Мәтіннің түрлері қандай болады?

Қысқа мерзімді жоспар

30.10.14

Сабақтың тақырыбы:

                    Қазақ тілі                      2 «А» сынып

Мәтіннің түрлері қандай болады?

СілтемеЖоспар
Жалпы мақсатыОқушыларды мәтіннің түрлерімен таныстыру.
Мәтін түрлерінің ішкі құрылымдық ерекшеліктерін ұғындыру. Тірек- сызба арқылы мәтін құрауға үйрету.
Табиғатты аялап, қорғауға тәрбиелеу.
Күтетін нәтижеМәтіннің түрлерін ажырата білу.

Түрлеріне сәйкес мәтін құру

Негізгі идеяларКөркем әдебиетте мәтіннің түрлерін түртіп жазып алу.
Сабаққа керекті құралдарсуреттер, интерактивті тақта,  презентация ,тірек — сызба, оқулық,стикерлер, смайлктер
 

Тапсырмалар

 

Топтық жұмыс

1.     Кластер құру

2.     Венн диагаммасын жасау

3.     Жұптық жұмыс

4.     Шығармашылық жұмыс

5.     Тест

Ұйымдастыру кезеңі

 

1-    слайд

Топқа бөліну

Сәлеметсіздер ме, балалар! Психологиялық көңіл-күй. Шаттық шеңбері

Әр халықтың амандасуымен бастау

Бүгінгі  біздің сабағымыз ерекше. Біз бүгін топпен жұмыс жасаймыз. Топқа бөлу.

Гүлдердің түрлерімен

Бағалау парағының критерийлерін үлестіру. Әр топтан спикерлер  тағайындау

Үй тапсырмасын сұрауЖалпы мәтін дегеніміз не?

Сұрақ – жауап арқылы тексеру

Жаңа сабақ

2-    слайд

Ребус құру арқылы жаңа сабақтың тақырыбын шығару.

Мәтіннің  түрлеріне тоқталу

1-слайд Кластер құру

Мысалы:

1-    топқа Мәтіннің құрылымына

2-    топқа Мәтіннің түрлеріне

Мәтін
Мәтін

 

 

 

 

 
Бағалау:  қол шапалақ

 

3-    слайд

 

Жаттығу орындау. «Ойталғаныс»

Сурет бойынша қандай өсімдік бейнеленгенін тауып,сипаттау мәтінін құрау.

Мәтін

 

 

 

 

 

 
«Бармақ» арқылы  бағалау

     Сергіту сәтіЖаттығу жасау.
4-слайдТоптарға Мәтіннің  айырмашылықтары мен ұқсастықтарын жазу

2 жұлдыз, 1 тілекпен бағалап отыру

4-    слайд

 

 

148- жаттығу Жоспар бойынша мәтін құрау.

Жұппен бір-біріне айтып беру

Шапалақ арқылы бағалау

5-    слайд «Менің отбасым» тақырыбына шағын мәтін жазу.

Ол мәтіннің  қандай түріне жататынын айту.

Сабақты бекіту Тест арқылы алған білімдерін тексеру

Бүгінгі сабақтан алған әсерлері көңіл-күйлерін смайликтер арқылы тексеру

Бағалау парағын қорытындылауБелгіленген критерий бойынша оқушыларды әр топтың спикерлері бағалау
Үйге тапсырма147 –жаттығу. Ережені жаттау