Қалдықты табуға берілген құрама есеп .
Пәні : | Математика | ||||||||||||||||||||||||||
Сыныбы : | 2 | ||||||||||||||||||||||||||
Күні : | |||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы : | Қалдықты табуға берілген құрама есеп . | ||||||||||||||||||||||||||
Құзіреттілікке жеткізетін сабақтың мақсат – міндеттері : | апараттық : амалдар туралы түсініктеріне сүйене отырып , « Қалдықты табуға берілген құрама есептер » туралы ақпаратты меңгерту ; коммуникативтік : Қалдықты табуға берілген құрама есеп тапсырмаларын орындау арқылы жаңа материалды бекіту , балаларды өз бетінше жұмыс істеуге жаттықтыру , есептерді тез және дұрыс орындауға баулу , есептеу дағдыларын қалыптастыру , ойлау қабілетін мдамыту ; проблеманы шешу : проблемалық жағдайаттарды шешуде өз бетімен жұмыстануға машықтандыру , танымдық қызметін арттыру ;
| ||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың типі : | Аралас сабақ | ||||||||||||||||||||||||||
Сабақта қолданатын педагогикалық технологиялар: | Ынтымақтастық , білім беруді ізгілендіру , дидактикалық бірліктерді ірілендіру , дамыта оқыту | ||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың әдісі : | Баяндау , түсіндірмелі – иллюстративті , практикалық , көрнекілік . | ||||||||||||||||||||||||||
Пәнаралық байланыс : | Қоршаған орта , математика , әдебиеттік оқу | ||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың барысы : | Мұғалімнің қызметі | Оқушылардың қызметі | Күтілетін нәтиже | ||||||||||||||||||||||||
1 Ұйымдастыру бөлімі | — амандасу , түгендеу : — оқу – құралдарының дайындығы , кезекшінің жұмысын тексеру ; — сабақтың мақсат – міндеттерін таныстыру : — бүгінгі сабаққа оқушылардың қызығушылығын ояту . | — амандасу : — оқу – құралдарының дайындайды ; — кезекшілік міндеттерін атқарады ; — сабақтың мақсат – міндеттерімен танысады ; — көңіл – күй көтерінкі болады . | — сынып сабаққа дайын : — кезекшілік атқарылды ; — мұғалім мен оқушының арасында ынтымақтастық қарым – қатынас орнайды . | ||||||||||||||||||||||||
2 . Үй тапсырмасын тексеру | Дәптерлерін жинап алады . | Дәптерлерін жинап береді . | Өз бетімен орындалған жұмыстың нәтижесін талдау . | ||||||||||||||||||||||||
3 . Өткен материалды қайталау арқылы жаңа материалды қабылдауға дайындық | Ауызша жаттығулармен жұмыс : 1 . Сиыр 4 аяғымен тұрса 200 кг , 2 аяғымен тұрса неше кг болады ? 2 . Аюда 9 кг бал болды . Ол бірнеше кг бал жегеннен кейін ола 4 кг бал қалды . Аю неше кг бал жеді ? | 1 . Сиыр 2 аяғымен тұрса 200 кг болады . 2 . Аю 5 кг бал жеді . | Мұғалім қойған проблеманы қалай шешетінің бұрынғы алған білімдеріне сүйене отырып түсіндіреді .
| ||||||||||||||||||||||||
4 . Оқушылардың білімдеріне сүйене отырып , жаңа материалды меңгертуді ұйымдастыру . | а ) 31 асықты балаларға 4 асықтан қалай бөліп беруге болады ? Неше бала асықтар алды ? 31 – дің ішінде төрт – төрттен неше рет болды ? Барлық асықтар балаларға бөліп берілді ме ? Неліктен ? Тексер . Жазуды оқы : 31 : 4 = 7 ( қалдық 3 ) . 31 – бөлінгіш , 4 бөлгіш , 7 – бөліндінің мәні , 3 – қалдық . Тексеру : 7 * 4 + 3 = 31 ә ) Егер 16 орындықты әр қатарға 5 орындықтан қойса , неше қатар шығады ? Неше орындық артылып қалды ?
16 — 5 – 5 – 5 = қалдық 1 . 16 – бөлінгіш , 5 бөлгіш , 3 – бөліндінің мәні , 1 – қалдық . Тексеру : 5 + 5 + 5 + 1 = 16 | Түсіндірілген тақырыпты мұқият тыңдап , айтылған бөліктерін дәптерге жазады .
31 : 4 = 7 ( қалдық 3 ) . 31 – бөлінгіш , 4 бөлгіш , 7 – бөліндінің мәні , 3 – қалдық . Тексеру : 7 * 4 + 3 = 31
16 — 5 – 5 – 5 = қалдық 1 . 16 – бөлінгіш , 5 бөлгіш , 3 – бөліндінің мәні , 1 – қалдық . Тексеру : 5 + 5 + 5 + 1 = 16 | Жаңа тақырып бойынша материалды жетік меңгеріп , осы білімдерін тапсырмаларды орындау кезінде пайдалана білуі . Берілген тапсырманы тез , әрі дұрыс орындау арқылы білімдерін шындайды . | ||||||||||||||||||||||||
5 . Жаңа материалды мұғалім көмегімен бекіту . | № 1 .Кестені пайдаланып , есептер құрастыр және оларды шығар .
