Нан – тамақтың атасы
Қысқа мерзімді жоспар
25.09.14
Сабақтың тақырыбы: | Дүниетану 2 «А» сынып
Нан – тамақтың атасы |
Сілтеме | Жоспар |
Жалпы мақсаты | Нанның дастарханға келетін жолы мен оған деген еңбегі туралы білулеріне әрекет жасау.Еңбек адамдарын сыйлай білуге,қасиетті тағамымыз-нанды қастерлеуге үйрету. |
Күтетін нәтиже | Оқушыларды нанның қадірін білуге үйрету |
Негізгі идеялар | Нан-тіршілік нәрі,нан дастарханға оңайлықпен келмейді. |
Сабаққа керекті құралдар | интерактивті тақта, слайд-шоу, шығармашылық дәптерлер, ұлттық нан түрлері,плакат,маркер,смайликтер. |
Тапсырмалар | Топтық жұмыс № 1 Жұптық жұмыс № 2 Диалогтық оқыту № 3 Жұмбақтар № 4 Мақал- мәтелдер № 5 Тыйым сөздер № 7 Шығармашылық |
Ұйымдастыру кезеңі
1- флипчарт
Топқа бөліну | Сәлеметсіздер ме, балалар! Психологиялық көңіл-күй. Шаттық шеңбері Балалар бүгінгі сабағымызды мына өлең жолдармен бастайық мен айтамын сендер қайталайсыңдар. Нан қиқымын шашпаңдар! Жерде жатса,баспаңдар! Теріп алып,қастерлеп, Торғайларға тастаңдар! Балалар, біздің бүгінгі сабағымыз өте қызықты өтпек. Біз бүгін топпен жұмыс жасаймыз. Топқа ертегінің кейіпкерлері арқылы бөліну Бағалау парағының критерийлерін үлестіру. Әр топтан спикерлер тағайындау |
Үй тапсырмасын сұрау | Жұптық жұмыс арқылы тексеру. |
Жаңа сабақ 2-флипчарт
| Жұмбақтар шешу арқылы жаңа сабақтың тақырыбын шығару. Сабағымыздың тақырыбын білу үшін ,жұмбақты шешейік. Үсті тас,асты тас. Ортасында піскен ас. (Таба нан) Нан пайдасы, қасиеті туралы айтып өту |
1-тапсырма | Мәтінді түсіндіру.Дастарқанға нан,сүт,май тағамдары қандай еңбекпен келетіндерін және әр топқа осы тағамдарды бөліп,олардың пайдасы туралы сұрау.Бағалау |
2-тапсырма | Нан дастарқанға қалай келеді? Тізбектей отырып жазу «Бармақ»арқылы бағалау |
Сергіту сәті | Әуенмен жаттығу жасау. |
3-тапсырма | Постер қағазына 1-топ нанның пайдасына тоқталу 2- топ сүттің пайдасына тоқталу 2- топ майдың пайдасына тоқталу 2 жұлдыз, 1 тілекпен бағалап отыру |
3-флипчарт
| Тыйым сөздерге тоқталу: Нанды бір қолмен үзуге болмайды. |
4-флипчарт | Сәйкестендіру сурет бойынша |
5-флипчарт | Шығармашылық тапсырма: Ас атасы –нан шағын эссе жазу |
Бағалау парағын қорытындылау | Стикерлер бағалау критерилерін балмен бағалап,өз ойларын еркін айтып, баға қою. |
Үйге тапсырма
| Мәнерлеп оқу 20 бет, мазмұнын айту, өлеңді жаттап келу. |