Бірдей сандарды азайту
Пәні: Математика
Сыныбы: 2 класс
Сабақтың тақырыбы: Қайталау
Сабақтың мақсаты: 1. Оқушылардың бірдей сандарды азайту тақырыбы бойынша алған білімдері мен білік — дағдыларын анықтау. Берілген тапсырмаларды дұрыс орындап, әдемі жазуға баулу. 2. Оқушыларды ұйымшылдыққа, бірлікке, шапшаңдылыққа және тапқырлыққа тәрбиелеу. 3. Оушылардың ақыл ой қабілеттерін, логикалық ой ойлау қабілеттерін дамыта отырып, ой — өрістерін кеңейту.
Сабақтың көрнекілігі: Тірек – схема, дидактикалық материалдар, тақта, үлестірмелі қағаздар, компьютер, тест сұрақтары.
Сабақтың жүргізу әдісі: Ойын, сұрақ – жауап, тиянақтау, өзіндік және жұптық жұмыс, логикалық.
Пәнаралық байланыс: Музыка, өмірмен байланыс, әдебиеттік оқу, дүниетану.
Сабақтың барысы: І Психологиялық дайындық.
ІІ Сабақтың тақырыбы мен мақсатын хабарлау.
ІІІ Білімдерін тексеру.
- Математикалық диктант.
2 + 10, 65 – 53, 8 + 4, 78 – 64, 12 + 0,
- Балалар, біздің диктанттымыздағы сандарды атап шығайықшы. Кәне, енді 0-ден 12 – ге дейін тура және кері санайық.
1 слайд
12 алманы 4 тәрелкеге тең бөліп салды. Сонда әр тәрелкеде неше алмадан салынды?
2 слайд
Әжей шарадағы 4 литр қымызды 4 кесеге тең бөліп құйды.
Әр кесеге неше литр қымыз құйылды?
3 слайд
Ойын «Кім жылдам?»
Әр кеседе тапсырма бар. Егерде тапсырманы тез және қатесіз орындасаң. Әжейдің қымызынан ауыз тиеді.
4 кеседе 14, 15, 16, 18, деген сандар бар. Осы сандардың нәтижесінде нөлге шығатындай етіп, бірдей сандарды азайт.
Мысалы: 12 – 6 – 6 = 0
12 – 2 – 2 – 2 – 2 — 2 – 2 = 0
4 слайд
Наурыз мерекесі туралы не білеміз? Мерекені есімізге түсірейік. Кімдер және қандай өнер көрсетіп еді? Міне, сол наурыз мерекесіне арналған есеп берілген. Есептің шартын, сұрағын оқып орында. (№4, 182 бетте)
5 слайд
Ойлан, тап!
Бірліктерін қосқанда , ал ондықтарын қосқанда бір таңбалы сан шығатын екі таңбалы санның қосындысын жаз. Оның мәнін тап.
Мысалы: 29 + 29 = 58 58 – 29 = 29
6 слайд
Тақтамен жұмыс
34 + 19 = 53 – 18 = 5 + 9 – 6 =
72 – 18 = 50 – 17 = 17 – (12 – 5) =
46 + 25 = 71 – 24 = 90 – (13 – 6) =
ІҮ Қорытынды кезең
Үйге: №5, 183 бет
Бағалау: Өзін — өзі бағалау парағын толтырту.