Мен соғысты жек көрем
Сабақтың тақырыбы: Мен соғысты жек көрем. (Қ. Жұмағалиев)
Сабақ мақсаты: 1. Оқушылардың өлеңінің мазмұнымен таныстыра отырып, өлеңдегі негізгі ойды ұғындыру; мәнерлеп оқу дағдыларын, қызығушылығын арттыру; белсенді ынтылы оқуға үйрету; туғантопырағының сонау тереңде жатқан тарихын таныту. 2. Жас ұрпақты бейбітшілікті сақтау мен нығайтуға; өз ойларын еркін айтуға, өз көзқарастарын дәлеледей білуге машықтандыру; шығармашылық қабілеттерін дамыту; 3. Оқушыларды ізденімпаздыққа тәрбиелей отырып, өзін ортада еркін ұстап, жолдастарының ойларын тыңдай білуге үйрету; Отаны үшін отқа түсетін ел жанды ел азаматы етіп тәрбиелеу.
Көрнекіліктер: Видеопроектор, фото альбомдар
Әдісі: “Ой қозғау”, “Ой дамыту”,”Топтастыру”, сұрақ жауап, әңгімелеу.
Түрі: жаңа білім беру
Пәнаралық байланыс:дүниетану
Сабақтың жүрісі:
- Ұйымдастыру кезеңі.
- Үй тапсырмасын сұрау, бағалау.
а) Бекіту сұрақтары: Мәтіннен “интернет”туралы не ұқтың?
Өзің компьютерде қандай ойын онап білесің?
ә) Америка және Канада жөнінде материалдарды ортаға салу.
- “Топтастыру ”стратегиясы
Фото альбомнан соғыс көрінісін көрсету.
“Соғыс” сөзіне талдау жасату
- “Ой дамыту” стратегиясы
Мұғалімнің сөзі: Сонау ерте заманнан -ақ бабаларымыз болашағын ойлап күңіренді.толғанды. Әлде қазақ халқының болашақ өмірде “мың өліп, мың тірілетінін” болжады ма екен? Қазақ ешқашан басқаның жеріне сұқтанбаған, өз жерін жатқа сыйламаған және сатпаған халық. Ұлан -ғайыр жерінің ұрпақтары үшін жанын жалау еткен бабларымыз тірескеннің өткелдерінен деректер білу — ұрпақтарға парыз, міндет.
- Соғыс туралы мағлұмат беру.
- Біз бүгінгі сабағымызда ақын Қайрат Жұмағалиевтің “Мен соғысты жек көрем” өлеңімен танысамыз.
II- негізіг бөлім.
- Мағынаны тану. Ақын туралы мәлімет беру.
- Кітаппен жұмыс. Мұғалімнің өлеңді мәнерлеп оқуы. Оқушылардың мәнерлеп оқуы. Тізбектей оқыту. Сөздік жұмыс. Сұрақ — жауап.
- “Ой қозғау ”стратегиясы. Видеопроектордан тапсырма беру.
Дәптермен жұмыс.
I- қатарға берілген тапсырма:
Мен соғысты жек көрем! Ойткені……..(пайымдау мәтінін жазу)
II қатарға берілген тапсырма:
Талай ғасырлар
Еш соғыссыз өтпеген! Өйткені…………….(пайымдау мәтінін жазу)
III қатарға берілген тапсырма:
Адамзатты жеткізген,
Арманына жетпеген! Ойткені……………(пайымдау мәтінін жазу)
- “Тіл тірегі” телеойынының ізімен.
Берілген сұрақтарға тез және ұтымды жауап беру. Н,м,т әріптері берілді.
Атың кім?
Әкең аты кім?
Жасың нешеде?
Қайда тұрасың?
Елбасы кім?
Кім болғың келеді?
- Бес жол өлең.
Бейбітшілік, достық тақырыбында өлең құрастыру.
III. Қорытындылау, оқушылар еңбегін бағалау, үйге тапсырма беру.