Алтын балта
Сабақтың тақырыбы: «Алтын балта »
Сабақтың маұсаты:
1.Оқушылармен халық ауыз әдебиетіне , оның ішінде
ертегі әлеміне тоқтау, мәтіннің мазмұнын меңгерту
- Оқушылардың көркем сөйлеуін дамыту, сөздік
сөздік қорларын дамыту.
- Оқушылардың білім деңгейіне байланысты
тапсырмалар беріп, жазба тілдерін дамыту.
Сабақ көрнекілігі: суреттер, карточкаларға жазылған
(бөліктерге бөлінген мәтін)
Сабақтың барысы: 1. Қйымдастыру
- Үй тапсырмасын тексеру (көрініс арқылы)
- Сергіту сәті
- Жаңа сабақ
- Тапсырмаларды орындату
- Қорытынды
- Ұйымдастыру: Оқушылар сабақта шеңберге тұрып, бір-біріне жақсы тілектер тілейді. Мысалы: сабақта 5-ке жауап бер.
- Үй тапсырмасы: — Балалар бүгінгі сабағымыздың бір ерекшелегі, үй тапсырмасы көрініс арқылы тексеріледі. (кейіпкерлері: автор, қойшы, хан және уәзірлер)
- Сергіту сәті: Әр оқушыға ақ парақ таратылады. Енді осы ақ параққа кез келген өздеріне ұнайтын әріпті таңбаландар. Енді осы әріптеріне қатысты жақсы сөздер жазыңдар. Мысалы: Іі – ізетті, ілтипатты.
- Ой шақыру: «Балта» деген сөзді естігенде ойларыңа не келеді?
Жаңа сабақтың тақырыбы: — Бүгінгі сағамыздың тақырыбы: «Алтын балта»
ертегіні оқымас бұрын мынадай сұрақтарға
жауап беріңдерші.
- Өмірде алтын балтаның болуы мүмкін бе?
- «Алтын балтанының қандай қасиеттері болар еді?»
- Таөырыбына қарап әңгіме не туралы деп ойлайсың?
Мәтінмен жұмыс: 1.Мәтінді төрт бөлікке бөліп 4 топқа таратып беремін.
(І топқа –І бөлік, ІІ топқа ІІ бөлік, ІІІ топқа – ІІІ бөлік, т.б)
Тапсырма: 1. Өз бөлігіңді оқып болған соң, жұпта, топта
талда.
- Тұсінгені бойынша сурет салу
- Оқыған бөліктеріне сай келетін мақал-
мәтелдер , нақыл сөздер келтіру
Ертегідегі кейңпкерлерге хат жазу:
— Балалар, осы ертегіден өздеріне жақын
кейіпкерді таңдап , сол кейіпкерге хат
жазыңдар.Ол хатта өз ойларыңды, сұрақ-
тарын болса, сұрақтарынды қоюға болады.
Бай Кедей
Қорытынды: «Венн диаграммасы»