Жол тәртібін білейік, Аман-есен жүрейік
Тәрбие сағаты: «Жол тәртібін білейік, Аман-есен жүрейік»
Сабақтың мақсаты: Оқушылардың көшеде жүру ережелерін меңгеру дағдысын қалыптастыру және оны іс-жүзінде пайдалана білуін жетілдіру. Оқушыларды сақтыққа тәрбиелеу.
Сабақтың көрнекілігі: Бағдаршам, Жол белгілері, плакатқа жазылған сөздер, макеттер.
Сабақтың барысы: Оқушылардың сабаққа даярлығын тексеру, топқа бөлу.
Жүргізуші: Құрметті оқушылар! Құрметті қонақтар, ұстаздар! «Жол тәртібін білейік, Аман-есен жүрейік» атты жарысымызды бастауға рұқсат етіңіздер!
Жүргізуші: Шуақты өміріміз күндей күліп,
Жүректе бүршік атып гүлдейді үміт.
Арманға сапар тарту мүмкін емес,
Жол жүру ережесін білмей тұрып.
Жүргізуші:Қай көше, қай қалаға барсаңыз да,
Қай ақыл өлшеміне салсаңыз да.
Жол жүру ережесі заңды тәртіп-
Ол ортақ
Үлкен- кіші баршамызға!
Жүргізуші:Жалғайтын достастырып бар елменен,
Жолдардан тұрады ғой әлем деген.
Бүгінгі бізге келген қонақтарға,
Жарысымыз басталсын сәлемменен.
Жүргізуші: Бүгін бізге келген қонақтарды таныстырып өтейік:
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
Жүргізуші: 1 тур.Топтарды таныстыру.
1 топ –«Бағдаршам».
Топтың ұраны: Тоқта! Сақтан! Жол ашық! Жүрме жолға таласып!
2 топ – «Жол белгілері».
Топтың ұраны: Үйрен таппай тыным бір, Белгілердің тілін біл!
3 топ- «Жүргізуші».
Топтың ұраны: Жол тәртібін білейік, аман- есен жүрейік!
Жүргізуші: Мен бәріне әрқашанда тыйым салып тұрамын,
Қайда болса алда тұрып жібермеймін бір адым.
Түсім қызыл, өзім шеңбер сызық болып бітемін,
Осы жолы бәріміз сұрақтарға жауап берейік.
2 тур. Сұрақтар:
- Бағдаршам дегеніміз не? Адам үшін оның маңызы қандай?
- Бағдаршам жоқ жерде, жолды қалай қиып өтуге болады?
- Бағдаршамның қызметін атап бере аласың ба?
- Жолдағы қозғалыс бағдаршамнан басқа қандай белгілермен реттеледі?
- Қанша жастан бастап, велосипедпен жүруге рұқсат етіледі?
- Бағдаршамның қызыл шамы жанып тұрғанда, кімдерге өтуге рұқсат етіледі?
- Жүргіншілер қай жолмен жүру керек?
- Жүрісті реттеп тұратын адам кім?
- Жолдың қай жағымен жүру керек?
Жүргізуші: Әділқазылар өз бағамызды берейік!
3 тур. Шуақты өміріміз күндей күліп,
Жүректе бүршік атып, гүлдейді үміт.
Арманға сапар тарту мүмкін емес,
Жол жүру ережесін білмей тұрып- деп «Бағдаршам» ойынын бастаймыз.
Жүргізуші: Алдын ала дайындаған үш түсті көрсетіп, оқушылардың қаншалықты жинақы екендігін байқайды.
Ойын шарты: «Бағдаршам»
- Бағдаршамның жасыл көзін көрсеткенде балалар жүрген сияқты бір орында аяқтарын қозғалысқа келтіреді.
- Сары көзін көрсеткенде ду қол шапалақтайды.
- Қызыл көзін көрсеткенде бір орында қозғалмай тұрып қалады.
Қонақтар: Әр топқа баға беру керек.
4 тур. Көшедегі бағдаршам болмаса,
Кісі жоқ өзіңе жол сілте
Кідірме, абыржып онда аса,
Сенгейсің өзіңнің көзіңе- деп әр топтың көше тәртібін білетіндігін көрелік. Қонақтар баға береді.
5 тур. Әр топ жинаған жол белгілерін құрастырып қорғайды. Қонақтар әр топқа баға береді.
6 тур. Топтарға жол ережесіне қатысты жұмбақтар шешіп жіберейік.
Жұмбақтар:
І-топ. Көзін ашып жұмады.
Бағыт сілтеп тұрады. (Бағдаршам)
ІІ-топ. Ала таяқ ұстаған,
Жол тәртібін нұсқаған.
Өміріңді күзеткен,
Ысқырығы күшті адам. (Автоинспекция қызметкері)
ІІІ-топ. Арқаным тым ұзын.
Ала алмайсың бір үзім. (Жол)
Сөйлегенде білмейді
Бірақ «Тоқта, жүр»-дейді.
(Бағдаршам)
Екі аяқты бір ізді,
Үстіне мені мінгізді.
Мінгізгенмен ол менің,
Аяғымды жүргізді. (Велосипед)
Төрт аяғы дөңгелек,
Адамсыз ол жүрмейді. (Машина)
Үлкен-үлкен қалаларда жүреді,
Табаны темір, төбесінде жүрегі. (Трамвай)
7 тур. Жүргізуші: Көрген дәу қырағы,
Көшемізде тұрады.
Ол бергенде команда.
Бағынамыз әмәндә-деп кім? «Қай топ жылдам» ойынын ойнайық! (Белгілердің ішінен аталған белгіні тауып көрсету)
Әділқазылар өз бағаларын береді.
Жүргізуші: Қай көше, қай қалаға барсаңыз да,
Қай ақыл өлшеміне салсаңыз да,
Жол жүру ережесі-заңды тәртіп,
Ол ортақ үлкен-кіші баршамызға.
Жол жүрудің тәртібін,
Ережесін білеміз.
Сақтанғанда қатерден,
Сау-саламат жүреміз.
Қорытынды: Келген қонақтар оқушыларға баға беріп, жақсы қатысқан үшін сыйлықтар береді.
2 тур. Сұрақтар:
- Бағдаршам дегеніміз не? Адам үшін оның маңызы қандай?
- Бағдаршам жоқ жерде, жолды қалай қиып өтуге болады?
- Бағдаршамның қызметін атап бере аласың ба?
- Жолдағы қозғалыс бағдаршамнан басқа қандай белгілермен реттеледі?
- Қанша жастан бастап, велосипедпен жүруге рұқсат етіледі?
- Бағдаршамның қызыл шамы жанып тұрғанда, кімдерге өтуге рұқсат етіледі?
- Жүргіншілер қай жолмен жүру керек?
- Жүрісті реттеп тұратын адам кім?
- Жолдың қай жағымен жүру керек?