Қазақтың ою-өрнектері. Қызғалдақ
Тақырыбы : Қазақтың ою-өрнектері. Қызғалдақ
Мақсаты: Қазақтың ұлттық ою-өрнектерінің бірі «қызғалдақпен»таныстыру,оның суретін салу жолдарын меңгерту,әдемілікті, көркемдікті сезіну талғамын қалыптастыру. Ұлттық өнерге деген сүйіспеншілікке тәрбиелеу.
Көрнекілік: оюлардың үлгі суреттері слайд, бейне көрініс,құм,арнайы дайындалған шынылы жарықтандырылған стөлдер,күй табақтар,қортындылауға арналған ұсақ суреттер.
Іс-әрекетінің кезеңі | Тәрбиешінің іс-әрекеті | Балалардың іс-әрекеті |
Мотивациялық ынталандыру | Бүгін бізде ерекше күн.Бізге талай қонақтар келген екен амандасып алайық. Сәлем берем халқыма, Сәлем берем жалпыңа Балалар сендер қандайсыңдар?
| Шеңберге тұрып,амандасады.
Қайталап, жаттайды.
Біз қандаймыз,қандаймыз. Шұғылалы таңдаймыз, Күлімдеген күндейміз, Ренжуді білмейміз. Қуанамын менде, Қуанасың сенде, Қуанайық достарым, Арайлап атқан күнге!
|
Ізденіс-ұйымдастырушылық | . Қауіпсіздік ережелерімен таныстыру: — тыныштық сақтау, ақырын сөйлеу, — жұмыс орнын таза ұстау; — суретті таза, ұқыпты салу; — шыныға салу технологиясын түсіндіру. Балалардан қандай ою-өрнек түрлерін білетіндерін сұрайды. Дидактикалық ойын:«Ойлан тап!» -Ұшып бара жатқан құсқа байланысты ою қандай? -Түйенің төліне байланысты ою қандай? -Ағынды суға байланысты ою түрі? Бұл ою-өрнек жайылымдар мен су көздерінен тапшылық көрген елде пайда болған. Өрнек судың бір тамшысын тұспалдайтын ою түрі қандай? Қошқарға байланысты ою –өрнекті атайықшы?
| Өздерін сурет салуға дайындайды.
Тыңдап, еске сақтайды.
Тыңдайды, көреді. Ою түрлерін атайды. Құсқанаты. Ботагөз. Ирек су.
Қайнар.
Қошқармүйіз. |
Ізденіс-ұйымдастырушылық | Оюларды салыңдар, Ою мәнін табыңдар. Ою-өрнек тоқыңдар. Ою жайлы оқыңдар. Сонымен қатар аспан әлеміне байланысты ою-өрнектермен келешекте таныс боламыз. Қазір көзге арналған бейне көріністі тамашалайық. Жұмыс барысы: Суретші ағайдың Бояулардың әлемі, Кемпірқосақ әдемі әлеміне қош келіпсіңдер. — Түстерді қайталайық. — Түстер нешеге бөлінеді? Шіркін сурет сабағы, Ауылды еске салады. Мың құбылтып саламын, Туып, өскен даламды. Қызыл бояу-қызғалдақ, Сары бояу-сарғалдақ. Жасыл бояу-жайлауым, Іздеп барар арманым. — Ауылға әндетіп, саяхаттап барайық. — Сусымалы нені көріп тұрмыз. Қане ,балалар,ойнайық, Ойнайық та ойлайық. Қандай жұмбақ болса да Шешпей оны қоймайық. Жұмбақ. Адамдардың бәрі қызығады, ұстай берсең сәні бұзылады. Ою-өрнектердің бір түрі қызғалдақпен таныстырып,ерекшелігіне,суретті салу жолдарына тоқталады. Балалардың өз бетінше жұмыстарын бақылау. Ойын: «Не жоқ?»дидактикалық ойыны. |
Көзге арналған бейне көріністі тамашалап,көздерін сергітеді.
Түстерді қайталайды. Жылы,суық түстер болып екіге бөлінеді. Суретті салып, бояйды.
Ауылға саяхатқа аттанады. Құмды .
Балалар жауабын табады ГҮЛ. Балалар сурет салу әдісін көре таныса отырып, жұмыстарын орындайды.
Жоқ ою-өрнектерді табады. |
Рефлексифтік- түзету | Балалар жұмысын талдау.
Күніміз ашық болсын, Түніміз тыныш болсын. Ауамыз таза болсын, Даламыз гүлге толсын!
Балалардың жұмысын бағалау,мадақтау. | Істеген жұмысы жайында әңгімелейді.Суреттерді атын атай отырып,қай ою-өрнекті білетінін айтып қорытынды жасайды. Мысалы:құсқанаты,қайнар, қошқармүйіз,қызғалдақ, ботагөз,ирек су.
|
Күтілетін нәтиже:
Білу керек: Қызғалдақ ою-өрнегін сала білуге үйрету
Қалыптасқан әдет:Түр-түстер,ою-өрнек жайлы түсінігі қалыптасқан.
Істей біледі: Құммен қызғалдақ ою-өрнегінің суретін сала білді