Шығыс шынары
Сабақтың тақырыбы | Шығыс шынары | |
Күні | 18.04.2014жыл
| |
Сілтеме | Ана тілі оқулығы, хрестоматия, әдістемелік.
| |
Жалпы мақсаттар | Ә.Молғұлова туралы түсінік беру, өз бетінше жұмыс жасау,өз ойын еркін жеткізу, елін, жерін сүюге т тәрбиелеу.
| |
Оқыту нәтижелері | Ізденеді, талдайды, топта жұмыс жасайды, қорғайды, түсіндіреді. Сұрақ қояды.
| |
Негізгі идеялар | Әлия Молдағұлова туралы ой кеңейту.
| |
Қолданылатын материалдар | Постер, шар, АКТ, видео, оқулық | |
Оқыту формасы Технологиясы,әдіс-тәсілдері | «Джиксо» әдісі, топтық, жұптық жұмыс, АКТ т.б. | |
Сабақтың кезеңдері | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті |
Психологиялық дайындық | Амандасу Оқушыларды шығарып, екі-екіден бір-біріне қарама-қарсы тұрғызып, амандастыру Герман халқы: бір-бірінің қолын алып, көздеріне тура қарау Қазақ халқының амандасуы Кеуделерін түйістіріп, арқаларын қағып, қол алысады. Оқушыларды шарлармен топқа бөлу. Топ басшысына бағалау парағы таратылады.
| |
Білу | Видео ролик -Қандай әсер алдық? Сөзімізді тобықтай түйе келе не деуге болады? «Мен соғысты жек көрем» Видео ролик.
| Оқушылар өз ойын айтады.Топта оқушылар өлеңді жалғастыра оқиды. |
Жаңа тақырыпқа дайындық | Ой қозғау Қазақтың қандай батырларын білеміз? Жаңа сабақ Ә.Молдағұлова туралы естеліктен үзінді. «Шығыс шынары»
| Оқушылар қазақ батырларын атайды. |
Түсіну | Мәтінді бөліктерге бөліп, 1,2,3,4 сандарына сәйкес бөліп беру, оқу тапсырылады. 1 саны бойынша топқа 4 оқушыдан бөлінеді. Бөлікті талдап, ортаға салады. «Жанұя» тобына қайтып, өз топтарында түсіндіреді. | Өз түсінгендері бойынша бейнелеу |
Сергіту сәті | Әуенді ырғақпен сергіту сәті орындалады.
| |
Қолдану | Постермен жұмыс Әр топқа беріледі |
Оқушылар видео туралы өз ойларын айту, өлеңді мәнерлеп оқу, дәптерге қысқаша жазады. |
Талдау | Тапсырма Компьютермен жұмыс І топ: Ә.Молдағұлова туралы видео табу ІІ топ Әлия туралы естелік ІІІ Әлия туралы өлең, ән ІҮ Әлия музейі, ескерткіш, кітаптар | |
Жинақтау | Сұрақтар қою Ұлы Отан соғысы қай жылы болды? Биыл неше жыл? Ә.Молдағұлова кім? Қай жерде дүниеге келген?
| Топта оқушылар бірлесе сұраққа жауап береді. |
Бағалау | Оқушылардың жинаған фишкасына қарай бағалау | Топ басшысы топ мүшелерін бағалау парағына бағалап отырды.
|
Үйге тапсырма | Әңгімені оқу, мазмұндау Қазақ қызы-Әлия эссе жазу Ерлік туралы мақал жазып, жаттау
| |
Рефлексия | Әлия сияқты қазіргі кезде қазақ қаһармандары бар ма? | «С.Назарбаева, Фариза Оңғарсынова» ойларын дәлелдейді. |