Ақкөл жағасында. Әмірхан Абдуллин
Сабақтың тақырыбы: Ақкөл жағасында. Әмірхан Абдуллин
Сабақтың мақсаты: Жаңа сабақпен танысу; оқушыларға мәтіндегі негізгі
ойды ұғындыру, түсініп дұрыс оқуға, қорытынды
шығаруға машықтандыру.Туған елі,туған тілі туралы
түсініктерін кеңейту.
Сөздік қорын молайту, есте сақтау қабілеттерін
арттыру.Отанын сүюге,адамгершілікке тәрбиеленіп,
сөздік жұмыс жүргізу.
Сабақтың түрі: жаңа сабақ.
Сабақтың әдісі: талдау, жинақтау, дамыту, сұрақ – жауап, әңгімелесу,
Сабақтың көрнекілігі: интерактивті тақта.
Сабақтың жүрісі:
І Ұйымдастыру бөлімі
Оқушылардың оқу – құралдарының түгелдігін бақылап, зейіндерін сабаққа аудару.
ІІ Үй тапсырмасын тексеру
-Ш.Құдайбердіұлының «Сен ғылымға» өлеңін жатқа.
ІІІ Топпен жұмыс
І-топ: Ш.Құдайбердиевтің өмірі туралы айтады.
ІІ-топ:Ш.Құдайбердиевті топтау.
композитор ойшыл ақын
Ш.Құдайбердіұлы |
жазушы
философ тарихшы аудармашы
ІІІ-топ: «Сен ғылымға» өлеңін жатқа айтады.
- Ғылым деген не?
- «Ғылымға ынтық болу» дегенді қалай түсінесіңдер?
- Ақынның қандай өлең дастандары бар?
ІV Жаңа сабақ
Бүгінгі сабағымызда Ә.Абдуллиннің «Ақкөл жағасында» мәтінімен танысамыз.
Күннің жадын, тақырыпты жазу.
Оқулықпен жұмыс
Мәтінді тізбектеп оқыту.
- Мәтінде кім туралы айтылған?
- А.Байтұрсынов кім?
- А.Байтұрсынов туралы мағлұмат.
Сөздікпен жұмыс.
- А.Байтұрсынов қайда келді?
- Мәшен ауылына.
- Онда кімдермен кездесті?
- Балалармен.
- Қайда кездесті?
- Балалар не айтты?
- Жұмбақтар мен жаңылтпаштар.
- Әңгімеде А.Байтұрсыновтың қандай еңбектері айтылған?
- «Әліпби», «Тіл құралы»
- Ахмет аталарынның әдебиетке қосқан үлесі өте зор екен.