Ылғал сүйгіш және су өсімдіктері. Құрғақшылыққа төзімді өсімдіктер
Сабақтың тақырыбы: | Ылғал сүйгіш және су өсімдіктері. Құрғақшылыққа төзімді өсімдіктер | |
Сабақтың жалпы мақсаты: | Ылғал сүйгіш,су және құрғақшылыққа төзімді өсімдіктердің өніп – өсу жайлы түсінік беру. Білімін ,тілін, есте сақтау қабілеттерін дамыту. Ұқыптылыққа, қамқорлық жасауға тәрбиелеу. | |
Әдіс – тәсілдері | Жигсо әдісі, «кім шапшаң?, кім тапқыр?» ойыны,«Ыстық орындық» әдісі, жеке,жұптық, топтық жұмыс | |
Күтілетін нәтиже | · Ылғал сүйгіш,су және құрғақшылыққа төзімді өсімдіктерді біледі (барлығы) · Ылғыл сүйгіш,су және құрғақшылыққа төзімді өсімдіктердің өніп-өсу ортасын түсінеді (көпшілігі) · Әр түрлі жағдайда өсетін өсімдіктердің ерекшелігін анықтау (кейбіреуі) | |
Көрнекілігі | АКТ,сурет, жұмбақтар, кеспе әріптер, плакат, маркерлер, смайлик, жүрекше, бағдаршам, бағалау парағы, Дүниетану оқулық 3 сынып Қ.Жүнісқызы, Ә.Бірмағанбетов, Қ. Аймағамбетова | |
Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті
| |
Кіріспе 5 мин
| 1.Ұйымдастыру кезеңі Сыныппен сәлемдесу 2.Санау арқылы топқа бөлу 3.Психологиялық дайындық Сәлеметсіздер ме қонақтар? Қайырлы күн, оқушылар! Бейсенбінің сәті Сәттілікке толсын. Бүгінгі алған бағаң Кілең бестік болсын. | Оқушылар сәлемдеседі
Сандарды санау арқылы топқа бөлінеді
|
Тұсау кесер 10 мин | «Кім шапшаң?» ойыны Өткен сабақты еске түсіру арқылы сұралады — Өсімдік деген не? — Қазақстанда өсімдіктің қанша түрі кездеседі? — Өсімдік жақсы өсу үшін оған не қажет? — Өсімдіктер қорек пен ылғалды қайдан алады? — Өсімдіктер жарық пен жылуды қайдан лады? — Өсімдіктер қандай топтарға бөлінеді? — Біздің ауылда өсетін ағаштарды атаңдар. — Біздің ауылда өсетін бұталарды атаңдар. — Өсімдіктер қандай ортада өседі? Жеке оқушыларға «жүрек жылуын ұсыну» Ой шақыру
—Қалай ойлайсыңдар, мына өсімдіктер қандай ортада өседі? -Олардың тамырына қарай отырып анықтауға бола ма? Жеке оқушыларға «жүрек жылуын» ұсыну.
Жаңа сабақтың тақырыбы және мақсатымен таныстыру АКТ арқылы өсімдіктерді көрсету | Оқушылар өткен сабақты еске түсіре отырып, шапшаң сұрақтарға жауап береді
Жүрек жылуын жинайды
Оқушылар өсімдіктердің қандай ортада өсетінін айтады
Жүрек жылуын жинайды
Жаңа сабақтың тақырыбы және мақсатымен таныс болады Жаңа сабақты ұғынады |
Негізгі бөлім
13 мин | Оқулықпен жұмыс «Жигсо» әдісі Мәтінді оқушыларға бөліп беру. І топ Өсімдіктер ІІ топ Ылғал сүйгіш өсімдіктері ІІІ топ Су өсімдіктері IV топ Құрғақшылыққа төзімді өсімдіктер Постер қорғау Постерлерін қорғап болған соң, деңгейлеріне қарай топқа бір-бірден ынталандыру үшін смайлик тарату
Шығармашылық тапсырма Бояулар сыр шертеді Өсімдіктердің суретін салдыру
Бағалау
| Оқушылар мәтінді іштей оқып мазмұнын түсіндіреді.талқылайды
Постерді қорғайды
Әр топ өз деңгейлерініне қарай смайликпен бағаланады
Өсімдіктердің суретін салады және олардың қандай ортаға бейімделгенін түсіндіреді
2 жетістік, 1 ұсыныс арқылы бағалайды |
Қорытынды 15 мин | «Кім тапқыр?»ойыны Топқа кеспе әріптер таратып беру, 5 жолды өлең құрастырту
«Ыстық орындық » әдісі бойынша тақырыпты қорытындылаймыз
Бағалау Бүгін сабақ ұнады ма? Олай болса, бүгінгі сабақта кім өте жақсы жауап бергенін бағалайық. Ол үшін бағалау парағына назар аударайық. Жүрек жылуларын санап қорытынды шығару: «5» — 5-6 жылу «4» — 3 -4 жылу «3» — 1 – 2 жылу
«Бағдаршам»әдісін ұсынамын Рефлексия Не ұнады? Не қиын болды? | Кеспе әріптерді дұрыс құрастырып, өсімдіктің атын табады. Сол өсімдікке 5 жолды өлең шығарады
Оқушы шығып ыстық орындыққа отырады. Қалған топтың оқушылары кез келген сұрақтарды қояды. Сұрақтарға толық шатаспай жауап берген оқушы ыстық орындықтың иесі болады
Сабаққа жақсы қатысқан оқушылар бағаланады
Жақсы түсіндім десе – жасыл түсті көтереді. Орта түсіндім десе – сары түсті көтереді. Түсінбедім десе – қызыл түсті көтереді
Оқушылар сабақтан не үйренгенін және не қиын болғанын, сабақтан алған әсерлерін стикерге жазады |
Үйге тапсырма: 2 мин | Ылғал сүйгіш және су өсімдіктері. Құрғақшылыққа төзімді өсімдіктер. І топ мақал-мәтел жаттап келу ІІ топ сөзжұмбақ құрастыру ІІІ топ ребус құрастыру IV топ тест құрастыру | Оқушылар үйге берілген тапсырмасын күнделіктеріне жазып алады, түсінбегенін сұрайды
|