Көрсеткіштік теңдеу. Теңдеу түрлері

Жамбыл облысы.

Қордай ауданы.

Қайнар ауылы.

№32 В.В.Маяковский атындағы орта мектебінің математика пәнінің мұғалімі Отеубаева Жанар Абдибаевна

11-алгебра және  анализ бастамалары

Сабақ №57-1

Күні:  28.01.2015 ж

Тақырыбы§11. Көрсеткіштік теңдеу. Теңдеу түрлері

 

СілтемеАлгебра 11- сынып, слайд «көрсеткіштік теңдеу»,электронды оқулық
Жалпы мақсаты1.Оқушыларға көрсеткіштік теңдеулер және олардың жүйесімен танысып, көрсеткіштік теңдеулерді шешудің тәсілдерімен таныстыру

2.Көрсеткіштік теңдеулерді  шешу тәсілдерін меңгерту

3.Көрсеткіштік теңдеулерді  шешу арқылы түбірін,бөгде  түбірін таба білуге  тәрбиелеу.

 

Міндеттер

 

Алған білімдерін есептер шығаруда қолдана білуге үйрету.

Күнделікті өмірде қолдана білу, мәндерін ажырата білу

Мұғалім үшін оқу нәтижелеріОқуға бағыт-бағдар беру;

Топта жұмыс істеу  арқылы аталған тақырыпты меңгеріп шығу;

Оқушылардың өзін және достарын бағалау мүмкіндіктерін жасау

Әдіс- тәсілдерЖұпта жұмыс істеу, сыни тұрғыдан ойлау, өзін-өзі бағалау, топпен жұмыс, сұрақ-жауап, талдау, қорыту, деңгейлеп саралап оқыту
Сабақтың түріАралас сабақ
Сабақтың көрнекілігітақырыпқа сай слайдтар, видеокамера,  үлестірме парақтар, бағалау парағы, Е-кітапхана №1015, электрондық оқулық
Күтілетін нәтижеФормулаларды есептеу жұмыстарында пайдалануды үйренеді;

Күнделікті қоршаған ортадан мысалдар келтіреді және мәндерін ажырата білуге дағдыланады

Дарынды,үлгерімі төмен оқушылармен жұмысДарынды  оқушымен жұмыс. Ашықбаева Г,Жұмахан Н

Есептеңдер.

5х+1 =625

Үлгерімі төмен оқушымен жұмыс:Досымова Р,Айтжан Ж,Орынтаева Ж

Есептеңдер

5х =625

 

Сабақ кезеңдері

Уақыты

Мұғалімнің іс-әрекетіОқушылардың іс-әрекетібағалау
Сабақтың басталуын ұйымдастыру

5  мин

Психологиялық көңіл-күйді  реттеу.   Мақсаты:  жағымды эмоция орнату. Сәлеметсіздер ме құрметті оқушылар. Оқушыларды ң сабақққа қызығушылығын  ояту,белсенділігін арттыру.

 

Оқушылар сәлемдеседі

Оқушылар  тақтада  орындайды

Жақсы, жарайсыңдар
БІЛУ 

Қажетті өткен тақырыпты қайталау

 

5 мин

§14.Логарифмдік, оның қасиеттері және графигі .№224-4 №225-4

 

Үй тапсырмасына берілген тапсырманы айтады. Топтағы оқушылар бір-бірінің дәптерлеріндегі үй жұмысын тексеріп бір-бірлеріне   баға қояды Үй-жұмысын тексеру. §14.Логарифмдік, оның қасиеттері және графигі .№224-4 №225-4

Оқушылар  мұғалімнің  қойылған  сұрақтарына жауап  беріп  сабақ  тақырыбын,мақсатын  ашады.

Түсіну.

10 мин

Анықтама: Айнымалысы дәреженің көрсеткішінде болатын теңдеуді көрсеткіштік теңдеу деп аталады.

Көрсеткіштік теңдеу екі тәсілмен шығарылады:

1) Бірдей негізге келтіру;

2) Жаңа айнымалы енгізу тәсілі.

Бірдей негізге келтіру тәсілімен көрсеткіштік теңдеулерді шығару үшін келесі алгоритам қолданылады:

теңдеудің екі жақ бөлігін де бірдей негізгі келтіру;

теңдеудің сол жақ бөлігіндегі дәреженің көрсеткішін оң жақ бөлігіндегі дәреже көрстекішіне теңестіріп, алгебралық теңдеу алу;

шыққан теңдеуді шешу;

табылған түбірлерді берілген теңдеуге қойып, тексеру;

Берілген теңдеудің шешімін жазу,

Жаңа айнымалы енгізу тәсілімен көрсеткіштік теңдеулерді шығару үшін келесі алгоритмі қолданылады:

Айнымалыларды жаңа айнымалымен ауыстыру арқылы алгебралық теңдеу алу;

шыққан теңдеуді шешу;

алгебралық теңдеудің табылған түбірлерін алмастырылған теңдікке қойып, алғашқы айнымалының мәндерін анықтау;;

табылған мәндердің берілген теңдеуді қанағаттандыратынын тексеру

Берілген теңдеудің шешімін жазу,

 

Оқушылар  түсінбеген  сұрақтары болса  қояды.Бесбұрыш,төртбұрыш,үшбұрышпен бағалау
Қолдану

Есептер шығару

10 мин

№165
5х =625                3)  3х =729
5х =54                 3х =35
Х=4                       Х=5

жауабы: 4         жауабы: 5

 

Әр  топтан  жауап  береді.Топпен  бірігіп  жұмыс  жасайды.топтар  бір-біріне  көмектеседі.Тақатаға  оқушы  шығып  есепті  орындайды.

 

Жарайсыңдар!

Смайликтермен,бесбұрышш төртбұрышш үшбұрышпен бағалау

Талдау  5  мин№166
1)2х+3=64
2х+3=24
X+3=4
X=4-3
X=1  жауабы:X=1

Оқушылар  мәтінмен  танысып  теңдеу  құру  арқылы тақтада  орындайды

 

Жарайсыңдар!

Смайликтермен,бесбұрышш төртбұрышш үшбұрышпен бағаау

Жинақтау

E-Learning.

Е-кітапхана №1015

5 мин

Оқушы компьютерде E-Learning кітапханасынан. Е-кітапхана №1015есепті  компьютерде орындайдыЖарайсыңдар!

Смайликтермен қошеметтеу

Бағалау 3 мин

Рефлексия 2 мин

Оқушылардың  жауап беру  бойынша  білімдерін  бағалау.Үйге§11. Көрсеткіштік теңдеу. Теңдеу түрлері.№165-2.4 №166-2 №169-2