Төрт түліктің кеңесі
Қысқа мерзімді жоспар
22.10.14 Сабақтың тақырыбы: | Әдебиеттік оқу 2 «А» сынып Төрт түліктің кеңесі |
Сілтеме | Жоспар |
Жалпы мақсаты | Оқушылардың төрт – түліктің мекенін ажыратуға. Мәтіндегі негізгі ойды анықтай білуге , мәтіннің мазмұнын өз сөзімен айта алуға үйрету; |
Күтетін нәтиже | Адам баласының төрт-түлік малды қастерлеп, аялауға,төрт- түлік малдың әрқайсысына мінездеме беру. |
Негізгі идеялар | Өмірде ой қортып, пікірін айта білу |
Сабаққа керекті құралдар | АҚТ, маркерлер, постер қағаздары, стикерлер, смайликтер, кесте қағаздар |
Тапсырмалар | Топтық жұмыс № 1 ДЖИГСО әдісі № 2 Диалогтық оқыту № 3 Жұмбақтар № 4 Мақал- мәтелдер № 5 Тыйым сөздер № 7 Түйін пікір |
Ұйымдастыру кезеңі
1- флипчарт
Топқа бөліну | Сәлеметсіздер ме, балалар! Психологиялық көңіл-күй. Шаттық шеңбері Бүгінгі сабағымызды мына өлең жолдармен бастайық мен айтамын сендер қайталайсыңдар. Ана тілім — бал тілім. Өзің барда шалқыдым, Өз тілімде ән шырқап Термелетіп балқыдым. Балалар, біздің бүгінгі сабағымыз ерекше. Біз бүгін топпен жұмыс жасаймыз. Сөзжұмбақты шешу арқылы тақырыбымыздың тақырыбын табамыз.Балалар 1,2,3,4-ке дейін санаймыз. Бірлер І-топ, екілер ІІ топ болып т.б төрт топқа бөлінеміз. Бағалау парағын тарату. Әр топтың көшбасшысы баға қойып отыру. |
Үй тапсырмасын сұрау | Сұрақ –жауап ретінде сұрап шығу |
Жаңа сабақ 2-флипчарт
| Жұмбақтар шешу арқылы жаңа сабақтың тақырыбын шығару. |
1-тапсырма | Әр топқа ертегіні бөлімдерге бөліп беру ДЖИГСО әдісі бойынша түсіндіріп шығу «Бармақ» арқылы бағалау |
2-тапсырма | Әр топ төрт –түлік малды рөлде көрсету Шапалақ арқылы бағалау |
Сергіту сәті | музыкамен |
3-тапсырма | Постер қағазына 1- топ Сиырдың пайдасына тоқталу 2- топ Жылқының пайдасына тоқталу 3- топ Түйенің пайдасына тоқталу 4- топ Қойдың пайдасына тоқталу
2 жұлдыз, 1 тілекпен бағалап отыру |
3-флипчарт
| Тыйым сөздерге тоқталу Малды теппе. Атқа теріс отырма Ақты төкпе. |
Бағалау парағын қорытындылау | Өз ойларын еркін айту |
Үйге тапсырма
| Мәнерлеп оқу 58 бет, мазмұнын айту, мақал-мәтел жазу |