Таулы жер өсімдіктері мен жануарлары
Пәні: Дүниетану
Сабақтың тақырыбы: Таулы жер өсімдіктері мен жануарлары.
Сабақтың мақсаты: оқушылардың тау жайлы алған білімдерін тереңдету, теориялық және
практикалық білімдерін шыңдай түсу.
Нәтижесі: таулы жер өсімдіктері мен жануарларын қорғау тіршілік иелері үшін өте маңызды
екенін біледі.
Типі: Жаңа сабақты меңгерту.
Әдісі: Топтастыру,топтық тапсырмалар.
Көрнекілігі: слайдтық кестелер
Кезең | Уақыт | Мұғалімнің әрекеті | Оқушының әрекеті | Әдіс-тәсілдер | Бағалау | Ресурстар, кабинет жабдықталуы, көрнекіліктер |
Ұйым дастыру | 5 мин | Топқа бөлу. Топтық ереже құрастыру. | Сандар арқылы топқа бөлінеді.
| Топтық жұмыс.
| ||
Ой шақы ру | 5 мин | Өткен сабақтардан алған білімдерді еске түсіру мақсатында топтарға сұрақтар қояды. | Еске түсіреді,мысалдар келтіреді. | Топтық жұмыс. | Топты бағалау. | |
Қызы ғушы лықты ояту | 5 мин | Аулы жердің өсімдіктері мен жануарларының пайдасын анықтау. Пікірталас. | Сұрақтарға жауап береді,талдайды. | Рөлдік ойын. Түрткі сұрақ-тары. | Топ жетекшілерінің бағалауы. | Топтастыру. |
Мағы наны тану | 20 мин | Жаңа мәтін бойынша топтық жұмыстар.
| Берілген бөліктер бойынша мәтінді мазмұндайды,талдайды. | Спикерді бағалай-ды Өзін –өзі бағалайды | Плакат, маркер | |
Ой толғау | 5 мин | Өткен сабаққа көз жүгіртіп, ойлана отырып рефлексия жазуға тапсырма беру. | Ойланады. Жұмысты орындайды. Жұмысын көршісімен алмас-тырады. Оқып, өзінің пікірін білдіреді. | Топты бағалау | Парақшалар | |
Қоры тынды
| 5 мин | Бағалау. Топ жетекшілерінің бағасымен танысып, өзінің бағасын шығарады. Үйге тапсырма береді. | Топ жетекшілері топ мүшелерінің бағасын жариялайды.
| Жинақтау бағасы |
1.Ой шақыру
Сұрақ-жауап әдісі арқылы өтеді.
-Шалғын өсімдіктері мен жануарларына нелер жатады?
-Дала өсімдіктері мен жануарлары ата?
-Шөл өсімдіктері мен жануарларына нелер жатады?
-Орман-тоғай өсімдіктері мен жануарлары ата?
2.Қызығушылықты ояту. Стратегия: Ой қозғау.
-Таулы жер туралы не білесіңдер?
а) Жер бетінің ерекше биік тұстарын тау дейді.
ә) Таудың басында қар жатады.
б) Тауда барыс, бұғы, бүркіт т.б. тіршілік етеді.
в) Тауда демалыс орындары салынады.
г) Тау басында маса, сона болмайды т.б
Сергіту сәті.
3.Мағынаны тану
Тауды қандай ірі-ірі топтарға бөлуге болады, балалар дей отырып тақтаға « Тау » сөзі жазылған плакат ілінеді.
Стартегия: Топтастыру әдісі.
Оқушылар тақтаға шығып өздері жазады.
Оқушыларды 5 топқа бөліп (1 топ « өсімдік », 2 топ « тастар », 3 топ « құстар », 4 топ « жануарлар» , 5 топ « ағаштар » отырғызамын. Әр топқа өз аттарын плакатқа жаздыра отырып қорғату.Әр топ өз аттарын ассоциация құрып, қорғайды. Әр топ өз аттарын жазып болған соң көршілес топпен ауыстырып, бір-бірімен алмасып толықтырады. Яғни « Тау » дегенде көз алдымызға өсімдіктер, тастар, құстар, аңдар, ағаштар, жануарлар елестейді екен дей отырып топтастырып аламыз.
Оқулықпен жұмыс
Мәтінді оқып, мазмұнын ашамын.
Ой толғау.
Стратегия. « Кубизм »
Алты қырында алты тапсырма берілген кубикті қолданамыз.
- Суреттеңіз « Құстар » ( түсі, формасы, пішіні, көлемі, салмағы т.б.)
- Салыстырыңыз « Тау » ( бірнеше затпен салыстыру, неге ұқсайды, қандай басым ерекшеліктері бар?)
- Зерттеңіз « Тастар » ( қалай жасалған, құрал неден тұрады, қашан пайда болған, қандай мақсатта пайдаланылады ? )
- Ойыңызбен байланыстырыңыз « Жануарлар » ( осы затқа, құбылысқа қарағанда ойыңызға не келеді?)
- Қолданыңыз және іске асырыңыз « Өсімдік » (өзінің жеке қызметінен басқа тағы да қандай салада, тұрмыстық қай жағында пайдалануға болады?)
- Қарсы шығыңыз немесе қолданыңыз « Ағаштар » ( осы заттың немесе құбылыстың келтірер пайдасы немесе зиянын ажырату).
Оқушылар топ бойынша кубизм стратегиясымен жұмыс жасайды. Оны әр топ өздері лидер сайлап, өз сұрақтарына жауап беріп, дәлелдейді.
Зат есім:- Сын есім:— Етістік:— 4 сөзден құралған сөйлем |
Балама сөз:- |
Стратегия: ЭССЕ жазу. ( оқушының жеке көзқарасын білдіру етіп шағын шығарма жазу) Тақырыбы: « Таулы жер өсімдіктері мен жануарлары»
Үйге тапсырма: Таулы жер өсімдіктері мен жануарлары жөнінде қосымша мағлұматтар іздеу.