Сөз және оның құрылымы
Тақырыбы: Сөз және оның құрылымы
Мақсаты: сөздердегі я, ю әріптерінің ерекшеліктерін, сөздерге дыбыстық талдау жасай білуге үйрету; сөздік қорын, қисынды ойлауын, байланыстырып сөйлеу тілін дамыту; еңбек, адамгершілік тәрбиесіне баулу.
Сабақтың түрі: аралас сабақ. Сабақтың әдіс-тәсілдері: сұрақ-жауап, жинақтау, көрнекілік.
Сабақтың көрнекіліктері:мазмұнды суреттер.
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі: сабаққа даярлық.
ІІ.Үй тапсырмасын тексеру: «Жазда» тақырыбында жазылған шығармаларын оқу, талдау. Сөйлемдерде кездесетін у дыбысы бар сөздерге дыбыстық талдау жасату.
ІІІ. Мақсат қою кезеңі: сабақтың тақырыбын, мақсатын хабарлау.
ІҮ. Жаңа материалмен жұмыс: а) оқулықпен жұмыс 1. Қоян сөзінде неше әріп бар? Неше дыбыс естіледі? Аю сөзінде ше? Я және ю қанда дыбыс болып есептелінеді? 2. Я және ю дыбыстары ездесетін сөздерді айту. ә) дәптермен жұмыс Күн ретін жазу. Көркем жазу.
36-жаттығуды өшіріп жазу, сөздердің мағынасын ашу, ю, я әріптерінің атылуы мен жазылуындағы ереекшеліктерін айту. Оюшы, зиян сөздерінде неше буын бар? Я, ю дыбыстары қандай дыбыстар? «Өз орнын тап» ойынын ойнату. Ойынның шарты: орны ауыстырылып берілен сөздерден сөйлем құрау.
38-жаттығу ю депайтыпкөрейік. Алдыменқандайдыбыстыестисіңдер? Мынасөздердіңқайсысына у дыбысынқосқанда ю шығады? Жи-ю, ки-ю, қо-ю, жа-ю.
39-жаттығудағы сөлемдердіи,я,юәріптеріментолықтырыпжазу.
40-жаттығудағы өлеңдердімәнерлепоқу, мағынасынашу, суреттпенжұмысжүргізу.
41-жаттығудағы сұрақтардыңжааптарындағысөздерденсөзжұмбаққұрастыру. Нешесұрақберілген? Бес әріптісөзшығатыннешежәнеқандайжауап бар? Осынынегізгеалаотырыпсөзжұмбаққұрастыру.
|
|
42-жаттығудағы ребустыңжауабы «хайуанат». Осы сөзгеқатыстышағынәңгімеқұрастыру, оқу, талдау.в) Сергітужаттығуы
Ү.Бекіту: 1. Ю, я дыбыстарықандайдыбыстар? Оларқандайәріптердіңқосындысынантұрады? 2. Өздік диктант: жи+у= …., ки+у=…., жыми+у=…., бұрти+у=…., тымпи+у=…., жай+у=…., есей+у=…., үлкей+у=…., түй+у=… .
ҮІ.ҚорытындылауБалалар, бүгінбіз не үйрендік?
ҮІІ. Үйге тапсырма: 43-жаттығу, 15-бет түсіндіру.
ҮІІІ. Оқушыларды бағалау.