Кактус гүлі
Жарнамалық аты: Тікенекті құпия
Зерттеу тақырыбы: Кактус гүлі
Зерттеу нысаны:Кактус
Зерттеу мәселесі:Кактус бөлме өсімдігі болғанымен, оның көптеген пайдасын, өзіне тән ерекшеліктерін біле бермейміз.
Зерттеу мақсаты: Бөлме өсімдіктерінің бірі кактустың түрлерін, ерекшеліктерін,қасиеттерімен танысу,кактусты бақылау.
Зерттеу міндеттері:
Кактус туралы алғашқы білімді жүйелеу;
Кактус туралы ақпарат көздерін алу үшін зерттеу әдістерін анықтау;
Кактус туралы жаңа ақпараттар алу;
Кактус гүлін бақылау;
Кактус гүліне қамқорлықпен қарау;
Зерттеу кезеңдері:
І.Дайындық кезеңі:
1.«Құпия жәшік» Зерттеу тақырыбын анықтау.Зерттеу мақсаты мен міндеттерін айқындау.
- «Ой қозғау» «ББҮ» әдісі .Тақырып бойынша алғашқы білімді жүйелеу.
3.Болжамдар жасау.
4.Зерттеу әдістерін таңдау.
ІІ.Теориялық кезең.
- «Тірі сұрақ-тірі жауап».Мамандарға сұрақтар қою арқылы кактус туралы жаңа ақпараттар алу.
- «Бақылау парағы» Кактус гүліне бақылау жүргізу.
ІІІ.Қорытынды кезеңі:
«РАФТ» әдісі.Алынған нәтижелерді пайдаланып,өз пікірлерін білдіру.
Сабақтың барысы:
І.Ұйымдастыру.Психологиялық дайындық
Сәлеметсіз бе Нұрлы Күн!
Сәлеметсіз бе Көк Аспан!
Сәлеметсіз бе Жер Ана!
Сәлеметсіз бе қонақтар!
Сәлеметсіз бе Сіз!
Сәлеметпіз Біз!
ІІ.Қызығушылықты ояту.
М:Балалар біз бәрімен амандастық.Осы бөлмеде тірі табиғаттар бар ма?Бар болса атайықшы.
О:адамдар,гүлдер.
М:Бұл гүлдер қандай гүлдер?
О:Бөлме гүлдері
М:неге оларды бөлме гүлдері деп айтамыз?
О:Себебі,олар далада емес,бөлме ішінде өсуге бейімделген
М:Бөлме гүлдерінің адамға қандай пайдасы бар?
О:олар бөлмедегі шаңдарды жұтып ,ауаны тазартып отырад.
М:жақсы.Балалар сендердің алдарыңда қорап тұр.Бұл қорапта не бар деп ойлайсыңдар?
Оқушылар өз ойларын айтады.
М:Мен сендерге көмек берейін.Ол тірі табиғат.
Оқушылар өз ойларын айтады.
М:Тағы бір көмек-ине
О:Бұл – кактус
М:өте жақсы .Кактус екенін қайдан білдің?
О:оның жапырағы инеге ұқсас
М:өте жақсы.Ендеше бүгін біз сендермен кактус туралы зерттеп,ізденеміз
ІІІ.Мағынаны тану.
- «ББҮ» әдісі
Оқушылардың алдында кесте беріледі,оқушылар кестенің 1,2-ші бағанын толтырады.
Білемін | Білгім келеді | Үйрендім |
Оқушылар жеке-жеке толтырып,топта қарастырып,,бір оқушы топтың атынан айтады.
- «Мәлімет көздері» жұмысы
М:Балалар кез-келген зерттеу жүргізгенде мәліметтерді қайдан алушы едік?
О:кітапханадан,энциклопедиядан,ғаламтордан,маманнан,досыңнан,туысың-нан,теледидардан т.б.
М:Келесі тапсырма төмендегідей:
Әр топқа кактус туралы тақырыптар беріледі,оқушылар ол туралы мәліметті қайдан алатынын сызбамен көрсетеді.
1-топ:Кактус -өсімдік?
Кактусты күту.
2-топ:Кактустың қасиеттері.
Кактустың түрлері.
3-топ:Кактустың емдік қасиеттері.
Кактусты зерттеген ғалымдар.
- «Маманға жүгіну» Мамандық иелері:биология пәні мұғалімі,гүл өсіруші,кітапханашы,аспазшы,информатика пәні мұғалімі,ғаламтор
Оқушылар сұрақтары:
1.Дәрігерге:кактустың қандай емдік қасиеті бар?
2.Аспазшыға:Кактусты тамақ пісіруде қолдана ма?
3.Биология пәні мұғаліміне:Кактус қандай өсімдік,оның қандай түрлері бар?
4.Информатика пәні мұғаліміне:Кактусты неге компьютердің алдына қоямыз?
5.Кітапханашыға:Кактусты кім зерттеген?
6.Ғаламтордан қарау.
- «Бақылау парағы» Оқушылар бақылау парағын толтырады.Алдарында тұрған кактусты пайдаланады.Мұғалімнің басшылығымен орындайды,яғни талдап отырады.
ІҮ.Ой толғаныс.
«РАФТ» әдісі.
Ү.Рефлексия
М:Балалар бүгінгі сабақтан кактус туралы не үйрендіңдер,соны «ББҮ» кестесіне толтыра қойыңдар
3,4 оқушыға оқыттыру.
ҮІ.Үйге тапсырма
Кактус туралы бақылап,нәтижесін жұмыс дәптеріне жазасыңдар.
Ү.Бағалау.
- «Бағалау парағы» толтыру,таныстыру,оқушыларды бағалау
2.»Жас зерттеушіге» сөз беру.Ортаға сабақта өз білімін көрсете білген оқушы шығып,оқушыларға гүлдерді қорғау,қамқорлық жасауға шақыра отырып,олардың зерттеушілік жұмыстарына сәттілік тілейді.