Жылдамдықты табу 4сынып
Сабақтың тақырыбы: Жылдамдықты табу 4сынып
Сабақтың мақсаты: Оқушылардың қимыл – қозғалысқа берілген есеп
шығаруда жылдамдықты табуды пысықтау мақсатында
білімдерін шыңдау.
Оқушылардың логикалық ойлау қабілетін, тілін дамыту.
Табандылыққа, шапшаңдыққа тәрбиелеу.
Көрнекілігі: сызбалар, суреттер
Әдісі: Жарыс сабақ
Жүрісі: 1. Ұйымдастыру бөлімі
- Негізгі бөлім
«Сен білесің бе?»
- Ғарыш деген не?
- Тұңғыш ғарышкер туралы не білесің?
- Қазақстанда ғарыш айлағы бар ма?
- Қазақ ғарышкерлері туралы не білесің?
1 – бөлім «Білгенге маржан»
Сандарды оқиық.
10 011 121
45 987 654
321 654 987
9 546 897 564
Сұрақ – жауап:
- Тік бұрыш қанша градусқа тең?
- 90 градустан кіші бұрыш?
- 90 градустан үлкен бұрышты ата?
- Арифметикалық неше амал бар?
- Арифметикалық амалдардың неше қасиеті бар?
- V = s/t формуласы нені білдіреді?
Жылдамдық дегеніміз не?
Жылдамдық – берілген уақыт ішінде жүрілген қашықтық.
V = s/t
Есептер шығару:
1 – нұсқа
V – 56 км/сағ t – 2 сағ
V — ? км/сағ s = 264 км
2 – нұсқа
Ара қашықтығы 48 км екі ауылдан бір мезгілде бір – біріне қарама – қарсы велосипедші мен жаяу адам шықты да, олар 2 сағаттан соң кездесті. Велосипедшінің жылдамдығы 20 км/сағ. Жаяу адамның жылдамдығы қанша?
2 – бөлім. «Математикалық жұмбақ»
- Мың найзалы жалғыз батыр, жауларын алғызбай тұр.
- Екі аяқты, бір ізді, үстіне адам мінгізді.
- Айқасқан екі таяқ, тұрады жоқты сұрап.
- Тышқаннан басқа батпаған, бір шланг, 4 баған.
3 – бөлім. «Математикалық викторина»
Өмірде ойлап тұрсаң бәрі де есеп,
Ауырсаң, ішетұғын дәрі де есеп.
Есепсіз сүрген өмір мазмұнсыз – ау,
Дүниенің бар тұтқасы есеп десек.
- Өрнектің мәнін тап:
140 : 2 = 70
+50 *8
:4 +440
-29 :10
? + ?
- Есепті шығар:
57369+2947=60316
97343-2089=95254
123 * 305 = 37515
5220 : 145 = 36
4923 + 3920 : 28 = 5063
- Амалдардың орындалу тәртібін көрсет:
- (41201 – 305 : 35) + 21 * 3
- 4235 + (4127 : 21 – 42 * 590)
4 – бөлім
(А + В)*С = A*C+B*C
A*B = B*A (A*B)*C = A*(B*C)
Оқушыларға арифметикалық амалдардың қасиетіне байланысты тұжырым жасату.
(Қосылғыштардың, көбейткіштердің орнын ауыстырғанмен қосындының немесе көбейткіштертің мәні өзгермейді)
5 – бөлім. «Кел, мақалдатайық!»
- Піл к3ті емес, тіл к3ті.
- 6н балдық қол сәні, әшекей кесте т10 сәні.
- Еңбек – адамның 2нші анасы.
- Әкесіз 7м – жарты 7м,
Шешесіз 7м, анық 7м.
- 2 үйге 1 көсеу.
- Саусағы › биші болар,
Құлағы › күйші болар.
6 – бөлім. «Математикалық тест»
- Итмұрынның гүлдері таңғы сағат 5 – те ашылып, кешкі сағат 7 – де
жабылады. Итмұрынның гүлдері күні бойы неше сағат ашылады?
А) 2 сағ б) 12 сағ в) 14 сағ
- 4 бірдей қорапта 104 кг кәмпит бар. Осындай 9 қорапта неше кг кәмпит бар?
А) 34 кг б) 234 кг в) 435 кг
- 2 орам жіпке бірдей 400 тг төленеді. Бірінші орамда 7 м жіп, екінші орамда 3 м жіп бар. Кіші орамдағы жіп қанша тұрады?
А) 120 тг б) 180 тг в) 1800 тг
7 – бөлім. «математикалық диктант (ауызша орындату) »
- 8*9, 9*5, 6*4, 5*5, 3*7, 4*9. 1 – қатар
- 100/2, 999/9, 45/9, 636/3. 2 – қатар
- 987+13, 654-104,т45+115. 3 – қатар
8 – бөлім. «Ойлы болсаң, тауып көр»
Логикалық есептер
- «Екі қарға». Екі қарғаның біреуі оңтүстікте, біреуі солтүстікте қарап отыр. Олар біріне – бірі:
- Достым, мен сені көріп отырмын, — дейді. Олар бірін – бірі қалай көреді? (олар бір – біріне қарап отыр).
- Шырылдауық ала жаздай ән салып, 1 тәуліктің жартысын ұйықтап, үштен бірінде ән салады, алтыдан бірінде би биледі. Қалған уақытында қысқа дайындық жасаймын деді. Қысқа дайындыққа қанша уақыт кетті? (12, 8, 4)
9 – бөлім. «Математикалық жаңылтпаш»
- Қырық үш қызғыш құсқа
Қырық үш қызғыш құс қосса
Болады қанша?
- Ұшы үшкір, ұшқыр үш жебе алдым
Үшеуі де үшкір, ұшқыр деп алдым.
- Есет атам ет асатар,
Ет асатса 5 асатар.
Қорытындылау
Мадақтау
Бағалау