10-ға, 100-ге көбейту және бөлу математика
Сабақтың тақырыбы | 10-ға, 100-ге көбейту және бөлу математика |
Сабақтың жалпы мақсаты | 10-ға, 100-ге көбейту және бөлуге берілген есептерді өрнектердегі амалдардың орындалу ретіқалыптастыру арқылы зерттеу, сараптау, қорытынды жасай білуге, үйрету, ойлау жүйесін, логикасын дамыту |
Әдіс-тәсілдер | 10-ға, 100-ге көбейту және бөлу амалмен орындалатын көбейтуге және бөлуге берілген есептер өрнектердегі амалдардың орындалу ретітоптық жұмыс, қызығушылығын ояту, миға шабуыл, кестемен жұмыс, мағынаны тану, ой толғау, белгі бойынша іздеу, сынақтан өткізу |
Күтілетін нәтижесі | 10-ға, 100-ге көбейту және бөлу амалмен орындалатын көбейтуге және бөлуге берілген есептер түсінігін қалыптастырады. Өз бетінше қорытынды жасай алады. |
№ | Уа-қыт | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті | Дерек көздер, көрнекіліктер | ||||||||||||||||||
1 | 2 мин | Сыныпта ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру «Жылы жүрек-сәттілік, ізгілік тілегі» | Оқушылар шеңбер жасап бір-біріне гүл сыйлау арқылы жылы лебіздерін білдіреді | Гүлдер | ||||||||||||||||||
2 | 2 мин | Топқа бөлу 10-ға, 100-ге көбейту және бөлу амалмен орындалатын көбейтуге және бөлуге берілген есептер арқылы есептеулер жүргізу | Макетте оқушылардың есімдері жазылған. Оқушылар макетте жазылған есімдерінің бояуларына сәйкес топқа бөлінеді. | Көгершіндердің макеттері | ||||||||||||||||||
3 | 1 мин | Бүгінгі сабақтың критерийлерімен таныстыру
| ||||||||||||||||||||
4 | 2 мин | І.Білу Қызығушылықты ояту. Венн диаграммасы 10-ға, 100-ге көбейту және бөлуге берілген есептерді тексерудің қандай айырмашылығы бар?
| Венн диаграммасы арқылы оқушылар табиғи заттар мен жасанды заттардың айырмашылықтары мен ұқсастықтарын жазады | плакаттар | ||||||||||||||||||
5 | 5 мин | ІІ.Түсіну Миға шабуыл №1. 10-ға көбейту үшін санның оң жағына 0-ді жазу керек. 100-ге көбейту үшін санның оң жағына екі 00-ді жазу керек. №2.Өрнектің мәнін тап? | Оқушылар кестесіндегі сұрақтарға жауап береді. | |||||||||||||||||||
6 | 3 мин | ІІІ.Қолдану Мағынаны тану Кестемен жұмыс ауызша
| Оқушылар көбейтуді және бөлуді сәйкестендіреді | сызба | ||||||||||||||||||
7 | 5 мин | IV. Талдау Ойтолғау №5 1/тапсырма. 10*7-28 2 тапсырма 42-18-14 №6 Бос орынға тиісті санды қой 600 см=6 м 50 дм=5м №7 кесте бойынша есеп құрастыр | Оқушылар сұрақтарға жауап бере отырып, сыныптағы денелердің қандай заттардан құралғаны жайлы айтады. | |||||||||||||||||||
8 | 10 мин | V. Жинақтау «Белгі бойынша іздеу» жаттығуы 3 тапсырма Кестені толтыру №9 тапсырма кесінде ұзындығының 10 – нан бір бөлігіне тең кесінді сыз №10 ойлан тап | Жеке жұмыс Әр оқушы көбейту мен бөлудің ұқсайтыны туралы өз ойларын қимылдар арқылы көрсетеді | |||||||||||||||||||
9 | 10 мин | VІ. «Сынақтан өткізу» әдісі №11 тапсырма нәтижесін тап ауызша 7*10 20:10 200:100
| Топтық жұмыс Оқушылар топ болып логикалық тапсырмаларды орындайды. Есептердің шешуін тауып, дәлелдейді. | Сурет А4 парақшалары | ||||||||||||||||||
10 | 2 мин | VІІ. Рефлексия. Өткен сабаққа кері байланыс жасау 1. Бүгінгі сабақ саған ұнады ма? 2. Бұл сабақта сен үшін не қиын болды? 3. Бұл сен үшін неге қиын болды? 4. Бұл қиындықты ненің көмегімен еңсердің? | Оқушылар А4 парақшаларына сұрақтарға жауап жазады | А4 парақшалары | ||||||||||||||||||
11 | 2 мин | VІІІ. Бағалау Жабық сұрақтар қою арқылы бағалау | Сабақтың критерийлері арқылы балаларды әр топтың лидерлері бағалайды, сосын қорытынды баға шығарады | Бағалау парақшалары | ||||||||||||||||||
12 | 1 мин | ІХ. Үйге тапсырма. «Не үйрендім? Нені үйренгім келеді?» «Кесте» тақырыбы б\ша іздену № 4,8 амалдарды орындау | Балалар стикерге бүгінгі сабақтан алған әсерін жазады. Оқушылар тақтадағы гүлдердің суреттері салынған плакатқа көбелек пішіндес стикерді жапсырады. | стике |