Екі таңбалы санға жазбаша бөлу тәсілдері.

Пәні: Математика          

Сабақтың тақырыбы: Екі таңбалы санға жазбаша бөлу тәсілдері.

   Сабақтың мақсаты: : оқушыларды екі таңбалы санға жазбаша бөлу тәсілін тиянақтау; есте сақтау, ойлау және математикалық тілде дұрыс сөйлей білу қабілетін дамыту.

Нәтижесі: екі таңбалы санға жазбаша бөлу, көбейту  тәсілін үйренеді.

Типі: Жаңа сабақ.

             Әдісі: Топтастыру.
     Көрнекілігі: слайдтық  кестелер, интерактивті құралдар,

Кезең

 

 

УақытМұғалім-нің әрекетіОқушы-ның әрекетіӘдіс-тәсілдерБағалауРесурстар, кабинет жабдық-талуы, көрнекіліктер
Ұйымдас-тыру5минТопқа бөлу. Топтық ереже құрастыру.Карточкалар арқылы топқа бөлінеді.Топтық жұмыс.

 

Ой шақыру5минМатематикалық диктант..Талқылайды, бөледі,қорытынды  шыға-рады.Топтық жұмыс.Топты баға-лау.Оқушылар жасаған жұмыстар.
Қызығушы-лықты

ояту

5мин1- тапсырмаланы орындауды ұсынады,8- тапсырмаланы ауызша орындайды.Топтық жұмыс. Түрткі сұрақ-тары.Топ жетекшілерінің

бағалауы.

Оқулық
Мағынаны тану20 мин№ 2, 3,4,5 ,6 ,7 тапсырмаларды  орындауды ұсынады.

 

Оқулықтағы тапсырмаларды орындайды.Тақтада орын-дайды.Спи-керді баға-лайды

 

Плакат, маркер
Ой  толғау5минОйша өткен сабаққа көз жүгірту.Ойланады, өздерінің  пікірлерін білдіреді.Топты баға-лауПарақшалар
Қорытын-ды

 

5минБағалау.  Топ жетек-шілерінің пікірін тыңдап, өзінің бағасын шығарады. Үйге тапсырма береді.Топ жетекшілері топ мүшелерін бағалайды.

 

Жи-нақтау баға-сы

І. Ұйымдастыру кезеңі.

Сабаққа даярлық, амандасу, түгендеу.

Мен бақытты баламын,

Жан  дүнием де күн нұрлы

Жылуым мол бойымда. Осы жылуды Жер бетіндегі барлық адамдарға жолдаймын.

Менің оқығым келеді! Білімді, алғыр болғым келеді!

ІІ.   Ой шақыру.

  1. Математикалық диктант.
  • 6 центнерде неше килограмм бар?
  • 59 бен 6 сандарының қосындысынан 13 есе кем санды жазыңдар.
  • 1 км сымның массасы 150 кг. Осындай 100 км сымның массасын анықтаңдар.
  • 7 000-нан 5 есе кем санды жаз.
  • 321 мен 3-тің көбейтіндісін 60 бірлікке азайт.
  • 100 000 санын 2 бірлікке азайт.
  • Шаршының қабырғалары 80 дм. Оның периметрі нешеге тең?
  • Балабақшада 40 бала бар. Балалардың бөлігі келмей қалды. Бала-бақшада неше бала қалды?
  • 30 оқушыға таңғы асқа 25 грамнан май берді. Барлығы қанша май берілді?
  • 10000 саны 5000-нан неше есе артық?
  • 3000 санын 420 мен 70 сандарының бөліндісіне бөл.

ІІІ.  Қызығушылықты ояту.

№ 1 жаттығу  бөліндінің мәніндегі цифрлардың санын анықта.

ІV.  Мағынаны тану.

№2 а) оқушыларға түсіндіре отырып шығарту, қосымша бірнеше мысалдар келтіру.

ә) Баған түрінде шығару, дұрыстығын тексеру.

9684:12=807

4784:23=208

94770:45=2106

95883:31=3093

68120:65=1048

73980:36=2055

77110:22=3505

107940:35=3084

№ 3 ізденісті талап ететін жаттығу. Оқушылармен талдай отырып , ауызша орындалады.

4 т 590 кг : 15 кг — қанша жәшік алма бар;

3 т 660 кг : 12 кг -неше жәшік алмүрт бар;

4 т 590 кг : 15 кг + 3 т 660 кг : 12 кг -алма мен алмұрт салынған жәшіктер нешеу;

4 т 590 кг : 15 кг -3 т 660 кг : 12 кг — алма жәшігі алмұрт жәшігіне қарағанда осынша артық.

№4. Есептерді шығар.   а) Есепті теңдеу құру арқылы шығару.

140-х=140:7

140-х=20

х=140-20

х=120

140-120=140:7

Жауабы: сәбізге қарағанда 120 кг картоп артық дайындалды.

№7 Амалдар ретін анықта және есепте.

V.Ой толғау.  №5 Есепті әртүрлі тәсілмен шығару.

Шешуі: 1-тәсіл  (15-8) ∙5=35 (л)           2-тәсіл   (15·5)-(8∙5) =35 (л)

Жауабы:   35 л артық жанармай жұмсайды.

№6 есепті шығару.

Шешуі:  48:2: 2=12 (сағ)                 Жауабы: 2 қар тазалайтын машинаға 12 сағат қажет.

VI.Қорытынды.Үй тапсырмасы.   №4, (ә) 8. 16- бет.