Тұрақты сөз тіркестері
Тақырыбы: Жаттығу жұмысы:
Мақсаты: 1)Б. Өз бетінше өткенді қайталай отырып жаттығу жұмысы тапсырмаларын орындау, өткен білім алу дағдысын қалыптастыру қорытынды шығара білуге машықтандыру, талдау жүргізе отырып, дәлелдеу арқылы ой-пікірін айтуға үйрету, дағдыландыру, мазмұнын меңгерту.
2) Д: а) Оқушылардың көркем сөзді, тұрақты сөз тіркестерін өз сөздік қорларына қолдана білу, ауызша сөйлеу дағдылары мен жазба тілдерін жетілдіру, тілін дамыту.
ә) тапсырмалар арқылы, оларды шығармашылық ізденіске баулу, қойылған проблемаларды өздігінен шешуге, жұмыс істей білуге, ойлау, қиялдау қабілеттерін дамыту.
3) Т: тапқырлыққа, жылдамдылыққа, саналыққа, табандылыққа, адамгершілікке, шыншылдыққа , еңбекшіл болуға тәрбиелеу, жауапкершілік сезімін ояту.
Көрнекілік: тірек сызба, венн диаграммасы, плакат, нақыл сөздер.
Түрі: шығармашылық ізденіс сабағы.
Әдіс-тәсіл: Сұрақ-жауап, түсініктеме ,дәлелдеу, талдау, жинақтау, пікірлесу, ішінара ізденушілік,топтық жұмыс,ой шақыру, еркін жазу, болжау, венн диаграммасы.
Технология: дамыта оқыту, сын тұрғысынан ойлау, тірек-сызба, саралап-деңгейлеп оқыту.
Пәнаралық байланыс: ана тілі.
Сабақ барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі.
ІІ. Үй жұмысын тексеру.
ІІІ.Үй жұмысын бекіту.
Ой шақыру: Сын есім туралы кім не біледі?не ойлайды?(тірек сызба арқылы қайталау).
Сын есім |
Міндет: қалай меңгерген? (өткен сабақты)
ІV. 1) Мақсат, міндеттерді айту.
2) Топқа бөлу,жетекші сайлау.
3) Топпен таныстыру. (сөз таптары).
4) Қағиданы есте сақтау, ескеру, осы арқылы жұмыс істеу.
— «Сәттсіздікке ұшыраймын, қолымнан,ешнәрсе келмейді» деген тыс қорқыныш сезімі.
-Өзіне-өзі тым риза болмаушылық сезімі.
-Жалқаулық.
5)Тапсырмаларды орындауда,іске асыруда бізге қандай қасиеттер керек?
6)Әдіс-тәсілдер.
V.I Тапсырма I «Тіл ұстарту»(ауызша)
1)Мәтінмен жұмыс «Ақпан»
А) Дұрыс, қатесіз оқу дағдысын жетілдіру.
Ә) Мазмұны.
Б) Негізгі ойды табу.
2)Білімдерін бекітуге байланысты,әр топтағы оқушылардың білім деңгейін тексеру.
— Сын есімдерді табу
— Сын есімдердің мағынасын түсіндіру,байланысын сызбамен көрсету.
— Сөйлем мүшелеріне талдау.
II 1)Жазбаша «Еркін жазу» «Қыс»мәтінін құрастыру.
А) Мәтін түрлеріне ажырату
Ә) Сипаттау мәтінін жазу.
Б) Талдау, оқу, сөздік жұмыс
В) Ой-пікір: дұрыс бұрыс
Г) Ұсыныс.
III «Бес жолды өлең» «Ақпан»
Не?
Не істейді?
Қандай?
Сөйлем?
Мағыналас сөз?
(Бір-бірімен байланыстығын тексеру)
IV Әр топқа жеке тапсырма
I Зат есімдердің алдына тиісті сын есімдерді қойып жазу.
II Сөзқумақ құрастыру (мақалдағы сын есімді тауып, пайдалану арқылы)
III Басқа сөз тіркестерімен алмастыру./ алыс/
IV «Жұмбақ сөз» ойыны(өлеңдегі қарамен жазылған сөзді тауып, қасиеттерін сипаттау)
V Қорытынды «Салыстыру»
Пайда Зиян Дәлелдеу.
VI Үйге: 445 жат/ғу.
VII Бағалау.