Тік төртбұрыштың ауданы

Сабақтың тақырыбы:                         Тік төртбұрыштың ауданы

Негізгі дереккөздер:                            Математика оқулығы, Интертақта, электронды оқулық,

А4 форматты қағаз, ресурстар, маркер, бетшелер, бағалау бетшесі

 

Жалпы мақсаты:                                 Тік төртбұрыштың ауданын табу ережесімен таныстыру;

Тік төртбұрыштың ауданын табуды үйрету;

Ойлау, сөйлеу, есеп шығара білу қабілеттерін дамыту.

 

Күтілетін нәтижесі:                               Тік төртбұрыштың ауданын табу ережесімен танысады;

Тік төртбұрыштың ауданын табуды үйрене отырып, қажетті білім

– білік дағдысын игереді, топ мүшелері өз ойларын ашық айта біледі, білімдерін бағалауға үйренеді.

 

Негізгі идея:                                         Тік төртбұрыштың ауданын табу

 

Қосымша тапсырмалар:                     1. Ережеге бағыну

  1. Әріптестерін бағалау

 

 

Жүргізілетін жұмыстар

 

Кезеңдері

 

Мұғалім іс — әрекетіОқушы  іс – әрекеті,

модульдер

І. Мотивациялық бағдарлау кезеңі

 

10 – 15 мин.

 

І. Ұйымдастыру сәті:

1) Психологиялық жағымды ахуал туғызу, оқушылар бір – біріне жақсы тілектер айтып, сәттілік тілеу.

 

2) Топқа бөлу:

— үшбұрыш

— тік төртбұрыш

— шаршы

 

3) Топ басшысын сайлау,

Бағалау бетшесіне түсінік беру.

 

Сынып ережесін шығару.

 

 

 

 

Атмосфералық ынтымақтастық орнайды, бір – біріне сәттілік тілейді

 

 

3 топқа бөлінеді

 

 

Топ басшысы сайланады.

 

Ережені қайталау:

1.        Мұғалімді тыңдау;

2.        Бірін – бірі тыңдай білу;

3.        Уақытты үнемдеу;

4.        Марапаттау

5.        Бәріміз біріміз үшін, біріміз бәріміз үшін.

ІІ. Операциялық орындаушылық кезең

 

15 – 20  мин.

 

ІІ. Жаңа сабақ:

1). «Ой қозғау».  Ребус шешу:

Тік төртбұрыштың ауданы

2). Электронды оқулық.

ІІІ. Оқулықпен жұмыс:

Жақсы, олай болса бүгінгі сабағымызды ауызша есептеуден бастайық. (….слайд)

№1 тапсырма:

Тік төртбұрышта неше шаршы бар?

—          Неше қатар бар?

—          Неше баған бар?

—          Қалай тез есептеуге болады?

 

Ережемен жұмыс:

Тік төртбұрыштың ауданы бірдей бірлікпен алынған оның ұзындығының еніне көбейтіндісіне тең.

 

№2. Кесте бойынша есеп құрастыр және оны шығар.

 

 

 

 

№3.

Әр топқа ресурс таратылады.

 

 

 

 

 

 

 
«Жұптасайық, топтасайық!»

І топ:  №4,

ІІ топ: №5

ІІІ топ: қосымша тапсырма

Ойыншық жүк машинасының алдыңғы әйнегінің ұзындығы 3 см, ені 2 см. Ауданы неге тең?

 

 

 

Ребус шешеді:

Тік төртбұрыштың ауданы

 

 

 

 

 

 

 

Оқыту мен оқудағы жаңа әдіс – тәсілдер. Диалог  (сұрақ – жауап)

—          5 қатар

—          4 баған

—          4 * 5 =20см2

 

 

Ереже:

 

 
Топтық жұмыс

 

Тік төртбұрыштың

№2.   Ұзындығы       ені         ауданы

І топ:          9 см             3 см             ?

