, тық- тық, ірілі –уақты, салдыр –гүлдір,тастан –тасқа.
- Қорытынды.
5- басқыш. Шығармашылық тапсырма.
— Балалар, манадан бергі айтылып жатқанды ескеріп тәуелсіздік туралы бір шумақ өлең немесе шағын шығарма жазамыз.
VІ Үйге: 1. 5- жаттығуды түсіндіріп беру.
- Ережені жаттау.
VІІ. Жеңімпаз топты анықтау. Білімдерін бағалау.