80 : 4 = ? 80 : 20 = ? 20 * 4 = ? |
№ 1 . Есептеп жазуын жазады .
80 : 4 = 20 80 : 20 = 4 20 * 4 = 80
| Тапсырманы орындау барысында балалардың ойлауын қалыптастыру , есеп шығару қабілетін одан әрі дамыту . | ||||||||||||||||||||||||
Сергіту сәті : | Қуырмаш Қуыр , қуыр , қуырмаш , Тауықтарға тары шаш . Бас бармақ , балалы үйрек , Ортан терек , шылдыр шүмек , Кішкене бөбек | Балалар сергіту сәтін орындайды . Қуырмаш Қуыр , қуыр , қуырмаш , Тауықтарға тары шаш . Бас бармақ , балалы үйрек , Ортан терек , шылдыр шүмек , Кішкене бөбек | Оқушылар сергіту сәтін орындады . | ||||||||||||||||||||||||
№ 2 . 50 + 20 = 83 – 45 = 38 + 62 = 71 – 50 = 60 – 39 = 100 – 22 = 12 + 30 = 15 – 7 = 75 – 29 =
| № 2 . 50 + 20 = 70 83 – 45 = 38 38 + 62 = 100 71 – 50 = 21 60 – 39 = 21 100 – 22 = 78 12 + 30 = 42 15 – 7 = 8 75 – 29 = 46 | Есепті жүйелі орындап , шығаруға дағдыландыру . | |||||||||||||||||||||||||
№ 3 . 5 * 2 + 5 = 9 * 2 – 7 = ( 18 – 2 ) : 2 = 15 + 2 : 2 = 2 + 6 * 2 = ( 3 – 0 ) : 3 = 5 : ( 15 – 10 ) = ( 18 – 9 ) : 3 = | № 3 . 5 * 2 + 5 = 15 9 * 2 – 7 = 11 ( 18 – 2 ) : 2 = 8 15 + 2 : 2 = 16 2 + 6 * 2 = 14 ( 3 – 0 ) : 3 = 1 5 : ( 15 – 10 ) = 1 ( 18 – 9 ) : 3 = 3 | ||||||||||||||||||||||||||
6 . Жаңа материалды өз бетімен бекіту . | № 5 . 1 . 40 – қа дейінгі 4 – ке бөлінетін сандарды жаз . 2 . Санды 4 – ке бөлгенде қандай қалдықтар қалуы мүмкін ? 3 . 3 – ке бөлгенде қандай қалдықтар қалуы мүмкін ? 4 . 2 – ге бөлгенде ше ? | 40 – қа дейінгі 4 – ке бөлінетін сандарды жазады . 1 . 4 , 5 , 6 , 7 , 8 , 9 , 10 , 11 ,12 , 13 . 14 , 15 , 16 , 17 , 18 , 19 , 20 , 21 , 22 , 23 , 24 , 25 , 26 , 27 , 28 , 29 , 30 , 31 , 32 , 33 , 34 , 35 , 36 , 37 , 38 , 39 , 40 ; 2 . ( 1 қалдық ) , ( 2 қалдық ) , ( 3 қалдық ) ; 3 . ( 1 қалдық ) , ( 2 қалдық ) ; 4 . ( 1 қалдық ) ; | Тапсырманы орындай отырып , білімдерінің шыңдалуы . | ||||||||||||||||||||||||
№ 7 . а = 0 , 1 , 2 , 3 , 4 , 5 , 6 , 7 , 8 , 9 , 10 деп алып , 3 * а және 4 * а өрнектерінің мәндерін тап .
Кел , ойнайық ! | № 7 . 3 * 0 = 0 3 * 1 = 3 3 * 2 = 6 3 * 3 = 9 3 * 4 = 12 3 * 5 = 15 3 * 6 = 18 3 * 7 = 21 3 * 8 = 24 3 * 9 = 27 3 * 10 = 30 4 * 0 = 0 4 * 1 = 4 4 * 2 = 8 4 * 3 = 12 4 * 4 = 16 4 * 5 = 20 4 * 6 = 24 4 * 7 = 28 4 * 8 = 32 4 * 9 = 36 4 * 10 = 40
| ||||||||||||||||||||||||||
7 . Үйге тапсырма . | № 6 . Теңдеу құр және шығар . Тоғжанның ойлаған санын 4 есе кеміткенде 5 шықты . Сол санды тап . Мағжанның ойлаған санын 4 есе арттырғанда 16 шықты . Сол санды тап
| № 6 . Теңдеу құрады және шығарады . Х : 4 = 5 Х *4 = 16 Х = 5 * 4 Х = 16 : 4 Х = 20 Х = 4 20 : 4 = 5 4 * 4 = 16 | Алған біліміне сүйеніп , өз бетімен жұмыстанады . | ||||||||||||||||||||||||
Бағалау . | Оқушылардың сабақққа қатысу белсенділігіне , тақтаға шығып есеп шығаруына байланысты бағаланады . | Өз әрекеттерінің күшті және әлсіз жақтарын көрсетеді . Өз бағасын мұғалім бағасымен салыстырады . Өз іс әрекетін бағалайды . | Өз іс әрекетінің нәтижесін көре |