ІІ топ:          ?                 4 см        28кв.см

ІІІ топ:      10 см               ?           30кв.см

 

(ауызша) Өрнектердің мәнін тауып, киізден жасалған кілемнің атын біледі.

Сырмақ – киізден жасалған қазақы төсеніш.

 

Талантты және дарынды балалар

Жұптық, топтық  жұмыс

І топ: №4 тапсырма

Шешуі:

 

Ұзындығы – 4 м,

Ені – одан ­ 2 м қысқа Ауданы — ?

4 м – 2 м = 2 м.

4 м × 2 м = 8 м2

Жауабы:2

Тұскиіз,түскиіз-бөлме қабырғасын сәндеуге арналған қазақ халқының ұлттық жиһазы.

 

  

 

 

 

 

 

 

 

 

ІҮ. Сергіту сәті:

 

 

«Кім жылдам?»

№3 Амалдарды орында.

 

 

 

 

 

№6. «Ұшақ» ойыны

Теңдеу құру арқылы есепті шығару.

 

 

ІІ топ:Шешуі: 6 м × 5 м = 30 м2

30 м2 : 3 = 10 м2

30 м2– 10 м2 = 20 м2.

           Жауабы: 20 м2.

ІІІ топ: Ұзындығы – 3 см

Ені  — 2 см

Ауданы — ?

Ш: 3 см * 2 см = 6 кв.см     Ж: 6 кв. См

 

Жас ерекшеліктерін ескеру

Сергиді, тынығады

 

 

І топ: 24 4 + 6 * 3 = 24    4*4 8+50 =52

 

ІІ топ: 355 + 8*2=23   3*8 + 160-80=104

 

ІІІ топ:9*5 -273=36    4*8 +20+100=152

 

Оқушылар қағаздан ұшақ жасап, бір- біріне ұшыру арқылы жұмыстарын тексереді:

30 х  = 6

х = 30  6

х = 5

30 5 = 6

ІІІ. Рефлексиялық қорытындылау кезеңі

 

10 – 15 мин.

 

№9. Қалдықпен бөлу дұрыс орындалған ба? Тексер:

 

 

№10 «Ойланайық, табайық!»

Суретке қарап жылқы, қасқыр, маймыл орта есеппен неше жыл өмір сүретіні туралы айту.

 

Ү. Бекіту: Тест орындау.

 

1.Егер тіктөртбұрыштың ұзындығы 4 см ,ал ені 2 см болса, оның ауданы неше см2 болады?

А) 6 см2 б) 8 см2            в) 10 см2

2.Егер шаршының қабырғасы 3 см болса, оның ауданы неше см2 болады?

А) 6 см2                  в)7 см2            с) 9 см2

3.Егер тіктөртбұрыштың ауданы 15 см2  болса, ал ұзындығы 5 см болса, оның ені неше см болады?

А) 3 см                    в) 5 см                      с) 4 см

4.Егер тіктөртбұрыштың ауданы 12 см2, ал ені 3 см болса, оның ұзындығы неше см болады?

А) 4 см                          в) 6 см                     с) 2 см

5.Аудан бірлігін көрсет.

А) дм                      в) см2                с) м

 

 

 

 

Үш топ бөліп алып, тексереді. Тексеру жолын түсіндіреді.

 

 

Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету

Оқушылар суретке қарап сыни тұрғыдан ойланады, төз ойларын айтады.

 

 

 

 

 

Оқушылар бүгінгі сабақты қалай меңгергендігін тест орындау арқылы біледі.

1 – б

2 – с

3 – а

4 – а

5 – в

Бір – бірін тексереді.

ҮІ. Кері байланыс:

«Екі жұлдыз, бір тілек»

Оқушылар бүгінгі сабаққа кері байланыс береді

 

ҮІІ. БағалауӨзін – өзі бағалайды, топ басшысы бағалайды.
ҮІІІ. Үйге тапсырма: №6 (2) 7№6 (2) барлығы орындайды.

№7. І топ: 1 – баған

ІІ топ: 2  — баған

ІІІ топ: 3 – баған.