Дауыссыз б мен п
Сабақ тақырыбы: Дауыссыз б мен п
Сабақ мақсаты: 1.Дауыссыз дыбыстардың түрлерін еске түсіріп, б мен п дыбыстарының ерекшеліктеріне, емлелік ережелеріне тоқталу.
2.Оқушының фонетика бойынша білімін кеңейту, сөздік қорын молайту, есте сақтау қабілетін нығайту;
3.Күз мезгілінің ерекшелігін көе білуге, әдемілікке тәрбиелеу;
Сабақ түрі, типі: қайталау
Әдіс-тәсілдер: көрнекілік, сұрақ-жауап, практикалық, талдау
Көрнекіліктер:көкөністер мен жемістер суреттері, сызба, дауыссыз дыбыс түрлері жазылған парақтар, оқулық
Сабақ барысы: 1. Ұйымдастыру сәті
- Қызығушылығын ояту: «Иә-жоқ» Сұраққа жауап беру
-Қазақ әліпбиінде 42 бар. (Иә)
-Дауысты дыбыстар 3-ке бөлінеді. (жоқ)
— Әріптерді айтамыз, естиміз. (жоқ)
-Дауыссыз дыбыстар 3-ке бөлінеді. (иә)
-я дыбысы (й+а) дыбыстарынан құралған. /иә/
-сөздегі буын саны дауысыз дыбысқа байланысты /жоқ/
3.Мағынаны ашу. Сызбамен жұмыс «Дауыссыз дыбыстар»
Дауыссыз дыбыстар
Қатаң ұяң үнді
Қатаң, ұяң. Үнді дыбыстарды оқушылар өздері толықтырып, еске түсіріп жазады.
Шешім шығару: дауыссыз дыбыстар 3-ке бөлінеді. П дыбысына аяқталған сөзден кейін дауысты дыбыс естілсе, б-ға өзгереді.
Көркем жазу: Бб Пп Балдырған бірінші партада отырады. Кітап-кітабы,жіп-жібі.
Оқулықпен жұмыс. 1-жаттығу. Суреттегі заттардың аттарын атап, дауыссыз дыбыстан басталып, дауыссыз дыбысқа аяқталатын сөздерді жазу. Дауыссыз дыбыстарды олардың түрлеріне қарай топтап жазу.
Қызанақ, картоп, қарбыз, жапырақ, қауын, бидай.
Өзіндік жұмыс. 2-жаттығу. Мәтінді оқушылардың өздеріне оқытып шығу. Қарамен жазылған сөздерді теріп жазып, оларға дыбыстық талдау жасау.
-Күз мезгілінің айларын айтайықшы. Қыркүйек айында қандай өзгерістер болады? Күзді неге алтынға теңейміз? Балалар үшін қандай қуанышты күн бар?
Сергіту сәті: Нан қиқымын шашпаңдар,
Жерде жатса баспаңдар.
Теріп алып қастерлеп,
Торғайларға тастаңдар.
Тақтада жұмыс. 4-жаттығу. Көп нүктенің орнына тиісті әріпті қойып, көшіріп жазу. Сөйлемдердегі сөздер санын анықтау. П дыбысына ауызша талдау жасау.
4.Ой қорыту. Үлестірме парақтардағы дауыссыз дыбыс түрлерін толықтыру. Сөздердегі керек әріптерджі қойып, айту.
5-жаттығуды өздері орындап шығады.
5.Үйге тапсырма: дауыссыз дыбыс түрлерін жаттап келу, 3-жаттығу /12 бет/
6.Бағалау.