Көрсеткіштік және логарифмдік функцияларды дифференциялдау
Сабақтың тақырыбы | Көрсеткіштік және логарифмдік функцияларды дифференциялдау. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Мақсаты | üКөрсеткіштік және логарифмдік функцияның туындысын табу, есептер шығаруда қолдана білу. Оқушылардың ақыл-ойын жан-жақты дамыту, математикалық сауаттылығын арттыру. üЖауапкершілікке, өз бетімен жұмыс істеуге тәрбиелеу, пәнге деген қызығушылын арттыру.
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Оқытунәтижесі | -Көрсеткіштік және логарифмдік функцияның туындысын таба біледі, есептер шығаруда қолдана алады. -Математикалық сауаттылығы артады. -Бір-бірін тыңдай білуге үйренеді,бағалай алады. -Топтасуды үйренеді, мағнаны ашуда бірлесе жұмыс атқаруға дағдыланады, білімін кеңейтеді, | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Әдіс-тәсілдер | АКТ, Сыни ойлау, блум таксономиясы, топтық және жұптық тапсырмалар, «Т» кестесі, семантикалық карта т.б. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ресурстар | Сабақтың мазмұны | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Мұғалімдердің іс-әрекеті | Оқушының іс – әрекеті
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Смайликтер
| І.Ұйымдастыру. Сабақты көңіл-күй тренингімен бастау.Оқушыларға үш көңіл-күй бейнеленген смаиликтер көрсетіледі, сабағымызды қайсы көңіл-күймен бастаймыз деп сұралады. «Күліп жүр» тенингін көрсету
Оқушыларды өткен тақырыптарындағы формулалары бойынша2 топқа бөлу. | Оқушылар көңілді өте жақсы көңіл күймен деп жауап береді. Қолдарымен 3 рет шапалақтайды Оқушылар формулаларға сәйкес топтасып отырады. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Интерактивті тақта, | Еске түсіру. Оқушыларға интерактивті тақтадан формулаларды еске түсіру. | Оқушылар жасыл, сары қызыл түсті смайликтерді таңдау арқылы одан шыққан сұрақтарға жауап береді. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Интерактивті тақта, кесте | Түсіну, тану, білу. Екі топқатапсырма беріледі. І топқа Семантикалық карта ІІ топқа «Т» кестесі
| І топ: семантикалық карта
ІІ топ:Сәйкестендіру
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Слайдтар, карточкалар | Қолдану. Екі топқа Функциясының графигіне нүктесіндегі жанаманың теңдеуін жазуға, функциясы үшін алғашқы функцияның жалпы түрін анықтауға есептер беріледі. | . Ітоп: 1. Функциясының графигіне нүктесіндегі жанаманың теңдеуін жазыңдар. 2. функциясы үшін алғашқы функцияның жалпы түрін жазыңдар.
ІІ топ: 1. Функциясының графигіне нүктесіндегі жанаманың теңдеуін жазыңдар. 2. функциясы үшін алғашқы функцияның жалпы түрін жазыңдар.
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Плакаттар, маркерлер, слайдтар | Тадау.Топқа берілген қисықтармен шектелген жазық фигураның ауданын табуға есептер беріледі. Бірінші екі топ өздеріне берілген есептің графиктерін салады, содан кейін тапсырмаларын ауыстырып, есепті шығарады. Есепті шығарып болғаннан кейін, өз есептерін өздеріне қайтып алып тексеріп, дұрыс-бұрыстығын дәлелдейді. | І топ: ІІ топ:
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Слайдтар, | Жинақтау: Тест тапсырмалары беріледі. | Шағын тест 1. х-тің қандай мәндерінде функциясы оң мәндерді функциясы оң мәндерді қабылдамайды? А) В) С) Д) 2. Функцияның туындысын табыңыз: f(x) = . A) — .B) 36e6x.C) — .D) .
3. интегралынның мәнін есептеңдер. А) В) С) Д)
4. f(x)= функциясының туындысын табыңдар және f ‘ (0) мәнін есептеңдер. A) 2B) -2C) -6D) 3E) 5 5. функциясының кесіндісіндегі ең үлкен және ең кіші мәнін табыңдар. A) 6; 12B) 6е2; 12е.С) 6е; 12е.D) 12е2; 6е | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Қорытынды. Екі топ бес жолдыөлең құрастырады | І топ: туынды ІІтоп: Интеграл сөздеріне синквейн құрастыру. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Плакаттар, стикер | Оқушылар бүгінгі сабақты «Екі жұлдыз, бір тілек» әдісі бойынша бағалайды. | Әр оқушы тапсырмаларды жақсы орындаған оқушыға өзінің екі жұлдызын және бір тілегін береді. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Мұғалім сөзі Сіздер енді 3-4 айда мектеп бітіріп, үлкен өмірге қадам басқалы отырсыздар. Соған қатысты менің сіздерге арнаған кішкене тілегім бар. (әр оқушыға тарату) Жас түлекке тілек ▪Өзіңнің күшіңді екі еселе, үш еселе, ал білім көлемін n-дәрежеге дейін көбейт ▪Сенің жадыңда жастық шақ тұрақты шама болып қалсын ▪Барлық өмір қателіктерінен тек оң түбір шығар ▪Сенің тағдырыңның сындық нүктелерінде min сәтсіздік пен max табыс болсын ▪Жабырқаңқы көңіл-күйді үнемі 0-ге көбейтуге тырыс ▪Миллион үміттен жақсылық күт ▪-∞-ден +∞-ке дейін бақыт ▪Өмір-бұл үлкен есеп кітабы. Тек жауабына көз салуға асықпа ▪ Егер қайғы келсе, онда ол соңғы шегі болып, ал қуаныш шексіз болсын ▪ Өмір дайындаған барлық емтихандарды тек беске тапсыр! |