Тік төртбұрыштың ауданы
Сабақтың тақырыбы: Тік төртбұрыштың ауданы
Негізгі дереккөздер: Математика оқулығы, Интертақта, электронды оқулық,
А4 форматты қағаз, ресурстар, маркер, бетшелер, бағалау бетшесі
Жалпы мақсаты: Тік төртбұрыштың ауданын табу ережесімен таныстыру;
Тік төртбұрыштың ауданын табуды үйрету;
Ойлау, сөйлеу, есеп шығара білу қабілеттерін дамыту.
Күтілетін нәтижесі: Тік төртбұрыштың ауданын табу ережесімен танысады;
Тік төртбұрыштың ауданын табуды үйрене отырып, қажетті білім
– білік дағдысын игереді, топ мүшелері өз ойларын ашық айта біледі, білімдерін бағалауға үйренеді.
Негізгі идея: Тік төртбұрыштың ауданын табу
Қосымша тапсырмалар: 1. Ережеге бағыну
- Әріптестерін бағалау
Жүргізілетін жұмыстар
| |||||||
Кезеңдері
| Мұғалім іс — әрекеті | Оқушы іс – әрекеті, модульдер | |||||
І. Мотивациялық бағдарлау кезеңі
10 – 15 мин. | І. Ұйымдастыру сәті: 1) Психологиялық жағымды ахуал туғызу, оқушылар бір – біріне жақсы тілектер айтып, сәттілік тілеу.
2) Топқа бөлу: — үшбұрыш — тік төртбұрыш — шаршы
3) Топ басшысын сайлау, Бағалау бетшесіне түсінік беру.
Сынып ережесін шығару.
|
Атмосфералық ынтымақтастық орнайды, бір – біріне сәттілік тілейді
3 топқа бөлінеді
Топ басшысы сайланады.
Ережені қайталау: 1. Мұғалімді тыңдау; 2. Бірін – бірі тыңдай білу; 3. Уақытты үнемдеу; 4. Марапаттау 5. Бәріміз біріміз үшін, біріміз бәріміз үшін. | |||||
ІІ. Операциялық орындаушылық кезең
15 – 20 мин. | ІІ. Жаңа сабақ: 1). «Ой қозғау». Ребус шешу: Тік төртбұрыштың ауданы 2). Электронды оқулық. ІІІ. Оқулықпен жұмыс: Жақсы, олай болса бүгінгі сабағымызды ауызша есептеуден бастайық. (….слайд) №1 тапсырма: Тік төртбұрышта неше шаршы бар? — Неше қатар бар? — Неше баған бар? — Қалай тез есептеуге болады?
Ережемен жұмыс: Тік төртбұрыштың ауданы бірдей бірлікпен алынған оның ұзындығының еніне көбейтіндісіне тең.
№2. Кесте бойынша есеп құрастыр және оны шығар.
№3. Әр топқа ресурс таратылады.
І топ: №4, ІІ топ: №5 ІІІ топ: қосымша тапсырма Ойыншық жүк машинасының алдыңғы әйнегінің ұзындығы 3 см, ені 2 см. Ауданы неге тең? |
Ребус шешеді: Тік төртбұрыштың ауданы
Оқыту мен оқудағы жаңа әдіс – тәсілдер. Диалог (сұрақ – жауап) — 5 қатар — 4 баған — 4 * 5 =20см2
Ереже:
Тік төртбұрыштың №2. Ұзындығы ені ауданы І топ: 9 см 3 см ? ІІ топ: ? 4 см 28кв.см ІІІ топ: 10 см ? 30кв.см
(ауызша) Өрнектердің мәнін тауып, киізден жасалған кілемнің атын біледі. Сырмақ – киізден жасалған қазақы төсеніш.
Талантты және дарынды балалар Жұптық, топтық жұмыс І топ: №4 тапсырма Шешуі:
Тұскиіз,түскиіз-бөлме қабырғасын сәндеуге арналған қазақ халқының ұлттық жиһазы.
| |||||
ІҮ. Сергіту сәті:
«Кім жылдам?» №3 Амалдарды орында.
№6. «Ұшақ» ойыны Теңдеу құру арқылы есепті шығару.
| ІІ топ:Шешуі: 6 м × 5 м = 30 м2 30 м2 : 3 = 10 м2 30 м2– 10 м2 = 20 м2. Жауабы: 20 м2. ІІІ топ: Ұзындығы – 3 см Ені — 2 см Ауданы — ? Ш: 3 см * 2 см = 6 кв.см Ж: 6 кв. См
Жас ерекшеліктерін ескеру Сергиді, тынығады
І топ: 24 4 + 6 * 3 = 24 4*4 8+50 =52
ІІ топ: 355 + 8*2=23 3*8 + 160-80=104
ІІІ топ:9*5 -273=36 4*8 +20+100=152
Оқушылар қағаздан ұшақ жасап, бір- біріне ұшыру арқылы жұмыстарын тексереді: 30 х = 6 х = 30 6 х = 5 30 5 = 6 | ||||||
ІІІ. Рефлексиялық қорытындылау кезеңі
10 – 15 мин. | №9. Қалдықпен бөлу дұрыс орындалған ба? Тексер:
№10 «Ойланайық, табайық!» Суретке қарап жылқы, қасқыр, маймыл орта есеппен неше жыл өмір сүретіні туралы айту.
Ү. Бекіту: Тест орындау.
1.Егер тіктөртбұрыштың ұзындығы 4 см ,ал ені 2 см болса, оның ауданы неше см2 болады? А) 6 см2 б) 8 см2 в) 10 см2 2.Егер шаршының қабырғасы 3 см болса, оның ауданы неше см2 болады? А) 6 см2 в)7 см2 с) 9 см2 3.Егер тіктөртбұрыштың ауданы 15 см2 болса, ал ұзындығы 5 см болса, оның ені неше см болады? А) 3 см в) 5 см с) 4 см 4.Егер тіктөртбұрыштың ауданы 12 см2, ал ені 3 см болса, оның ұзындығы неше см болады? А) 4 см в) 6 см с) 2 см 5.Аудан бірлігін көрсет. А) дм в) см2 с) м
|
Үш топ бөліп алып, тексереді. Тексеру жолын түсіндіреді.
Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету Оқушылар суретке қарап сыни тұрғыдан ойланады, төз ойларын айтады.
Оқушылар бүгінгі сабақты қалай меңгергендігін тест орындау арқылы біледі. 1 – б 2 – с 3 – а 4 – а 5 – в Бір – бірін тексереді. | |||||
ҮІ. Кері байланыс: «Екі жұлдыз, бір тілек» | Оқушылар бүгінгі сабаққа кері байланыс береді
| ||||||
ҮІІ. Бағалау | Өзін – өзі бағалайды, топ басшысы бағалайды. | ||||||
ҮІІІ. Үйге тапсырма: №6 (2) № 7 | №6 (2) барлығы орындайды. №7. І топ: 1 – баған ІІ топ: 2 — баған ІІІ топ: 3 – баған.
|