Сәбит Мұқанов «Шыбынсыз жаз»

 

ПәніАна тілі
Сабақтың тақырыбы:Сәбит Мұқанов «Шыбынсыз жаз»
Сабақтың мақсаты:Білімділік:мәтіннің негізгі идеясын ашуға жағдай жасау, жаз мезгілінің ерекшелігі, таудағы табиғаттағы өзгерістер жайлы нақтылау.

Дамытушылық:таулы жердегі тіршілік,өсімдіктер мен жануарлар әлемінің алуан түрлілігі жайлы түсінеді, ойлау дағдылары дамиды.

Тәрбиелілік:табиғаттың өзіне тән сұлулығын қорғау, сұлулықты сезіне білуге тәрбиелеу.

Күтілетін нәтижеӨзіндік ойын ортақ пікірге тоғыстырып біледі.Дүниетанымы кеңейеді, пәнге деген қызығушылығы артады, шығармашылық қабілеттері дамиды.
СілтемеОқулық 3 сынып. Слайд.
Сабақта қолданылатын материалдар:Оқулық

2.Слайдтар, смайликтер.

Ұйымдастыру кезеңі:Психологиялық дайындық

Күн жарығын алақанға саламын,

Жүрегіме басып ұстай қаламын.

Ізгі әрі нәзік, жарық, мейірімді

Болып кетер сонда дереу жан-жағым.

Мұғалімнің іс-әрекетіОқушының іс-әрекеті
Қызығушылығын ояту:Сыныпты топқа бөлу(ағаш, бұта,шөп бойынша)Оқушылар топтарға бөлінеді, топ басшысын сайлайды.

1-топ: Ағаш

2-топ: Бұта

3-топ: Шөп

ІІ. Үй тапсырмасын тексеруМіржақып Дулатовтың «Шілде»Оқушылар түсінгендерін айтады.
ІІІ. Жаңа сабақ«Қазақстан таулары» атты бейнеролик көреді.

«Ой қозғау» әдісі

-Қазақстандағы тауларды атаңдар?

-Осы тауларда ауа райы қандай болады?

-Тауда шыбын болады ма?

Сәбит Мұқановтың өмірі  туралы түсінік беріледі.

Оқушылар бейнеролик бойынша тұжырым жасап,жаңа тақырыпты анықтайды,өздері білетіндерімен толықтырады.(Алтай, Іле Алатауы, Жоңғар Алатауы т.б.)
ІҮ. Оқулықпен жұмысМәтінді бөліккебөліп беремін.

1-топ:Алатаудың етегі.

2-топ:Маусым, шілде айлары

3-топ: Мамыр, тамыз айлары.

Оқушылар оқып  шығады.әр топ түсіндіреді.
Ү. Дәптермен жұмысОқулықтағы ағаш, бұта, шөп аттарын теріп жазу.Жазған ағаш, бұта, шөп аттарын оқиды.
ҮІСергіту сәтіӘуенмен қимыл-қозғалыс жаттығуларыӘуенмен қимыл-қозғалыс жаттығуларын жасайды
ҮІ. Тапсырма1-топ: Ағаштар тобына

Алатауда өсетін ағаштардың суретін салу.

2-топ: Бұта тобына:

Тауда мекендейтін жануарлар

3-топ: Шөп тобына

Тау туралы мақал, не өлең құрастыру

 

 

 

 

 

 

Постер қорғайды

ҮІІІ. ҚорытындыВенн диаграмасыОқушылар салыстырады
ІХ. Үй тапсырмасыСәбит Мұқановтың «Шыбынсыз жаз» мәтінін оқуТапсырманы күнделіктеріне жазып алады.
Х. БағалауСабақ барысында алған баллдарын қорытып, бағалау. Күнделіктеріне қою.Бағаны не үшін қойды, қысқаша сипаттама айтып өтеді
Рефлексия-Сабақ сендерге ұнады ма?

Өзара бағалау

Екі жұлдыз, бір ұсыныс