Сүт қалай ұйықтады? О. Әубәкіров
Күні | 13.02.2014жыл Әдебиеттік оқу 2сынып | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы | Сүт қалай ұйықтады? О. Әубәкіров | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сілтемелер | Әдебиеттік оқу оқулығы 2сынып 2013жыл Алматы «Атамұра» баспасы, Электрондық оқулық, интернет материалдары. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Жалпы мақсаты | Сүт туралы білідерін толықтыру, мәтіндегі негізгі ойды, идеяны анықтату. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Міндеттері | Қазақтың белгілі сықақшыл ақыны О. Әубәкіровтің өмірбаянымен таныстыру, ертегідегі астарлы ойды ашу. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Күтілетін нәтиже | Оқушының жаңа тақырыпты оқып-білуге деген ынта-жігері қалыптасады, өз ойын толық жеткізе білуге үйренеді.
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тапсырмалар | 1. Сөздік пазлмен жұмыс 2. «Мәселені болжау» стратегиясы( автормен таныстыру) 3.Мәтінмен жұмыс(электрондық оқулық, ақиқат па, жалған ба?) 4. «Жұптас- бірік -талқыла» топтық жұмыс 5. «Қарама- қарсы пікірлер»
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың барысы | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Уақыты | Мұғалімнің іс- әрекеті | Оқушының іс- әрекеті | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
3минут
5минут
5минут
5минут
5минут
5минут
3минут
3минут
3минут
3минут
3минут
2минут
| I.Ұйымдастыру бөлімі.Амандасу. Сыныпты білім ағашынан алма теру арқылы 4 топқа бөлемін. Психологиялық дайындық «Ақ тілек. Әсем күлкі» -Көңіл-күйлеріңіз қалай? -Керемет!(қолдарын көтереді) -Сабаққа дайындықтарың қалай? -Тамаша! (алақандарын шапалақтайды) -Ынталарыңыз қалай? -Ғажап! (қолдарын көтереді) -Ендеше сабағымызды бастайық! -О, о, о(бас бармағын көтереді) II. Үй тапсырмасын тексеру Ы. Алтынсариннің «Салақтық» деген әңгімесініңи мазұнын сұрау. Салақтық туралы жазып келген мақал- мәтелдерін оқыту.
III. Жаңа сабаққа кіріспе Сөздік пазл арқылы бүгінгі сабаққа қатысты сөздерді табу.
Құрастырылып табылған сөздердің бүгінгі сабаққа қатысты екенін түсіндіріп өтемін.
2.«Мәселені болжау» О. Әубәкіровпен таныстыру.
3.Мәтінмен жұмыс а) Электрондық оқулықтан жаңылтпашты, ертегіні тыңдатамын ә)Мәтінді жеке -жеке оқып танысады б)Мәтін мазмұнымен жұмыс жүргізіледі Ақиқат па жалған ба?
Формативтік бағалау Жақсы жауап берген оқушылардың төсіне жұлдызша жапсырып отырамын
4. «Жұптас- бірік- талқыла» әдісі бойынша топтық жұмыс 1-топ «Сиқырлы қалпақтар» әдісі Ақ қалпақ Ертегіні күлдіріп оқып беруге тырысу Қызыл қалпақЕртегіні жылатып оқып беруге тырысу.
2-топ«Топтастыру» әдісі Конверттегі тағамдардың суретінің ішінен сүт тағамдарын тауып жапсыру.
3-топ «Дұрыс сөз тіркесін тап» Берілген сөздерден дұрыс сөз тіркестерін құрап жаз. Балдай, тәтті, құрт,тұздалған, қышқыл, туралған, айран, кепкен, қара, ашыған,сүт
4-топСызбаны толтыру.Сүттің неден алынатынын, қандай тағамдар жасалатынын жаз. айран құрт
мақал 1.Сиырдың сүті – тілінде 2.Малды теппе, сүтті төкпе Формативтік бағалау Жақсы жауап берген оқушылардың төсіне жұлдызша жапсырып отырамын
5. «Қарама -қарсы пікірлер»
Сабақты қортындылап, сабақ барысында жүріп отырған формативтік бағалаудың нәтижесінен жиынтық баға шығарамын.
Кері байланыс ретінде оқушылар стикерге өз ойларын жазып білім ағашына жапсырады.
| Амандасу. Сынып оқушылары білім ағашынан алма теру арқылы 4 топқа бөлінді.
Психологиялық дайындық арқылы оқушылардың сабаққа деген ынтасы артып, қызығушылығы оянады.
Оқушылар үйден дайындалып келген тапсырмаларын айтады.
Оқушылар сөздік пазлдан ұйқышылдық, сүт, ертегі, әжем деген сөздерді құрастырып табады.
Ертегінің авторы туралы «Мәселені болжау» стратегиясы бойынша берілген деректер арқылы болжап айтады.
Оқушылар жаңылтпашты, мәтінді электрондық оқулықтан тыңдап мазмұнын түсінеді.
Ақиқат па , жалған ба? әдісі бойынша мәтіннің мазмұнын оқушылар жұп болып талқылайды.
Бұл топ оқушылары ертегіні күлкілі етіп және жылатып отырып оқып беруге тырысады.
Оқушылардың сабаққа деген ынта жігері артып, Берілген, суреттердің ішінен сүттен жасалған тағамдарды тауып жапсырады. Оқушылар қазақ тілінен алған білімдеріне сүйене отырып, берілген сөздерден сөз тіркестерін құрап жазады.
Топпен жұмыс істеу кезінде өзгенін пікірімен санаса отырып жұмыс жасай білуге үйрету. Сызбаны келісе отырып толтырады.
Әдебиеттік оқу пәнінен үйренген мақал-мәтелдерін еске түсіре отырып ,сүткебайланысты мақалдар тауып айту
Оқушылар ұйқының пайдасынан басқа зияны да болатынын дәлелдеп ортаға салып талқылайды.
Оқушылардың айтылған пікірлерімен сабақ қортындыланып бағаланады.
Оқушылардың жазған ойлары ескеріліп,талқыланады. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||