Зат есім
1 сабақ | Қазақтілі | 2 сынып | ||||
Сабақтыңтақырыбы | Зат есім | |||||
Сабақтыңжалпымақсаты | Затесімдердіңтүрлерінажыратабілу, мәтіндеқолданабілу. | |||||
Сабақтыңміндеттері
| 1.Сөйлем ішінензатесімдіанықтайбілугеүйрету. Жалқыесім мен жалпыесім,олардыңжазылуемлесітуралыбілімдерінбекіту. 2. Сөздікқорларынмолайту. 3. Сауаттылыққатәрбиелеу. | |||||
Күтілетіннәтиже
| 1. Затесімдердіңтүрлерінажыратабілу. 2. Сөйлемқұруда, әңгімеқұрастырудапайдаланаалу.
| |||||
Сабақтыңкөрнекіліктері | Оқулық, суреттер, аққағаз, смайлик, спикер. | |||||
Сабақтыңәдіс – тәсілдері . | Әңгіме – дебат, топтастыру, АКТ, ой тастау, СТО | |||||
Сабақтыңбарысыбойыншамұғалімніңжазбалары | ||||||
Мұғалімніңіс-әрекеті | Уақыты | Оқушыныңіс-әрекеті | ||||
І. Ұйымкезеңі: а) Шаттықшеңбері. | 2 мин | Оқушыларбір–бірінесәттіліктілейді. Оқушыларсуреттердітаңдауарқылытоптарғабөлініпотырады. | ||||
ә) Жемістердіңсуреттерінтаңдауарқылытопқабөлу. | ||||||
ІІ. Өткендіқайталау. а) Әңгіме – дебат. Сұраққоюарқылызатесімтуралыбілімдерінескетүсіру. — Затесімдегеніміз не? — Затесімдерқандайсұрақтарғажауапбереді? — Затесімніңқандайтүрлерінбілесіңдер? — Мысалкелтір.
| 3 мин | Оқушыларзатесімтуралыбілімдерінескетүсіреді. Топ бір – бірінесұраққояды.
Затесімніңжекеше, көпшетүрлерінажыратады, мысалкелтіреді. | ||||
ІІ. Жаңасабақ: АКТ – мен жұмыс. а) Суреттергеқарайотырыпзатесімдердіатау. — Суреттердітоптастыруарқылыоқушыларзатесімніңтүрлерінажырату. — Суреттергебайланыстысұраққоюарқылыойлауқабілеттеріндамыту.
ә) Оқулықпенжұмыс. 1 – жаттығу. (Ой тастау) «Кесе» дегеніміз не? Кесе – ыдыс. Оны шай, сұйықтамақішугеқолданады. Кесеніңбетіашық, дөңгелекетіпжасалады. Ағаштанжасалғанмұндайыдыстаркесегежатпайды. Оны тостағандейді. Кесефасфорданғанажасалады. Сыртынатүрліою – өрнектерсалынады.
б) Топтықжұмыс. 3 –жаттығу. Тірексөздердіпайдаланаотырып, суретпенәңгімеқұрастыру. Төбешік, қоңыраугүл, жұлдызшы, кітаптар, күнтізбе, зейнеткер, құмыралар, жаңылтпаш, бөдене, жылғалар, ошақ, құмырсқалар.
в) Деңгейліктапсырмалар. Бүгінмектептеертеңглілікөтті. Ертеңгілікхалықтардостығынаарналды. Өйткенібіздіңеліміздекөптегенұлттар тату – тәттітұрады. Мерекедеоқушыларөнерлерінкөрсетті. Асқарқазақтіліндеөлеңоқыды. Асанәдеміәншырқады. Ертеңгілікқызықөтті. Тапсырмалар: 1. Затесімдердіңастынсыз. 2. Жекешезатесімдікөпшетүргеайналдыр. 3. Затесімдерменсөйлемқұрастыр. | 6 мин
8 мин
9 мин
8 мин | Оқушыларсуреттіатайотырыпзатесімдердікөреді, естесақтайды, оларғасұраққояды. Затесімдердікөпше, жекешетүрлерінетоптайды. Сөйлемқұрастырады.
Оқушыларкесетуралыбілімдерінортағасалады.
Жаттығужазбашаорындайды.
Оқушылартірексөздердіпайдаланаотырып, топтасуретпенәңгімеқұрастырады. Өзжұмысынпостерғатүсіріп, қорғауғаүйренеді.
Тапсырмаларбойыншаәртүрлідеңгейдегіоқушылардыңбірлескенжұмысыжүреді. Оқушыларбіртапсырмаданкелесітапсырмағаөзбілімінесүйенеотырыпжылжиды.
| ||||
Сергітусәті: «Мен еңбекқорбаламын» ойыны. Ойынныңережесі: Мұғалім «Сен үйде не істейсің?» депбірбалағадоплақтырады.Олкелесібалағасолсұрақтықойыпжалғастырады. |
1 мин |
Оқушыларбір – бірінесұраққояотырып, ойындыжалғастырады. | ||||
3) Шығармашылықжұмыс. 2 – жаттығудыпайдаланыпкім? кімдер? сұрақтарынқатыстырып, 2-3 сөйлемқұрастырады, затесімгеталдаужасайды. | 4 мин | Затесімдіәңгімеқұрастырудапайдаланады. «Неге» сұрағыарқылыоқушыларға ойтастау. | ||||
ІV. Сабақтыбекіту: Жұмбақшешу. а) Қалыңкиімдіұнатады, шешіндірсеңжылатады. (пияз) ә) Аяғыбіреу, қолыжоқ, өзісөйлейбілмейді. салғанізісөйлейді. (қалам) б) Күнкүледі, жертүледі. (көктем) |
2,5 мин | Жұмбақшешеотырып, алғанбілімдерінжинақтайды.
Жұмбақтыңжауабынталдайды. | ||||
V. Бағалау: Бағдаршам. Топпенжұмыстыспикердіңбағалауы. Критерии арқылымұғалімніңбағалауы. Сабақүстіндемұғалімніңмадақтауы. |
1 мин | Өздерібір-бірінбағалайды.
Күнделіктерінебағақою. | ||||
ҮІ. Үйде: бет 214 2 — жаттығу | 0,5 мин | Үйтапсырмасынкүнделіктерінежазыпалады. | ||||