“Ең үлкен ортақ бөлгіш және ең кіші ортақ еселігін табуға есптер шығару”
Тақырыбы: “Ең үлкен ортақ бөлгіш және ең кіші ортақ еселігін табуға есптер шығару”
Мақсаты:
- Оқушылардың алған білімдерін жинақтау, ойлау, танымдық қабілетін, логикалық сауаттылығын дамыту.
- Оқушылардың белсенділігін арттыру, өз бетінше оқуға, ізденуге тәрбиелеу
- Теориялық білімін практикада ұштастыра отырып ойлау қабілеттерін, танымын, пәнге қызығушылығын арттыру.
Түрі: қорытындылау қайталау сабағы.
Сабақтың оқыту әдістері: сұрақ, жауап, есептер шығару, тест тапсырмалар, ауызша есептер.
Көрнекіліктер: интерактивтік тақта, тест тапсырмалар, “балық» аквариумы.
Сабақтың жоспары:
І. Ұйымдастыру кезең.
а) Оқушылардың сабаққа дайындағын тексеру.
б) Оқушыларға сабақтың мақсатын айту.
ІІ. Үй жұмысын тексеру.
ІІІ. Сұрақ-жауап.
- “Сиқырлы балық әлемі”
- Оқулықпен жұмыс.
VІ. Тест тапсырмалар.
VІІ. Ауызша есептер.
VІІІ. Бағалау, үйге тапсырма.
№ 376
- Теңдеулерді шешіңдер:
( х + 16 ) * 5 = 95
( 7 – y ) * 6 = 12
( x + 11 ) : 3 = 6
( 19 – y ) : 7 = 2
- сұрақ жауап арқылы өткенді қаиталап қорытындылау
- Қандай санды берілген натурал санның бөлгіші деп аталады?
- Қандай санды берілген натурал санға еселік деп атайды?
- Қандай сандарды жай, құрама деп атаймыз?
- Берілген сандардың ең үлкен ортақ бөлгіші деп қандай санды айтады?
- Қандай сандар өзара жай сандар деп айтады?
- Берілген натурал сандардың ең кіші ортақ еселігі деп қандай санды айтады?
- Өзара жай сандардың ең кіші ортақ еселігі қалай табылады?
- Сиқырлы балық әлемі ойынында оқушылар аквариумдағы балықтарды аулай отырып, артындағы есептерді шығарады. Бұл ойынның тапсырмалары.
- 4, 5, 15, 24 және 35 сандарынан өзара жай сандар жұптарын құрастырыңдар.
Бірінші сан
| Екінші сан | ЕҮОБ |
12 = * * 3
16 =
21 =
| 8 = * * 2
30 =
28 =
| * = 4 |
- 35 және 77 сандарының ең үлкен ортақ болгішін табыңдар.
4.15, 56 және 132 сандардың ең үлкен ортақ еселіктерін табындар .
- 45 және 36 сандарды жай көбейткіштерге жіктеп, ең кіші ортақ еселіктерін табыңдар.
- 1, 3 және 6 цифрларынан неше үш таңбалы санды жазуға болады.
- “Кітап – білім бұлағы”. Оқулықпен жұмыс №342, 343, 344, 345, 352, 354
- Тест тапсырмалар.
- 72 кәмпит бірдей бөлініп бірнеше ыдысқа салынды. Әр ыдыста қанша кәмпит болуы мүмкін. Жауабы болуы мүмкін жағдайды қоршап көрсет.
А (2; 3; 4; 6; 9; 12)
В (2; 4; 5; 7; 9)
С (2; 6; 10; 13; 19)
- Санның барлық бөлгіштерін қоршап көрсет.
12 | 25 |
А (1; 2; 6) В (1; 2; 3) С (1; 2; 3; 4; 6; 12) | А (1; 5; 25) В (1; 3; 5) С (1; 4; 5) |
- 3. 8 санының еселігі болатын екі таңбалы барлық сандарды қоршап көрсетіңдер:
А (18; 80)
В (24; 32; 48; 40)
С (16; 24; 32; 40; 48; 56; 64; 72; 80; 88)
- 4. Сандардың қайсысы 9-ға бөлінеді?
А 1175
В 5228
С 68835
- Егер а = 2*2*3*5, b = 3*5*5*7 болса, онда а және b санадарының ең кіші ортақ еселігін табыңдар:
А 2*3*5*7
В 2*2*3*5*5*7
С 5*5*7*7
- Өзара жай сандар жұбын көрсетіңдер:
А 14 пен 75
В 5 пен 25
С 20 мен 6
- Ауызша есептер арқылы қорытындылау.
- Асқар 15 сәбізді неше қоянға тең бөліп бере алады? Есептің неше шешуі бар?
- Орамдағы сымды 2 метрден және 7 метрден қалдықсыз бөлу үшін орамда кемінде неше метр сым болу керек?
- 30-ға бөлгіш және 5-ке еселік сандарды табыңдар.
- Сыныпта 25 оқушы. Дене шынықтыру сабағында оларды әрбір қатардағы оқушы саны бірдей, неше қатарға тұрғызуға болады?
- Қорытындылау, бағалау.
Үйге тапсырма: 2-ші тарау. №347, 348,358